Stránka 4 z 6
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 19:16
od komin
Ano su to tie ved ich ma aj na webe a ktomu neschadzaniu z cesty no s tymi simexami to nieje slava ani na ceste

Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 19:50
od masar
Koukám, že se bude muset založit i vlákno Nissan Patrol a tam ho pořádně zdrbat a pomluvit

Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 21:34
od injaaa
Po tom co pri jednom jezdeni v Bele patroly litali trosku slozitejsi off nahoru dolu a ja jsem to bez predni spery nebyl schopen vyjet, navic jsem jen stal pod kopcem s utopenym altikem bych patroly urcite nehanel, je to jen proste srdcovka pro jinou skupinu lidi a plnohodnotny off

Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 22:27
od Tomas K (tkala)
Trochu jsme Patroly protáhli v poušti a rozhodně bych je nehaněl.
Tom
Re: Mercedes G
Napsal: 19 led 2012 23:13
od masar
Na OFF fóru většinou kritizujou motor a taky prej nic nekouří jako Hlítka

, jinak spíš spolehlivej pracant, hlavně Y60, tak nevím

Re: Mercedes G
Napsal: 20 led 2012 08:10
od Tomas K (tkala)
masar píše:Na OFF fóru většinou kritizujou motor a taky prej nic nekouří jako Hlítka

, jinak spíš spolehlivej pracant, hlavně Y60, tak nevím

My v tom měli 4,5l benzín a bylo to fajn.

Teda taky protože v tamních končinách stojí litr benzínu 5 korun
Tom
Re: Mercedes G
Napsal: 20 led 2012 19:20
od Discovery1
No otec má Patrola Y60 a myslím, že je to úplně srovnatelný s Discoverou.
Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 09:08
od Jenda
...no ja me GR a ver ze krome 100% uzaverky zadku neni. Ta vaha je vyssi a o tom to taky je
H.
Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 09:18
od Discovery1
Tak on má třídveř v TP je uvedená váha 1940 Kg
A moje Discoverka má v TP 2030 Kg
Nevím kolik má pětidveř, ale myslím, že tak dramatickej rozdíl to nebude. Mě akorád připadne, že Patrol se chová hůř na silnici jako Disco. A patrol má zase lepší motor, myslím tím, že líp táhne

Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 16:16
od Jenda
...ja nikomu nechci oponovat,jestli ze je nekdo spokojenej s Arem,tak mu to preju ale ja mel kratkou hlidku 2,8 GR,+2" a docela poladenej motor(6ti valec) ale s Td5kou kuprikladu se to srovnavat neda. S tou vahou netusim ale mel jsem za to ze vaha mokreho auta byla vetsi. Nevim??? Kazdopadne ted davam vic a jezdim za min s vetsim autem
H.
Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 17:13
od Discovery1
Já to neberu, že se nějak dohadujem

Ale zdá se mi, že je to dost stejný myslím tím průjezdností. Tak já mám 300Tdi to je mnohem línější jak Td5. Proto se mi zdá Patrol díky krouťáku trošku svižnější

To nemění nic na tom že bych Discoverku za nic takovýho nedal

Jediný za co bych ji možná vyměnil je Toyota HDJ 80, ale ceny PHM a fakt že je to většinou automat tímto zjišťuji, že ani za ní bych neměnil, takže to vypadá, že vydržím u LR pěkně dlouho

Za pár let si třeba od nějakýho Rudu K, nebo někoho podobnýho koupím DIII a budu zase o něco šťastnější

Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 17:55
od Sláma Karel
Discovery1 píše: Tak já mám 300Tdi to je mnohem línější jak Td5. Proto se mi zdá Patrol díky krouťáku trošku svižnější
Hele já myslel, že si děláš srandu a myslíš to ironicky. Ale ty to snad myslíš vážně
Jestli jede nějaký patrol 2,8TD líp než tvoje 30tdi, tak si zajeď do sevisu. Máš ji určitě rozbitou.
Mám možnost přímého srovnání. Oba ty motory jdou naladit, ale při základním nastavení nebo pokud jsou oba poladěné, tak jede vždycky 300tdi líp. Hlavně odspodu a má mnohem větší rozsah otáček.
Pokud srovnáváš tvojí nenaladěnou 300tdi která umí jezdit za 8l a nějakého naladěného Patrola který ani při 80ti po dálnici v tu chvíli neumí jet pod 12l tak pak možná.
Patrola nijak nehaním, je to poměrně dobré auto, ale ten motor je absolutní průser. To ti řekne i každý soudný patrolář. Si to přečti na offroadforu.
Za další Patrol hnije ještě víc než LR a to je co říct. U Disco je většinou shnilá jenom bouda a rám je OK, ale u Patrola schnije i rám.
No a za další nemá moc dobře konstrukčně vymyšlený rám. Je strašně nízko nad zemí a proto Patrolisti kteří jezdí do terénu musí ty Patroly nazvedávat do nesmyslu, aby projeli vůbec to co ty dáš v originálu.
Hodně velkou výhodou Patrola jsou ty nápravy a zadní uzávěrka (když funguje, což také není vůbec jisté)
Teď mluvím o nápravách v originálním provedení. Pokud je budeš upravovat, tak zase za LR těžce pokulhávají.
Další výhodou v dnešní době je cena Patrola. Koupíš ho klidně od 35ti tis (bavím se o Y60), za což si jen velmi těžko pořídíš nějakého LR aby byl novější než 1988.
K

Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 19:19
od Discovery1
Tak Land jirka říkal že mi jede dobře mám tam 265 tak je to trošku línější no

Určitě máš pravdu seš skušenější no

Za ty roky s LR to budu taky vědět.
Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 20:48
od Discovery1
A máš pravdu i se spotřebou jezdím tak kolem 9,5 a Patrola to jsem neměřil, ale rozhodně to bude víc

Možná se mi to jen zdá, že to jede líp. Naštěstí já ho nemám

Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 21:05
od Maxsel
Všechno, co tu Karel napsal, je bez zbytečných emocí a je to pravda.
Koukám, jak se tu rozjelo vlákno s inzerátem na úplně jinou značku

Re: Mercedes G
Napsal: 22 led 2012 22:49
od Safraporte
Maxsel píše:Všechno, co tu Karel napsal, je bez zbytečných emocí a je to pravda.
Koukám, jak se tu rozjelo vlákno s inzerátem na úplně jinou značku

on to ani inzerát není
Ani nenabízím ani neprodávám jen jsem si ho všimnul a zajímá mě porovnání v terénu s Defikem ?
a tyhle informace co se tu objevují jsou navýsost zajímavé

Re: Mercedes G
Napsal: 23 led 2012 09:17
od Jenda
Jak uz jsem psal,mel jsem,zazil jsem a fajn. Sice jsem mel mene zavad ale to bylo tim ze jsem ho mel jen rok a pul ale stacilo. Spotreba byla tech krasnych 12l./100km s opravdu solidne vytunenym motorem a vetsim intercoolerem pri 100km/h po dalnici.
Co se pruznosti tyce,tak to bylo lepsi nez Td5ka s origo mapou. Na to ze to je velkej 6ti valec je to ale bidne malej vykon
U 4roky staryho auta,jsem mel deravou podlahu nad zadni napravou(podbehy) a co vim od eliotta,kterej v nisanu delal,tak byvavali sezrany i napravy ale to tusim az u novych modelu. Ceny dilu,pokud jsem potreboval,byli zasadne vyssi nez u L.R.
To vse v kombinaci s nizsi prujezdnosti v terenu(mel jsem to chvilku na 35kach) nez defik pouze s +2"liftem. Kroutak v nizsich otackach byl ale solidni,proto si dokazu predstavit ze tahani treba kone je za hlidkou lepsi nez za LR ale chudak kun by byl priotravenej sazema
Suma sumarum,po Toyce BJ 40 to byl muj druhej off autak a zdalo se mi to jako nebe
Mercedes G jsem se pokusel schanet soubezne s Defikem ,autak je to skvelej ale mam opravdu kamarada co dela Mercedesu,i on by si ho pral ale protoze ,,vi" nejde do nej. Je to opravdu podobne auto jako Def ale te muziky za tolik penez to zas tak moc neni

Bude to pro me neco jako ,,nesmrtelna toyka". Respekt ale asi si ji neporidim. HAWK
H.
Re: Mercedes G
Napsal: 23 led 2012 12:59
od Discovery1
O tom je forum aby jsem pokecali o tom co nás zajímá a baví

Zase jsem o něco chytřejší

Re: Mercedes G
Napsal: 23 led 2012 19:32
od Acon
Géčko je krásne auto. Vôbec neriešim, či je to snobárna, ebo auto za to nemôže. G si rozhodne zaslúži zaradeni emedzi legendy a osobne by som ho na dvore určite zniesol. Kamoš (trochu snob) ho pred 4r. kupoval ako new. 270ku s 5st. automatom. Vozenie na cestách je jedno z najpohodlnejších čo off s tuhými nápravami na trhu ponúka. Terén neriešim, na chatu sa dostane, na polovačke po lesných cestách sa nestratí. Na dialnici nemá problém ísť 170 ale ten aerodynamický hluk tú rýchlosť limituje na nejakých 130 čo by mne úplne stačilo. A Disco mi pri 150ke tiež hučí ako raketoplán. Aj keď motor ide ticho, že ho nie je počuť. Takže ja by som aj G aj DEF zaradil medzi srdcové záležitosti. Prisudzovanie prívlastku "snobárna" si ani jedno auto nezaslúži. To je o majiteľoch.
Re: Mercedes G
Napsal: 29 led 2012 22:56
od masar
Tak na offroad fóru se o "G" rozběhla zajímavá diskuze:
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 66#p954566" onclick="window.open(this.href);return false;