Stránka 4 z 4
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 04 dub 2016 16:07
od MadTom
Jo přesně tak, na D2. A pertinaxy jsem tam měl originál, stejně jako kola, tak jsem je taky nechal. To zubaté kolečko jsem měřil a porovnával s ostatníma a bylo zhruba o výšku těch vystouplých nápisů vyšší. Ono by se to asi zaběhlo, ale ono s tím nešlo vůbec protočit, jak se na střed HD kříže kousalo kolečko. A protože oboje je tvrdej materiál, tak bych riskoval, že někde něco praskne, nebo se uštípne.
Ještě jsme museli vyrobit pouzdro pro osazení střední hřídele a samotnou hřídel lehounce líznout na soustruhu. Oboje bylo omačkané a dohromady to mělo víc než 0,5mm vůli a teklo to tam docela hodně.
Dneska počítám že budu pokračovat se skládání.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 04 dub 2016 22:23
od radekd
Dovolím si Vám tady přerušit komunikaci dotazem k redukčce, nechci zakládat další vlákno. K věci...při pro kontrole výstupů čidel nanocomem jsem zjitil, že ECU hlásí obráceně řazení na redukčce - mám zařazeno high a ecu hlásí low...a obráceně. Nějaký nápad jak to otočit správně, díky za odpovědi.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 04 dub 2016 23:48
od MadTom
A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 05 dub 2016 06:33
od petmic
MadTom píše:A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
V poslednom firmware pre Nanocom Evo by to malo byt uz opravene.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 05 dub 2016 07:40
od radekd
MadTom píše:A proč? Ono je to správně, pouze značení v Nanocomu je takové nehezké. Mělo tam být LOW jako např 0V a high jako 12V.
Aha, ale na druhé DII mi to píše správně tedy low/low, samozřejmě je mi to jedno. Spíš jsem, tuším

četl jsem, že při zařazené redukci se omezuje reakce plynového pedálu .........no a když dostává ECU obráceně info.....??
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 05 dub 2016 07:56
od MadTom
Při zařazené redukci dojde ke změně chodu plynového pedálu - zjednodušeně - nahoře reaguje, dole reaguje a uprostřed, kde to člověk normálně v terénu drží je reakce menší, aby motor neměl snahu cukat, když člověku poskakuje noha na plynovém pedálu při jízdě v terénu.
Jinak čidlo v převodovce je furt stejné a jinak se moc zapojit nedá - teda omylem. Úmyslné předrátování možné určitě je.
Re: REDUKČNÍ PŘEVODOVKA
Napsal: 05 dub 2016 08:01
od radekd
Díky Tome, čidlo znám....