Stránka 4 z 63

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 16 úno 2017 20:55
od komin
Nemyslim to v zlom ale dnes musia byt najviac vysmiate servisy a buducnost vyzera este ruzovejsie.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 08:40
od Kokesek
Podle mě je jasný argument pro uznání vady to že to praská pořád na stejném míste. A nemělo by záležet na čase nebo kilometrech co se uznani vady týče. Neřeším záruku ta je garantovaná zákonem, ale více mě zajímá kdy uznají že to je dokonale technologicky špatně. A nebo právě technologicky na výbornou, protože pouze zanedbatelné procento poruch motoru se stalo ještě v zaruce. Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr? A to by potom směřovalo ke stejné aféře jako emise u VW.

doplním fotky 3,0d 180KW 6rych ZF aut. najeto 270tis

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 08:52
od eliott
:lol: :lol: :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:22
od Rover
Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:33
od VencaZE
Já ne, stejně jako Land Jirka, nechci ani nemůžu tyhle stroje opravovat :roll: . Posílám je tajně do Budějovic :mrgreen: .

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:39
od eliott
Já si ruce moc nemnu. Sice to vydělává, ale člověk z té práce nemá dobrý pocit, protože je jasné, že to není na dlouho...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:39
od Kokesek
No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:44
od Land Jirka
Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.

Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali :grin:

Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní době na foru :-)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:44
od eliott
Kokesek píše: 17 úno 2017 09:39 No abych pravdu řekl tak opravovat takového srače kde se bojíš zvednout telefon zákazníka co si mu dělal nejakou opravu na D3/D4, SPORT v domnění "co se mu zase vysypalo"
to není možné vykompenzovat ani penezi. Ja dělám auta protože mě to baví a mám rád všechno kolem aut. Ale opravovat něco o čem víš že je stejně na hovno a nedokažeš tomu nijak pomoct. To je fak na psychologa...navíc to jsou opravy kolem 300tis. To pak ten psycholog je potřeba i na straně majite vozu. A tady už neplatí nic o opicích a banánech.
:yes :yes :yes Skvěle napsáno, pod to se podepíšu.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:46
od eliott
Land Jirka píše: 17 úno 2017 09:44
Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Vím že to nepíšeš vážně, ale můžu říct, že opravy těchto motorů jsou nevděčné kšefty s problémama a rizikem, že se to za chvíli posere znovu...
V autodílně jsou i daleko lepší a méně problémové práce.

Než jsem to dopsal, tak se tady klucu ozvali :grin:

Je zajímavé, že většina majitelů autodílen LR sedí v pracovní dílně na foru :-)
My už musíme dělat jak si žádají nové vozy, neustálý sběr dat... Já třeba sháním dodavatele klik na TDV6

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 09:52
od Rover
Rover píše: 17 úno 2017 09:22 Imperialističtí vrazi z Wall Streetu, Eliott a další majitelé servisů si mnou ruce... :lol:
Dobře tak jste mně přesvědčili, správné znění je tedy takto: Imperialističtí vrazi z Wall Streetu si mnou ruce... :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 10:20
od dufino
Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.

TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne

Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 10:26
od Mahatma
dufino píše: 17 úno 2017 10:20 Vratim se zpet k tematu. Snad to nekoho uklidni.

TDV6 2,7 můj, 2009, D3, 200.000km, závada ne

Preci jen se do opravny dostanou je ty motory, kt jsou rozbite. Takze nazor mechanika muze byt timto ovlivneny. S fungujicim motorem tam nepojedu, takze vlastne se setka jen s temi spatnymi.
Já mám taky na TDV6 nalítáno 275 000 a zatím v pohodě. Ale do statistiky mechanika se to počítá, protože jsem u Kokeska každou chvíli s jinýma závadama :-)
Tímto mu dávám vědět, že se zase brzy ozvu :-) Ale motor to není!

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 10:30
od PEPO
Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 11:13
od pan klobouk
Kokesek píše: Tedy ing. pracoval dle pokynů zadavatele na výbornou. Jeho "kurvítko" pracuje správně. Další otazkou pro vytvoření teorie je ... Byl to záměr?
V tomhle případě možná ne, ale jinak je to zcela běžná věc. Můj švagr pracuje v jedné firmě v Brně (svsfem.cz), která se zabývá kromě jiného i simulací a výpočty životností různých komponent, motory nevyjímaje, pro různé automobilky. Velice hrubě řečeno - podmínky výrobců jsou opravdu hlavně o tom přežít záruku, nebo 200t. km. Víc už dnes nikoho nezajímá.
Pro mě osobně jsou nové motory důvod, proč už pro mě nemá LR pokračování...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 11:30
od Kokesek
PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 12:20
od moon13
Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30
PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
...už se to začíná dostávat do fáze, která mě zajímá.
Budu číst bedlivě dál :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 12:56
od PEPO
Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30
PEPO píše: 17 úno 2017 10:30 Ja som na mojej D3 nalietal za 2 roky 10 000 km :-P :-P :-P ..
Nechám tu liatinu aspon takto vyzrieť v teplej garáži :wink: :wink:
Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
To mi je jasné :wink: :wink: .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temy 8) 8)
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 13:02
od MadTom
A nebude to náhodou tím, že i ty auta u nás mají všechny najeto přes 300t km, akorát majitelé jsou přesvědčení o tom, že podstatně méně. :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 úno 2017 13:04
od Mahatma
PEPO píše: 17 úno 2017 12:56
Kokesek píše: 17 úno 2017 11:30

Problém litiny je že potrebuje povětrnostní vlivy....v garazi naplněná olejem bohužel nezraje. A dalsi věci toho zminovaného zráni je, že musí být proces zraní ukončen před finalním opracovaním a žíhaním. Tohle me bylo řečeno staršinou...a jelikož sme cca 10km od VITKOVIC tak tomu velmi pevně věřím.
To mi je jasné :wink: :wink: .Ja som to bral ako vtip,niečo ako na odlahčenie temy 8) 8)
Lebo to nabralo taký spád ako keby všetky D3 mali stáť už odstavené na krajnici s motorom KO...
Ale aj tak by bolo zaujímavé aké je percento možnosti že sa tie motory niekdy v budúcnosti rozsypú....
Napríklad v holandsku je na predaj kopu aut ktoré majú cez 3000000 km a v pohode..V tej krajine je fakt kupu aut s fakt peknými kilometrami..A ešte stále jazdia.
To bude tou krajinou. žádný kopec, mírné klima a poklidní Holanďani. Takže žádné vytáčení studeného motoru. :-)