Stránka 4 z 6

Napsal: 11 led 2007 13:22
od Admin
Tohle je z 200TDi.

Na 300TDi jsou slabší a i kratší.

Napsal: 11 led 2007 15:12
od eliott
Dík za odpověď.

No vzhledem k tomu, že je to OHV tak je hlavě asi fuk, co a jak pohání vačka někde dole 8) , alespoň tak předpokládám na zakladě dlouholetých zkušeností s ostatníma značkama (pravda, na ostrově to tak být nemusí :) )

Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli :mrgreen: ), o ceně jsem neuvažoval...

Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?

Moje 300tdi je určitě originál, ve Švýcarsku, odkudkud pochází, nemají ve zvyku dělat křížence :D . Podle mne mají bordel v BOSCH katalogu, protože ty co původně přišli měly v průměru asi o 4mm !! víc. A ty říkáš že na 300 jsou ještě tenčí než na 200? No hlavně že je mám vyměněný, počítám že už na ně do smrti nesáhnu :? .

Napsal: 11 led 2007 15:31
od Admin
eliott píše:Co se týče řemenů, posuzuju to vzhledem k případným nouzovým opravám (v džungli :mrgreen: ), o ceně jsem neuvažoval...
Jo, tak to stebou musím souhlasit.
Tak a kde takovou almaru (R-380) sehnat? Asi na ostrově, co? Tady bude stát ranec... Je to s tou R-77 vážně tak špatný? V čem bývá problém?
Tu převodovku by jsi mohl sehnat i starší z Defíka 300TDi. Jinak základ je stejný i na Defenderu TD5 (pouze jiná fréma) a ostatní mají jinou frému a vršek řazení: Discovery I, II, Range Rover Clasic 93-94 a Range Rover od 1995 do 2002.
Problém byl u R-77 s řazením. Většinou odešly řadící vidličky, a potom i synchrony.

Napsal: 11 led 2007 16:06
od eliott
To by stačil repas, ne? ta moje je zatím v pohodě, jen mám problém někdy najít kvalt, hlavně 3ku, ale to bude určitě tím, že to má zatím volant na blbé straně, prostě řadit levou neumím :roll:
Já myslel že odchází ložiska, nebo zuby, nebo se něco zadírá nebo praská...

Napsal: 11 led 2007 16:47
od Rover
Volant na pravé straně je volant na správné straně (right side), co bych za to dal kdybych měl Range pravostraného, nechápu :roll: proč to nikdo nechce, dyť to jsou anglický auta, u Defa a hlavně u SII, SIII je u pravostraného mnohem víc místa na nohy a příjemnější posez a vůbec, je to klasika... A že si člověk neohlídá zrcátka jsou kecy... 8)

Jo, jo, jsem gurmán i na takovýhle věci...

I když pravdou je to, že se pravostranné auto nepřihlásí, teda pokud to není veterán...

Napsal: 09 úno 2007 12:51
od Kocur
Ahoj, nejdriv bych Vas chtel vsechny pozdravit, sem tu novej. Mam par otazecek ohledne motoru Defendru. Zajimal by me konkretne 2.5 bez turba. jakejpak je to motoor?? popr. jak by byla narocna vymena za 200, 300tdi, jestli sedi uchyceni nebo by se muselo prevarovat, zkratka uplne vsechno :wink: dik

Napsal: 09 úno 2007 13:17
od eliott
Co jsem postřehl od Anglánů, tak je to držák ale slaboch. Největší problém s výměnou za tdi je ten tdi motor sehnat... pak přidělat intercooler. Tdi motor vychází konstrukčně z tvého motoru, blok je v podstatě stejný, takže žádný problém s úchyty by být neměl. Já mám auto, které dostalo v Anglii motor 200tdi místo 2,5TD (což je jen tvůj motor s turbem) a sedí tam jak odjakživa...

Napsal: 09 úno 2007 13:30
od Kocur
Ted se mi vyskytla vyhodna koupe, Def 90 rok 88, Motour tam je 2.5 atmosferickej nepreplnovanej-takze me predpoklady ohledne nedostatku sily byly asi opravneny.. proto by me zajimalo jestli tam pujde soupnout 200, jedna sice z disco se mi doma poflakuje :wink:

Napsal: 09 úno 2007 13:37
od Rover
2.5D je nesmrtelnost, ideální na expedice... Záměna za 200, 300TDi v pohodě.[/img]

Napsal: 09 úno 2007 13:42
od Kocur
Dik moc, to je to co sem chtel slyset :wink: na expedici s tim asi nikam nepojedu a kazda kobyla dobra a v tomhle pripada je to uz docela rozdil

Napsal: 09 úno 2007 13:44
od Kocur
A jeste otazecka ohledne naprav a poloos, je to 90, r.v.88, jak si stojej??

Napsal: 09 úno 2007 14:04
od Admin
Kocur píše:A jeste otazecka ohledne naprav a poloos, je to 90, r.v.88, jak si stojej??
Mám za to, že je to totožné.

Napsal: 09 úno 2007 14:08
od Rover
Tohle není problémový místo, pokud nejseš v terénu bezmozek a PRAVIDELNĚ měníš oleje (já po 20 000km diferáky+převodovka+redukčka). Až budeš mít fotky pochlub se..., rok 88 je moc sympatickej, doufám, že se zase potvrdí to čím starší, tím lepší... Má normálně český papíry nebo bude nějaká rošáda?

Napsal: 09 úno 2007 14:10
od Rover
Pokud jsi tu otázku myslel, tak jak jí pochopil admin, tak má admin samozřejmě pravdu, jak jinak...

Napsal: 09 úno 2007 14:20
od Kocur
Jeste jednou dik, cesky noty to prave nema,ale se nejak zaridi :lol: bude na tom hafo prace, proto se ptam co a jak, zatim mi ale delate jen samou radost, mam od kamose mud maxy 235/85 R16 tak snad je to nejak skousne uvidime :wink:

Napsal: 09 úno 2007 14:22
od Rover
Ten rozměr je na devadesátku v pohodě...

Napsal: 09 úno 2007 14:25
od Kocur
Danke gut, jak ho budu mit doma tak sem hodim fotky, jinak kdyby jste mely napady jak ho vymazlit tak sem s nima, chci si z toho udelat vicemene takovou tereni ucelovku :wink:

Napsal: 09 úno 2007 14:45
od Kocur
Jeste detail :lol: prevodovka, predpokladam, ze z 2.5D na 200tdi sedet nebude, pokud pouziju prevodovku z 200, tak budu muset i nejakym zpusobem upravit kardany, pac mi tam nebudou sedet ani ty ani ty :(

Napsal: 09 úno 2007 15:22
od Potapěč
Chlapci, kamoš má Defendra 90 r.v.86 s turbem bez intercoleru a mám zato, že má poloosy 10spline. Defendr 200Tdi by měl mít uš 24spline. Nejsem si tím ale 100% jistej.

Napsal: 09 úno 2007 15:23
od eliott
V klidu, skříň sedět bude. Pokud budeš potřebovat pomoc s papírama, tak SZ :twisted: