Stránka 4 z 22
Napsal: 04 led 2009 10:56
od DanoDEF
Jenda píše:...Byla to asi sazka do loterie ale kdyby to vyslo,meli bychom tam preddomluvenou cenu jako jsem platil ja,namisto obvyklich 12tsc a vice.
... praveze tym laborovanim ta to uz stalo viac.
... ak by si siel cestou ako "Ivan" zaplatis raz a s vysledkom si spokojny
... tvrdis, ze nejazdis extrem tak ako ti moze chybat vykon
Napsal: 04 led 2009 12:35
od Dusan
No jak jsem tu nekde psal, cipnuto mam, najeto uz cca 5000km a vse ok. Spotreba, turboefekt, tah.
Napsal: 04 led 2009 16:27
od Jenda
DanoDEF píše:Jenda píše:...Byla to asi sazka do loterie ale kdyby to vyslo,meli bychom tam preddomluvenou cenu jako jsem platil ja,namisto obvyklich 12tsc a vice.
... praveze tym laborovanim ta to uz stalo viac.
... ak by si siel cestou ako "Ivan" zaplatis raz a s vysledkom si spokojny
... tvrdis, ze nejazdis extrem tak ako ti moze chybat vykon
...no nekdo to skusit musel
...jeste jsem se nedostal k tomu co ma Ivan ale verim ze nesel cestou pokus omyl.A nezapomen ze jsem do toho resil puvodni umrelej pocitac.
...co je extrem je otazka ale ze bych za to v terajnu nevzal to asi ne,jen nemam zavodni strevo
Dusane,nejak jsem to nepostrehl.Takze cipnuto u koho,kolik,jakym zpusobem a za kolik
Honza
Napsal: 05 led 2009 00:02
od Dusan
Jenda píše:DanoDEF píše:
... praveze tym laborovanim ta to uz stalo viac.
... ak by si siel cestou ako "Ivan" zaplatis raz a s vysledkom si spokojny
... tvrdis, ze nejazdis extrem tak ako ti moze chybat vykon
...no nekdo to skusit musel
...jeste jsem se nedostal k tomu co ma Ivan ale verim ze nesel cestou pokus omyl.A nezapomen ze jsem do toho resil puvodni umrelej pocitac.
...co je extrem je otazka ale ze bych za to v terajnu nevzal to asi ne,jen nemam zavodni strevo
Dusane,nejak jsem to nepostrehl.Takze cipnuto u koho,kolik,jakym zpusobem a za kolik
Honza
Je to BitPower. Pisou 156k a 375 Nm, ale neverim tem konim. Ale muzu potvrdit, reakce na plyn ok. Taha to vic, vlastne to taha porad. Maximalka tak nejak stejna. cca 135 - na 5ku 80-110 na predjizdeni to taha, az na to nekteri nekdy cumi co takova krabice dokaze - subjektivne bych rekl, ze to predjizdi v tomhle rozmezi lip nez moje Mondeo - 115k 1.8i zetec (jo pokud tam narvu 3ku je to nekde jinde) Celkove to jede lip. Nekouri, necuka. spotreba silnice kombinovana od 9,5 do 10,2 , nemam moc lehkou nohu, jezdim hodne mesto.... Extrem je cca 16-17l. V sobotu a v nedeli budu v praze (myslim, ze jsi prazak) - necham, te svizt - jestli chces. Delali mi to jedni kluci v benesove (dobre reference od znameho), cenu ti presne nereknu, delali jsme si nejakej zapocet. Kontakt muzu dodat.
Napsal: 05 led 2009 08:12
od Jenda
Dusane diky za info.Tusim ze tahle firma se pohybuje nekde okolo 15tsc kc.
Honza
Napsal: 06 led 2009 06:37
od Dusan
Jendo, nechci kecat, ale tolik to myslim nebylo. Chces to zjistit.?
Napsal: 06 led 2009 07:14
od Jenda
Zatim by stacilo se nekde sejit az pojedes kolem praglu.Problem je ze o vikendu asi volno mit nebudu.Dam vedet a treba se nam podari se potkat
Zatim dik, Honza
Napsal: 10 led 2009 18:41
od jezbera ivan
Pribeh z dnesneho dopoludnia:
Prisiel ku mne Peter s 2003 DII TD5 manual 32" pneu, nespokojny s vykonom a chodom motora, nove kable od motora ku ECU daval nedavno, cim sa chod zasadne zlepsil. Stiahli sme jeho soft z ECU a poslali do UK majstrovi Pete-mu, kt. nam ho do hodiny poslal spat. Nahrali sme ho do ECU a isli sa previezt. Krasna a prijemna zmena. Auto ozilo, akceleruje, zvysila sa maximalka zo 120 na 140, majitel nesetril chvalou a superlativmi. Mne sa to tiez pacilo. Spravili sme niekolko merani a testovacich jazd, neuklada to ziadne chyby a neprejavili sa ziadne minusy. To vsetko za jedno dopoludnie a 345 libier!
Komunizmus komunistom, stroje odbornikom!

Napsal: 10 led 2009 19:34
od DanoDEF
jezbera ivan píše:To vsetko za jedno dopoludnie a 345 libier!
...

s ci bez DPH
Napsal: 10 led 2009 20:39
od jezbera ivan
.... bez DPH, on to bral na firemne auto a firma je platca DPH.
Napsal: 10 led 2009 23:02
od Jenda
Zdar Ivane,chapu dobre ze jste nejak stahli soft do compu a poslali Petemu do UK a on vam ho premapovany poslal zpet?
Nasledne jste ho natahli do ECU zpet a vyrazili?
Ty mas diagnostiku?Nebo jak se to da jinak provest?
Napsal: 11 led 2009 07:40
od jezbera ivan
Ano, chapes to spravne, diagnostiku mam. Keby niekto chcel podobny remap, som ochotny po dohode terminu so mnou a Pete-m pomoct (nemam na tom ani korunu, keby to nahodou niekoho napadlo). Podmienka je flash ECU, tzn. jej cislo na obale musi zacinat pismenom N.... (a nie S...)!
Napsal: 11 led 2009 07:45
od jezbera ivan
Takze tu je komentar ku tomu co sa u mna udialo v tejto problematike. Pri oboch autach, ktore som robil s Pete Bell-om islo o tuning stage 1, tzn len softwarova uprava s dorazom na zivotnost a prevadzku motora s cielom zvysit dynamiku, skludnit a stisit chod, skratka zprijemnit motor a tym auto pre uzivatela v ramci zdraveho rozumu.
D90 TD5 manual 2000, bez EGR, K&N filter
Tu bola nonFlash Ecu takze som kupil v UK od Pete Bell novu (uz pouzitu) flash ECU a do nej mi Pete nahral soft vhodny pre nase auto. Opakujem, softwarovy menezment nie je rovnaky pre vsetky TD5 a treba vzdy pouzivat ten, co je vo vasom aute od vyroby a ziaden iny, napriek tomu za auto nastartujete a motor pobezi i s inym!!! Ja som do novej jednotky musel uz len nahrat moje povodne kodovanie vstrekov a pripojit ju ku konektoru. Prva zmena je v chode motora na volnobeh - je pravidelnejsi a taky jasnejsi a krajsi. Dalsia zmena v reakcii na pedal, jasnejsia, rychlejsia. Zmena dalsia je, ze auto je zivsie a vladze viac, cize napr v terene menej kvaltujem a jednicku skoro nepouzivam. Jedine, co som si vsimol a bol som o tom aj informovany dopredu, ze auto viacej dymi ale to len tesne po preradeni alebo ked stlacim plyn na podlahu.
Cena bola 150 GBP za ECU a 345 GBP za soft, bez DPH. Platba kartou.
DII TD5 manual 2003, bez EGR
Majitel Peter bol nespokojny s tym aka je jeho DIIka leniva, a maximalka okolo 120 sa mu tiez zdala byt dost nizka. Auto ma poupravovane, ma velku zahradku a 32" pneu. Olejom zatopene kable k ECU menil nedavno, co chodu motora dost pomohlo. Rozhodol sa tiez pre cestu cez majstrov z UK. Dohodli sme Pete-ho na konkretny termin, aby nam bol k dispozicii. Stiahli sme z ECU fuel map (samozrejme zalohovali) a poslali ho Pete-mu, ktory z neho vycital oroginalne nastavenie a poslal nam upraveny spat cca za hodinu. Soft sme nahrali spat do ECU. Majitel bol naozaj velmi prijemne prekvapeny a komentoval to slovami, ze to bolo jeho najlepsie investovanych 345 libier! Maximalka isla na 140, auto taha lepsie, tak kde chodil jednotkou teraz ide dvojkou.... skratka vratilo mu to zivot. Ziadne negativa sa pocas testovacich jazd nevyskytli a ani do ECU sa neukladaju ziadne chyby. Vacsie dymenie sme nezaregistrovali, ale mozno aj preto, ze vyfuk ma pod autom a to sa v spatnom zrkadle tazsie zbada. Zaplatil 345 GBP netto.
Obe skusenosti ked porovnam s tuningom, co mi robili v Brne v LR na jednej z mojich TD5 DII v minulosti, tak to sa ani porovnat neda. Tam som si totiz tak trochu musel navravat, ze to tunovane je. jedine co bolo markantne bola cena, v Brne vyssia o 40%
Napsal: 11 led 2009 08:00
od jezbera ivan
navrhujem pokracovat tu, lebo je to na tu istu temu, ale pride mi to viac vecne:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=5075
Ak autor nesuhlasi, zmazem toto presmerovanie.
Napsal: 11 led 2009 21:19
od Jenda
Tak jo ,hlasim se definitivne ale musim vyresit odmaznuti toho softu co tam mam,vraceni penez a opravu me jednotky(doufam)
Hned jak to vse probehne ,ozvu se ti a nejak bychom se domluvili.
Mam ale jednu otazku.V mem aute (2002-03)byla N-flash ECU ale z duvodu poruchy jsem ji nahradil jinou.Je z roku 1998 a kod zacina S,tedy non flash.Je uz to samo o sobe problem ze jsem pouzil starsi model ECU?
DIK, Honza
Napsal: 11 led 2009 21:51
od jezbera ivan
Nonflash jednotka obsahuje chip ktory je neprepisovatelny, tzn neviem ti ho prepisat. Ak tvoja jednotka zacinajuca na S...nie je "nejako" prerabana, tak je v nej nonflash chip a s tym nic neurobime. Ak je v nej povodny chip, tak sa ani nediv, ze ti to dobre nechodi, lebo si pouzil iny menezment. Podla mna by bolo najlepsie kupit od Peteho novu (jazdenu) jednotku aj so spravnym softom a mas vystarano. Ide o to, ci vies zistit povodne cislo ECU co tam bola od vyroby, aby on vedel aky si tam mal menezment motora a ten ti nahral do nim dodanej jednotky. Alebo si zozenies flash jednotku niekde inde, soft kupis od peteho, ja ti trebars nahram ale to cislo povodnej potrebujeme vediet tak ci tak.
Napsal: 11 led 2009 22:00
od Jenda
jezbera ivan píše:Nonflash jednotka obsahuje chip ktory je neprepisovatelny, tzn neviem ti ho prepisat. Ak tvoja jednotka zacinajuca na S...nie je "nejako" prerabana, tak je v nej nonflash chip a s tym nic neurobime. Podla mna by bolo najlepsie kupit od Peteho novu (jazdenu) jednotku aj so softom a mas vystarano. Ide o to, ci vies zistit povodne cislo ECU co tam bolo od vyroby, aby on vedel aky si tam mal menezment motora nahraty.
Nene Ivane,tos me spatne pochopil.Ja tam mam nahradni z roku 98 a na te mam ten soft.Svou original ECU(N..)mam na oprave a tu bych rad pouzil na ten soft od Peteho.Pripadne bych doufam sehnal jinou ECU.Dam vedet.
Honza
Napsal: 11 led 2009 23:09
od jezbera ivan
Ja len nechpem ako sa ti dostal "tunovany" soft do jednotky, ktora nieje prepisovatelna.
Napsal: 11 led 2009 23:18
od DanoDEF
jezbera ivan píše:Ja len nechpem ako sa ti dostal "tunovany" soft do jednotky, ktora nieje prepisovatelna.
... do neprepisovatelnej jednotky nie je problem dostat novy soft... meni sa cely "chip" - integrovany obvod. Takze je to zasah do jednotky nie iba pripojenie na PC.
Napsal: 12 led 2009 06:45
od Jenda
DanoDEF píše:jezbera ivan píše:Ja len nechpem ako sa ti dostal "tunovany" soft do jednotky, ktora nieje prepisovatelna.
... do neprepisovatelnej jednotky nie je problem dostat novy soft... meni sa cely "chip" - integrovany obvod. Takze je to zasah do jednotky nie iba pripojenie na PC.
...BINGO!!! To je Ivane to na co jsem upozornoval uz v predchozim tematu.Mozna jsem to spatne vysvetlil ale je to tak.JAK JE TO MOZNE?
Pri ,,uprave jsem vzdy byl a byla provedena behem 10-15minut a to bez jakehokoliv nahlednuti do prostoru kde ECU bydli.
Podle me prisli na to jak softwearove ocurat neco co treba jen zlehka omezuje palivo s ohledem na ekologicke predpisi,to je otevrit kohout naplno a jedem

To je moje teorie.Proto to ,,tak nejak na 50% funguje ale to je vse.
Uz jsem rozhodnut,chci to pryc a nahradit softem od BELLauto nebo jak se Peteho firma jmenuje.Taky objednam ten jejich filtr ICG a bude
Zatim ZDAR, Honza