Stránka 4 z 4
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 18 led 2015 13:46
od Discovery1
eliott píše:Epoxydový základ, pak polyuretan a na to vosk
Díky za info. Pojedu dle tvého návodu

Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 25 bře 2016 09:58
od hok300
Blíží se nám jaro tak to tu oživím

.
chtěl jsem se zeptat, rám mám už jednou stříkaný nejspíše gumoasfaltem s nějakou tou naftou a hydraulickým oleje(to nejspíše tento rok zopakuji). co ale vnitřek rámu? čím to mám nastříkat? nějakým Dinitrolem? něco co vzlíná a co i zakonzervuje rám. existuje něco? vyloženě na vnitřek rámu?
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 25 bře 2016 21:23
od janci86
Ja som do vnutra ramu nastriekal Dinitrol ML a po nejakom case som tam nastriekal vosk Dinitrol 1000 penetrant. Cely spodok som nastriekal Dinitrolom 4942. Mam to tak cca 2 roky a spodok je pekny, myslim si ze je to dobre osetrene, tento rok vsak nastrek zopakujem.
Ked som striekal dinitrol 1000 do ramu, samozrejme ze mi z neho vytieklo na zem - su tam zatravnovacky a doteraz sa na betone po dazdi robia gulocky vody a hlinu drzi pokope tuk.
Ta 4942 od Dinitrolu zostava trvale plasticka, neolupuje sa v supinach a teda sa pod nu nedostane voda a sol. Maximalne sa oderie, ale to sa da lokalne opravit stetcom.
Inak, dobru skusenost mam aj s tectylom a tectylom ML od Valvoline. Gumoasfaltu by som sa vyhol uplne, ten je podla mna sposobily narobit na podvozku viac skody ako uzitku.
J.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 26 bře 2016 18:55
od hok300
tak jsem objednal ten tectylom i do dutin rámu tak uvidíme

koupil jsem ale jen 2 litry a litr do rámu. tak uvidíme jestli mi to bude stačit :-D
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 26 bře 2016 20:13
od VencaZE
Mě by zajímalo čím ty vosky do dutin ještě trochu naředit aby dutiny zůstali mokrý co nejdéle, resp aby vosk zatekl v rámu i do toho zrezlýho povrchu. Petrolej třeba? Ten se málo odpařuje..
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 30 bře 2016 17:54
od victom
Mne jeden rakusak odporuca na ram akysi seilfett ci co?
Ze ak to urobym pokial je auto nove, hodne predĺžim životnosť. Takze z nazvu "fett" usudzujem, co je mastné nezostarne. Jak moja...
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 30 bře 2016 18:58
od VencaZE
U novýho auta není víceméně co řešit.
Problém ale je že většina z nás máme auta starý a napadený. Takže potřebujeme tu korozi nějak přibrzdit..

.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 30 bře 2016 19:33
od kupec18
mě by spíě zajímalo jak třeba ten starý vosk odstranit když bych to chtěl obnovit??
A velice duležite je mit nějakou dobrou pistol,, pistol na dutiny se dá koupit i za par stovek, ale o tom že nějak dokonale rozprašuje pochybuju.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 30 bře 2016 20:10
od VencaZE
Já mam pistoli za pár stovek a když stříkám dutiny tak se kouří z celýho auta a v dílně se nedá dýchat, takže asi práší dobře.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 30 bře 2016 21:31
od victom
VencaZE píše:U novýho auta není víceméně co řešit.
Problém ale je že většina z nás máme auta starý a napadený. Takže potřebujeme tu korozi nějak přibrzdit..

.
A kedy nastane ten zlom ze je potreba neco riešit..?
Je pravdou ze sem si kupoval noveho Defa na image no rad bych ho zedrat do posledneho dechu minimalne "25 roku" ...mozno del.
Nepaci sa mi predstava, o paličke sa plaziť pod chasys a malovat "kvetinky hrdzavé".
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 31 bře 2016 06:04
od VencaZE
Kdy nastane zlom to netušim.
Tím že není co řešit jsem myslel to že nové auto se může- a jak jsem tady kdy četl poznatky majitelů- nový Defík se přímo musí, nakonzervovat prakticky čímkoliv co je pro to určené a bude to fungovat.
U starého auta potřebujeme něco co hodně vzlíná a zaleze mezi plátky koroze.
Re: Ochrana spodku a rámu-nástřik
Napsal: 31 bře 2016 12:23
od MadTom
Pokud bude mít nové auto od výroby dobrou protikorozní ochranu, tak tam není co řešit, až podle toho, kde se s tím jezdí. Na silnici jenom v létě je něco jiného, ně pravidelné ráchání v bahně při práci někde v lese.
Bohužel jak už tu padlo u Defíka je to od nového auta spíš náznak ochrany, a ostatní auta na tom nejsou o moc lépe.