Stránka 4 z 7
Napsal: 22 čer 2008 21:29
od eliott
Defíka čeká kanibalizace na díly...
Napsal: 23 čer 2008 10:32
od 1960SeriesII
eliott píše:No není to sice úplně dědek, ale 19 let už není zrovna nejmíň

Stav odpovídal stáří, ale s ''Milkou'' se to nedalo rovnat, auto zjevně nezažilo vážnější Offroad.
Slyšel jsem, že s lanďáky jezdíš hodně rychle, ale ta první fotka mi vzala dech, není defík na lítání moc těžký?

Napsal: 23 čer 2008 10:44
od eliott
Je to jen otázka rychlosti

Napsal: 23 čer 2008 12:31
od Rover
eliott je rozený letec, leckdy i kosmonaut...

Napsal: 23 čer 2008 14:47
od Allik
nechci nijak snizovat eliottovi kvality, ale znam i par rozenych akrobatu

LR akrobat
Napsal: 01 črc 2008 21:42
od Neklan
Taky bych o jednom věděl... salto s výkrutem se mu už jednou povedlo....

...doufám, že naposled. Aspoň že nejsem sám a je vidět, že to jde s Lightweightem i obyčejnou Sérií.
Napsal: 09 srp 2008 20:53
od eliott
Tak můžete zase držet palce, sedím v Londýně na letišti a čekám na letadlo do Glasgow, kde by na mne měl čekat Yorkin, zítra vyzvedáváme Disco, tak snad dojede bez větších problémů, není to sice dědek, ale proč zakládat nová vlákno, že

Napsal: 09 srp 2008 20:54
od eliott
A soudě podle vzhledu, zažila možná víc než leckterý děděk

Převoz
Napsal: 11 srp 2008 11:26
od Neklan
Tak přeji hezký výlet, pozdravujte ve Skotsku a dobře dojeďte!
Napsal: 11 srp 2008 16:42
od bobes
Taky přeji dobré dojetí a kdybyste tam potkali nějakou pěknou dvojku tak jí zamluvte.

Napsal: 11 srp 2008 22:48
od Rover
Myslím, že eliott se brzo vrátí, akcie gumáren (primeros) vylétly prudce nahoru (koukal jsem na kapitálové trhy, podle toho se vždycky pozná, že se eliott vrací).
Napsal: 13 srp 2008 08:46
od eliott
mission finished

Napsal: 16 srp 2008 11:28
od Rover
Krytenův žlutý expres aktuálně na cestě z Anglie...
Cesta
Napsal: 16 srp 2008 13:30
od Neklan
Doufám, že express dorazí vpořádku, jednak přeji Krytenovi jen to nejlepší z nezištných i zištných důvodů

a taky bych možná v tom rychlíku mohl mít nějaké dárečky pro Rangieho. Ještě, že žlutý express jede z té správné strany a tedy nikoli přes Studénku...
Napsal: 16 srp 2008 14:40
od eliott
Taky držím palce, taky tam mám dárečky

Napsal: 24 srp 2008 20:18
od Rover
Rok po Sněhurce dorazila ke Krytenovi Popelka...
Napsal: 24 srp 2008 20:51
od eliott
No, a další nebožák je v tom až po uši

Napsal: 24 srp 2008 21:25
od 1960SeriesII
Jé, tu jsem viděl, říkal jsem si, že by bylo fajn, kdyby si tu pořídil někdo dalšího FC

LR
Napsal: 11 led 2009 15:31
od Tom LTR
Zdravím zdejší odborníky.
Jde při dovozu defendra 11O r.v 1990-92 ho přihlásit na bílé značky? nebo je to nereáné? Jak je to z legalizací přendání řízení na levou stranu?
Díky včem za rady
Re: LR
Napsal: 11 led 2009 16:33
od Richard B
A to som si myslel že som sám taký blázon že čo po vlastnej osi vozi takéto staré autá. Ináč ja som mal na mojom MINI Cooper spotrebu oleja 27L Bratislava - Silverstone - Bratislava. Tak vy ste ma s tým RR prekonali

Ale pri dovoze takto aút sú nezabudnutelné zážitky na ktoré sa časom fakt super spomína.
Tuna mám jeden keď nevadí že je to Mini ale je to Anglické.
--------------------------------------------------------------------------------
Na internete som našiel tohto Mini, a dosť sa mi zapáčil. Je to Mini Mayfair 1000, r.v. 1990. Na aute ma zaujalo že je v pôvodnom stave (velmi peknom) bez nejakých úprav. Po telefonickom kontakte som sa rozhodol že v pondelok preňho pôjdem. Auto som sa rozhodol doviesť s kamarátom po vlastnej osi. Po pozretí v mape som zistil že je to od nás z Bratislavi 1100km Sadol som do môjho auta a vyrazil som v nedelu večer o 5hod. Ráno o 4hod som dorazil na miesto. Ráno o 9hod. sme sa stretly s predajcom a popozeralí Mini a s velkým prekvapením predajca že si ho beriem po vlastnej osi domov. Po vyplatení a zbežnej kontroly auta (utrhnutý výfuk zadrótoval som ho, nešly smerovky a zadné brzdové svetlá) som sa vybral na cestu domov 1100km!!!!! Strašne pršalo. Po asi 150 kilometroch som zistil že s auta strašne tečie olej, tesnenie pod výkom ventilov, na parkovisku som sa to pokúsil opraviť (výbavu náradia a silikónu som mal zo sebou), nepodarilo sa, bolo roztrhnuté tesnenie. Olej začal tiecť ešte viac asi tak že 6litrov na 400km. Olej tiekol na alternátor, tak prestal dobýjať auto prestalo ísť. Museli sme ho stiahnuť z dialnice v Regensburgu kde sme išli do najbližšieho servisu. Bol tam velmi ochotný pán ktorý nám pomohol. Vystrihli sme nové tesnenie a kúpil som novú baterku. Za robotu nechcel nič. Po týchto úkonoch auto začalo dobýjať olej prestal tiecť a auto už stojí v garáži ( od oleja som ho umýval hodne dlho aj auto ktoré išlo za mňou). 2 noci som nespal (prišiel som v utorok ráno o 4hod) už by som to druhý krát asi nerobil ale mi Minikáry sme fanatici!!!!!!! Auto ináč prišlo bez daľších nejakých problémov. Spotreba vyšla asi 5,5l pri 110 - 120km/h