Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napsal: 16 úno 2017 20:55
Nemyslim to v zlom ale dnes musia byt najviac vysmiate servisy a buducnost vyzera este ruzovejsie.
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
Kokesek píše: 17 úno 2017 09:39 No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
My už musíme dělat jak si žádají nové vozy, neustálý sběr dat... Já třeba sháním dodavatele klik na TDV6Land Jirka píše: 17 úno 2017 09:44Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.
Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali![]()
Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní dílně na foru![]()
Dobře tak jste mně přesvědčili, správné znění je tedy takto: Imperialističtí vrazi z Wall Streetu si mnou ruce...Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce...![]()
Já mám taky na TDV6 nalítáno 275 000 a zatím v pohodě. Ale do statistiky mechanika se to počítá, protože jsem u Kokeska každou chvíli s jinýma závadamadufino píše: 17 úno 2017 10:20 Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.
TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne
Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
V tomhle případě možná ne, ale jinak je to zcela běžná věc. Můj švagr pracuje v jedné firmě v Brně (svsfem.cz), která se zabývá kromě jiného i simulací a výpočty životností různých komponent, motory nevyjímaje, pro různé automobilky. Velice hrubě řečeno - podmínky výrobců jsou opravdu hlavně o tom přežít záruku, nebo 200t. km. Víc už dnes nikoho nezajímá.Kokesek píše: Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr?
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km![]()
![]()
..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži![]()
![]()
...už se to začíná dostávat do fáze, která mě zajímá.Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km![]()
![]()
..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži![]()
![]()
To mi je jasnéKokesek píše: 17 úno 2017 11:30Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km![]()
![]()
..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži![]()
![]()
To bude tou krajinou. žádný kopec, mírné klima a poklidní Holanďani. Takže žádné vytáčení studeného motoru.PEPO píše: 17 úno 2017 12:56To mi je jasnéKokesek píše: 17 úno 2017 11:30
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.![]()
.Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temy
![]()
![]()
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.