#72
Příspěvek
od JiriN » 07 čer 2009 14:21
Tak jsme zde asi v únoru řešili použití Ultrasealu proti poklesu tlaku v pneu a proti defektu. Slíbil jsem, že se podělím o zkušenosti:
Na začátku února jsem kontaktoval pracovníka v Ultrasealu (připadalo mi, že je to sám šéf) a popsal jsem mu, že mám 10ti palcová kola, foukám je na 6,5 bar a chci aby mi neklesal tlak a chci ochranu proti defektu, když to údajně zacelí průstřely atd.
Dopuručil mi jakýsi modrý Ultraseal - silniční verzi. Stál 1000,- Kč do všech 4 kol. Chtěla tomu asi náhoda, ale po ujetí 70 km jsem skutečně píchnul a gumu samozřejmě roztrhal. Díra byla asi 3mm - potvrzeno pneuservisem. To byla první guma pryč.
Pak mi doporučil jakýsi hnědý Ultraseal - do důlních strojů, s tím, že je hustší a že ten vysoký tlak v pneu vydrží. Dali jsme ho do zadních kol, protože v 90% píchnu zadek. Ten stál 500,- Kč do jednoho kola. 2 měsíce bez problémů - t.j.asi 10.000 km. Pak v zrcátku vidím známý kouř. - Druhá guma pryč.
Tak do pneuservisu a tam mi při opravě zjistili, že na jednom předním kole, ač je v něm Ultraseal, mám pokles tlaku na 2,5 bar, takže se mi totálně sjel vnitřní okraj gumy (na dráty). Třetí guma pryč.
Závěr: Modrý Ultraseal - 1000,- Kč
Hnědý Ultraseal - 1000,- Kč (ty mě pak vrátili)
3x pneu - 6000,- Kč
Ujeté kilometry 10.000
Myslím, že vynechám sprostá slova, jen uvedu že ULTRASEAL NEMOHU DOPORUČIT.
Proti neustálým defektům jsem teď pořídil za 6000,-Kč monitoring tlaku a teploty v pneumatikách, kdy jsem při poklesu tlaku pod určitou úroveň ihned informován pískáním a blikáním. Tak pokud to v defenderu uslyším, předejdu tak roztrhaným pneumatikám asi pravděpodobněji.
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994