Stránka 4 z 6
Napsal: 11 bře 2008 20:18
od Miloš
Jo a ještě postřeh,EAS chodí a žádnou chybu nehlásí,ale zdá se mi že kompresor spíná nějak často.Dá se nějak jednoduše poznat jestli je vše OK?
Napsal: 12 bře 2008 13:34
od eliott
Tak to nevím, já si dnes přivezl blok, ani RTG ani vzlínací test neukázal žádný problém, tak nevím...
Napsal: 12 bře 2008 18:23
od Miloš
Ještě mě napadlo,na alternátoru je jedna 8čka a pak slabej drátek,kam má jít ten slabej?Jsou tam totiš 2 šroubky vedle sebe,jestli jsem to nepřehodil a není problém s regulací dobíjení?Každopádně to vyzkouším.Teď jsem mimo.
Napsal: 21 bře 2008 01:04
od Miloš
Tak už to jede

To dofukování bylo asi tím,že to bylo prázdný a jako příčinu destrukce motoru vidím chladič.Asi tekl,asi ho někdo léčil a určitě ho totálně zabetonoval,takže bouchnul.Je tam novej,asi o polovinu lehčí(protože není plnej sraček),tak snad bude všechno v pohodě.Z čeho jsem nadšenej jsou ceny ND,ale ona to ta spotřeba asi víc než dorovná.
Napsal: 21 bře 2008 18:20
od motohanz
gratulace ze jsi to nevzdal....

Napsal: 21 bře 2008 21:51
od Miloš
No to mě ani nenapadlo

Je pravda že jsem narazil na pár věcí který jsem nikdy neřešil (ono každý auto má svoje zvláštnosti) a s mojí znalostí AJ není úplně prdel se něčeho dobrat,ale nebral jsem to jako pokus.Kromě ceny ND bych vyzdvihnul jak se na tom dělá.To je paráda,motor jsem tam dal sám,což jde u málokterýho auta.Každopádně pokud byste se někdo pouštěl do GO,mám jak ty tolerance broušení,tak i docela pěkný stránky s popisem GO a fotkama+utahovací momenty.
Napsal: 21 bře 2008 22:06
od eliott
Tak jsem dnes začal skládat, teda to jak je vyřešené těsnění na posledním mostu, z toho jsem byl jelen

. Akorát se mi nezdály ty utahovací momenty, taj jsem trochu přidal

Jestli to dělám zbytečně, tak mě asi trefí... Kde ti brousili kliku? Asi se pustím i do toho druhého motoru co se mi tady poflakuj

Napsal: 21 bře 2008 22:22
od Miloš
Kliku i válce Smetana-Žleby (u Čáslavi) srovnání,otlakování hlav a srovnání bloku v Praze v Libuši+sedla.Jinak ty momenty jsem taky měl spíš orientačně

Napsal: 22 bře 2008 07:55
od eliott
Koli stál brus kliky? Máš na ně telefon?
Napsal: 22 bře 2008 20:35
od Miloš
3000 a 3000 válce.Ty hlavy s tím srovnáním bloku a sedlama cca 4800.Telefon Ti pošlu.
Napsal: 25 bře 2008 17:50
od Miloš
Pošli mi kdyžtak do SZ email,já bych Ti to přeposlal.
Jinak tady je pár fotek,pokud někoho zajímá co je uvnitř

Ale je to z mobilu.

[/img]

[/img]

[/img]

Napsal: 25 bře 2008 17:54
od Miloš
No a tady celek,ale taky to není nic moc.

[/img]

[/img]
Napsal: 25 bře 2008 18:31
od karel
Ty fotky motoru jsou super, osobně bych se do takovéto rozborky nikdy nepustil, protože to neumím, bohužel

Napsal: 25 bře 2008 19:22
od Miloš
No já jsem vyučenej kuchař-číšník

Jen mě to docela baví.Tenhle motor je na práci úplně super a jednoduchej.Takovej na naučení

Napsal: 25 bře 2008 19:27
od karel
Tak mi to připadá, že většina kuchařů jsou dobří automechanici,protože můj "dvorní" opravář je taky kuchař

Napsal: 25 bře 2008 21:51
od haasan
Napsal: 25 bře 2008 22:00
od haasan
Miloš píše:3000 a 3000 válce.Ty hlavy s tím srovnáním bloku a sedlama cca 4800.Telefon Ti pošlu.
Miloši jestli to není tajné nakolik tě vyšla ta oprava motoru sakum pikum myslím material dělal sis to sám že,a ještě to auto maš asi s venku zakolik se dá sehnat s takovou vadou motoru.Ptam se proto že bych do toho taky šel ale asi do DSE to víš chudý zaměstnanec platící hypoteku si nemůže dovolit tankovat srdcem

Musím tě ale pokárat za ten červený tmel na vaně jako kuchař bys měl mít estetické cítění

mam špatnou skušenost s tmely této barvy věčinou hned tečou

Napsal: 25 bře 2008 22:24
od Miloš
Přesně to spočítaný nemám,ale +- 45 bez mojí práce jen motor.Pak ještě chladič a nějaký drobnosti.Přičemž díly na tohle a TDS budou podle mě nebe a dudy.Na tohle je to až neuvěřitelně levný.Ten lukopren sice nevypadá nijak hezky,ale jelikoš se v tom soudruzi v NDR už hrabali a ta plechová vana byla trochu zohejbaná(nebo ani ne zohejbaná,ale některý šrouby tam promáčkly díru jakoby dovnitř a nešlo to úplně dobře srovnat),tak to bylo jediný řešení.Kupoval jsem všechno nový,takže to těsnění neměla bejt úspora.Ono tam je,jen jsem to nechtěl nechat náhodě.Za kolik se dá koupit,mrkni na mobile.Sem tam tam něco je.Nicméně když se sere TDS,tak to stojí za to.Mám e39 s 525d už nějakej pátek a pořád problémy a to už je poměrně vyspělej a vychytanej motor.Nějak to pořád nemůžu dát do stavu,abych se to nebál prodat.Tady je tuším taky někdo komu to úplně nefunguje.
Napsal: 25 bře 2008 23:19
od haasan
Miloš píše:Přesně to spočítaný nemám,ale +- 45
Podle mě je u TDS největší problém čerpadlo jinak je to v pohodě už jsem jich dělal několik a všechny jely gut. Za 45 bych ho udělal tak že by voněl jako noví,bez čerpadla jen to čerpadlo stojí tak 30000 jak kdo ho umí sehnat (nové) takže TDS bych se nebál Lukopren to je myslím český výrobek

snad to bude držet uvidíš.
Napsal: 25 bře 2008 23:57
od Miloš
Ono se to nezdá,ale zkus si udělat poctivě rozpočet a možná se budeš divit.Je fakt že na tom R6 ušetříš hlavně na práci,broušení o 2 válce míň a rovnání jen jedný hlavy a bloku.Ale kolik bude stát taková pístová sada a komplet rozvody?A to samozřejmě není všechno.Aby to bylo jako nový,myslím že tam spadne mnohem víc.Teď se nechci dohadovat,jen vím že sám jsem původně taky myslel že to bude mnohem míň.