Stránka 4 z 4
Napsal: 03 bře 2009 12:01
od motohanz
PavelU píše:motohanz píše:
tak otazka byla takova ze jestli se prevodovka "posere" kdyz preradi za jizdy na N...coz by se proste stat nemelo....jinak vyrazovani na krizovatce je nejvetsi blbost co clovek muze delat....Automaticka prevodovka se opotrebovava casty razenim coz je prave tenhle pripad...ne kdyz stojis na D...
To jsem si nevymyslel, je to doslovný opis z uživatelské příručky (str.93).

ja ti verim ze to tam je......
Napsal: 03 bře 2009 13:02
od Acon
PavelU píše:BSD píše:Co tu nepadlo , používám často předvolbu 3 na předjíždění v prudkém kopci(3 pruhy)pod zatáčkou si uřadím na 3 a nahoru už to pěkně letí v otáčkách, dá se s tim pěkně využít výkonu kterej by tam když bych jí nechal řadit dál na polohu D nebyl....
Stačí jak píše Ruda, sešlápnout plyn až k podlaze a on si sám podřadí (DII Td5).

To je OK. Radiť dolu sa dá kedykoľvek, mňa serie, že radenie hore nedokážem ovplyvniť vždy keď by som to potreboval. Teda hlavne v tých pár prípadoch, kedy mi lezie na nervy, že to ide studené z kopca na 2500ot
Napsal: 03 bře 2009 13:28
od PavelU
V nějakém vlákně psals, že budeš měnit oleje, vyměň i v převodovce a možná se to zlepší.
Napsal: 03 bře 2009 14:44
od Acon
PavelU píše:V nějakém vlákně psals, že budeš měnit oleje, vyměň i v převodovce a možná se to zlepší.
Práve sedím v kancelárii servisu a čakám na auto. Keďže som to kúpil len pred pár týždňami, tak napriek serv. knižke som dal vymeniť všetky náplne a filtre vrátane prevodovky. Vzápätí na to idem do Bratislavy, takže prevodovku preverím. Podľa serv. knižky je tam olej 40 000km takže mal ešte rezervu, ale razítko v serviske znesie viac ako olej

Napsal: 03 bře 2009 21:20
od GABO
Acon píše:....Vzápätí na to idem do Bratislavy...
Nezdravili sme sa nahodou v Petrzalke na krizovatke na Nam.Hraniciarov?
btw:Pred tym ked ten tvoj bol este na predaj v Ziline tak som sa veeelmi rozhodoval medzi nim a mojim....

Napsal: 03 bře 2009 23:09
od Acon
GABO píše:Acon píše:....Vzápätí na to idem do Bratislavy...
Nezdravili sme sa nahodou v Petrzalke na krizovatke na Nam.Hraniciarov?
btw:Pred tym ked ten tvoj bol este na predaj v Ziline tak som sa veeelmi rozhodoval medzi nim a mojim....

Ano zdravili sme sa. Prečo si sa nakoniec rozhodol pre Tvoju? Ja som bol v Stupave vymeniť všetky náplne, nech mám istotu a poriadne ho pozrieť, aby som nezostal prekvapený. Všetko v perfektnom stave, akurát som chcel meniť regulátor tlaku paliva, ktorý sa nakoniec ukázal OK ale tečie mi olej z alternátora

Takže zasa do servisu na pretesnenie.
Napsal: 04 bře 2009 20:51
od GABO
Dovody boli 3
1 nebol som moc nakloneny r.v.2003
2 skoda takeho cukrika do terenu
3 kupil som komplet upraveny
Napsal: 26 bře 2009 13:50
od janek9
Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta

Napsal: 26 bře 2009 14:25
od Acon
Mám automat len krátko a rozhodol som sa preň na základe doporučenia. Auto som si vyberal niekoľko mesiacov a nejaké informácie sa na mňa nalepili. Jednak som automat chcel a jednak mi bol niekoľkokrát doporučený. Zo začiatku mal muchy, ktoré mi prekážali, ale po výmene oleja je všetko OK, skvele radí, kupodivu sa dá aj svižnejšia jazda (v limitoch 130Hp diesla). Potrebuje sa však zohriať, inak radí neskôr a motor ide do vyšších otáčok ako za tepla. To je ale normálne. Takže na krátke vzdialenosti po meste to ideálne nie je, ale akonáhle sa trochu zohreje (4-5km), tak je to nemá chybu. V každom prípade je jazda automatom iná a treba si zvyknúť. Dokážem veriť tomu, že pár jedincov si nezvykne, ale myslím, že časom to príde vekom

Nie je nad to len stláčať plyn, príležitostne brzdu

Napsal: 26 bře 2009 21:09
od Acon
predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
Napsal: 27 bře 2009 00:32
od ATOL
janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta

živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
Napsal: 27 bře 2009 05:57
od Richard B
Acon píše:predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
Mám 300TDI a mne menič zamyká pri 80km/h a otáčky asi 1800
Napsal: 27 bře 2009 06:33
od RudaK
ATOL píše:janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta

živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
Automat je i podle mě pomalejší

.Ovšem i pohodlnější,teda pro mě.To Atol : teda mi dáváš pěknou perspektívu

,ale co už včil. Na ty hadice sem úplně zapoměl,preventivně je vyměním. Prostě každá varianta má svoje

Napsal: 27 bře 2009 06:41
od karel
S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně

Napsal: 27 bře 2009 06:44
od RudaK
karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně

Uff sem si oddech.Taky sem si říkal,že to je k chladiči jen nastrčený.

a páska přes hadici

Napsal: 27 bře 2009 06:47
od Land Jirka
Jóó Atolovi to jede jako z praku.
Já bych automat nechtěl, ale je to jen můj subjektivní názor.
Já řadím rád.
Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
Napsal: 27 bře 2009 10:07
od Drakes
Land Jirka píše:Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
S tím plně souhlasím...
Napsal: 27 bře 2009 10:51
od discover
Napsal: 27 bře 2009 11:27
od PavelU
ATOL píše:janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta

živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
A nebavíte se náhodou každý o jiném autě, nesrovnáváte DIII s DI.

Napsal: 27 bře 2009 18:02
od ATOL
karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně

no to je taky pravda....já totiž měl s tím automatem problémy od prvopočátku, co jsem to koupil....ale tak jako tak jsem rád, že tam mám manuál....jak už tady někteří zmínili, to kvrdlání s fofrklackem má něco do sebe....
