Motor 4,6
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nevím, já si dnes přivezl blok, ani RTG ani vzlínací test neukázal žádný problém, tak nevím...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Tak už to jede
To dofukování bylo asi tím,že to bylo prázdný a jako příčinu destrukce motoru vidím chladič.Asi tekl,asi ho někdo léčil a určitě ho totálně zabetonoval,takže bouchnul.Je tam novej,asi o polovinu lehčí(protože není plnej sraček),tak snad bude všechno v pohodě.Z čeho jsem nadšenej jsou ceny ND,ale ona to ta spotřeba asi víc než dorovná.

gratulace ze jsi to nevzdal....

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
No to mě ani nenapadlo
Je pravda že jsem narazil na pár věcí který jsem nikdy neřešil (ono každý auto má svoje zvláštnosti) a s mojí znalostí AJ není úplně prdel se něčeho dobrat,ale nebral jsem to jako pokus.Kromě ceny ND bych vyzdvihnul jak se na tom dělá.To je paráda,motor jsem tam dal sám,což jde u málokterýho auta.Každopádně pokud byste se někdo pouštěl do GO,mám jak ty tolerance broušení,tak i docela pěkný stránky s popisem GO a fotkama+utahovací momenty.

- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dnes začal skládat, teda to jak je vyřešené těsnění na posledním mostu, z toho jsem byl jelen
. Akorát se mi nezdály ty utahovací momenty, taj jsem trochu přidal
Jestli to dělám zbytečně, tak mě asi trefí... Kde ti brousili kliku? Asi se pustím i do toho druhého motoru co se mi tady poflakuj 



Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11533
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Koli stál brus kliky? Máš na ně telefon?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Miloši jestli to není tajné nakolik tě vyšla ta oprava motoru sakum pikum myslím material dělal sis to sám že,a ještě to auto maš asi s venku zakolik se dá sehnat s takovou vadou motoru.Ptam se proto že bych do toho taky šel ale asi do DSE to víš chudý zaměstnanec platící hypoteku si nemůže dovolit tankovat srdcemMiloš píše:3000 a 3000 válce.Ty hlavy s tím srovnáním bloku a sedlama cca 4800.Telefon Ti pošlu.




Freelander 1.8 16v
Přesně to spočítaný nemám,ale +- 45 bez mojí práce jen motor.Pak ještě chladič a nějaký drobnosti.Přičemž díly na tohle a TDS budou podle mě nebe a dudy.Na tohle je to až neuvěřitelně levný.Ten lukopren sice nevypadá nijak hezky,ale jelikoš se v tom soudruzi v NDR už hrabali a ta plechová vana byla trochu zohejbaná(nebo ani ne zohejbaná,ale některý šrouby tam promáčkly díru jakoby dovnitř a nešlo to úplně dobře srovnat),tak to bylo jediný řešení.Kupoval jsem všechno nový,takže to těsnění neměla bejt úspora.Ono tam je,jen jsem to nechtěl nechat náhodě.Za kolik se dá koupit,mrkni na mobile.Sem tam tam něco je.Nicméně když se sere TDS,tak to stojí za to.Mám e39 s 525d už nějakej pátek a pořád problémy a to už je poměrně vyspělej a vychytanej motor.Nějak to pořád nemůžu dát do stavu,abych se to nebál prodat.Tady je tuším taky někdo komu to úplně nefunguje.
Podle mě je u TDS největší problém čerpadlo jinak je to v pohodě už jsem jich dělal několik a všechny jely gut. Za 45 bych ho udělal tak že by voněl jako noví,bez čerpadla jen to čerpadlo stojí tak 30000 jak kdo ho umí sehnat (nové) takže TDS bych se nebál Lukopren to je myslím český výrobekMiloš píše:Přesně to spočítaný nemám,ale +- 45

Freelander 1.8 16v
Ono se to nezdá,ale zkus si udělat poctivě rozpočet a možná se budeš divit.Je fakt že na tom R6 ušetříš hlavně na práci,broušení o 2 válce míň a rovnání jen jedný hlavy a bloku.Ale kolik bude stát taková pístová sada a komplet rozvody?A to samozřejmě není všechno.Aby to bylo jako nový,myslím že tam spadne mnohem víc.Teď se nechci dohadovat,jen vím že sám jsem původně taky myslel že to bude mnohem míň.