Re: Predni kardan
Napsal: 11 črc 2017 19:38
Nám se dobře osvědčilo třeba ve skříních převodovek kde byly vymačkané díry pro ložiska vzít ložisko stáhnout je mezi dva plechy a galvanicky pomědit tolik kolik je třeba. Pokud jsou díry v kardanu ale oválné tak to nepomůže a musíš ho vyměnit. Dělali jsme to většinou v karterech závodních motorek které byly elektronové a vydržely tak jednu sezónu. Po čtyřech letech se většinou vložlovaly titanovými pouzdry...Land Jirka píše: 13 čer 2017 06:53 Jak píše Patrik je to vytahané oko.
A je to na výměnu kardanu.
Jen podotknu, že tam nemá cenu dávat nový křížek. Bude se zase po chvilce znovu protáčet v unašeči.
Zkoušel jsem to párkrát opravit a trvale nepomůže nic (ani nadůlčikování a zdrsnění uložení ložiska křížku ani lepidla na ložiska a ani kombinace obou)