Stránka 4 z 6

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 22:02
od eliott
fidel.ml píše: U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky.
Což je na hov...

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 22:04
od fidel.ml
Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 22:23
od eliott
fidel.ml píše:Duvod?
Teda o par pripadech bych vedel kdy by se hodilo mit maly bez mezinapravy. Ale ja sem tim chtel demonstrovat to ze v terenu zavrena mezinaprava nevadi.
No když pominu ježdění v horách, kde se jezdí na redukci po dvrdém povrchu, tak třeba jízda s vlekem v kopci, když je třeba občas zastavit, nedejbože popojíždění v koloně.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 22:33
od fidel.ml
No tak vlek v kopci ano jezdeni po horach je v nasich zemepisnych sizkach trochu mimo ale to nedejboze zastaveni a popojizdeni v kolonach? Proc bych tam daval maly nevim. A me se teda jeste nestalo abych musel davat na LC maly pri tahani vleku. jo parkrat pri couvani ale to mi ta mezinaprava nijak neomezovala.
Ale to sou moje zkusenosti z lc mozna u lr se maly davaj casteji. LR sem jeste nemel.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 22:56
od eliott
No já když táhnu vlek, kterej má 3,5t, někdy i skoro 4 a přijde kopec a kolona, tak i na dálnici dávám malou. A ježdění v horách je boží, vřele deporučuju, ale ty šněrovačky jsou jen na redukci, a to i dolů, rychlá 1ka je pomalá a dvojka to neubrzdí. Viz http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... y&start=80

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 14 úno 2010 23:04
od fidel.ml
Jo ja sem v alpach jezdil a maly sem nidky nepotreboval. Ale uznavam ze v tomhle pripade za mezinaprava by byla lepsi otevrena.
Jo alpy na sterku. Tak to sem jeste nejel. Ale myslim ze i za zavrena mezinaprava by si sim poradila.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 06:47
od RudaK
fidel.ml píše:Jen poznamka k tomu kdy zapinat ci vypinat mezinapravu. U lc 80 pri redukcich se mezinaprava zavre sama a je zavrena do ty doby nez zase nedas velky. A predni a zadni spery podle uvazeni.


V jiným chlívku si psal,že něco automatického (zavřená mezináprava při redukci :shock: ) je k ničemu :roll: Á tak proto LR ( u něho se řadí redukce s nebo bez uzávěrky ) :mrgreen:

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 08:31
od fidel.ml
No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 08:51
od Honzan
bo u lr neni potreba :mrgreen:

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 08:54
od mikulec
Honzan píše:bo u lr neni potreba :mrgreen:
a má povidané :mrgreen:

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 09:17
od erik
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Tak ted rypnu do vosiho hnizda :Ja blb:
/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype... :Sorry:

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 10:06
od Sláma Karel
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 10:31
od Stavros
a to staci par drobnosti a mas tam 200 PS.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 11:43
od fidel.ml
erik píše:
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Tak ted rypnu do vosiho hnizda :Ja blb:
/ja mam ARB predek, zadek a samo, ze mezinapravu/
Jen pripominka, kterou nas absolutne nejlepsi jezdec nam tloukl do hlavy...
/nema zadnou uzaveru/
Zadna uzavera nepomuze, kdyz je sofer na h...o. Jen zvysujes nebezpeci, ze se ti neco vysype... :Sorry:
No to je sice pravda taky znam par lidi co maj v aute 300 000 a zapadnou pri prvnim sjezdu z asfaltu. Ale nikdo mi nenamluvy ze 2 stejna auta treba lc 80 stejne nazvedane a se stejnymy koly ale jedna se sperama a druha bez sper vyjedou naprosto stejne. A ze spery u lr nepotrebujes je trochu nadneseny.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 11:50
od fidel.ml
Sláma Karel píše:
fidel.ml píše:No ja bych si tam tu mezinapravu taky radsi radil sam ale kdyz to soudruzi v japonsku vymyslely takto :( . A zase mi tam daly predni a zadni speru a to u lr pozapomely :D
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z
A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon :D Ale nekdy je vykon potreba. 8)

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 14:35
od erik
Nojo to sice máš, za ty peníze co koupíš neupravenou Toy 80 si můžeš koupit Discovery i s oběma špérama ARB, navíjákem a zvýšenou s většíma kolama.
Takže na tom jsi líp jenom o ten motor. Ta 4,2 je prostě super. Mám ho v jednom krátkým Defíku co jsem přivezl z Anglie i s automatickou převodovkou a docela to tam páslo. Akorát to Pan Angličan nedodělal. Já už to zprovoznil jen tak na dráty, ale hejbe to s tím Defem fakt strašně.


Z[/quote]

A je pravda ze lc sou drahy a nasypat do lr za cca 100 000 dalsich 80 000 co je rozdil cen tak to bude pekne upraveny auto ale porad se 115 konma.
Joo slysel sem ze kdyz je dobrej ridic takze nepotrebuje vykon :D Ale nekdy je vykon potreba. 8)[/quote]

Nechcu polemizovat za kazdou cenu..ale
- mam 171k/mel jsem 180k/ a tvrdim, ze pro defa bohate staci 122k-vykon chybi jen v pousti
- mam predni a zadni speru a tvrdim, ze predek jsem potreboval tak ve 1 % proti zadku - celkem vyhodene prachy a zadek zapinam zbytecne v 80% - porovnani s D3, ktera zapina zadek automaticky a tam, kde ja na Defu ve zmatku zapinam, tam D3 je v klidu... :idea:

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 16:55
od fidel.ml
No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 19:10
od Dusan
No ja bych dodal, ze v prvni rade 70% uspechu je pneumatika.... muzes mit 6 uzaverek, ale kdyz neprenese vykon, nemas praci a jsi vsi kde....

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 19:12
od RudaK
fidel.ml píše:No tady se dostavame k tomu ze neni teren jako teren. A tam co jezdime tak auto bez sper se nechyta.


A není to rukama ?....... :mrgreen: :Sorry:


Pravdu má Erik,tam kde druzí špérujou,tam D III nemá potřebu zařadit žádnou uzávěrku i když ji teda má a i když je v základu ( jak říkáte ) limitovaná výškou podvozku.Lidi hodně zbytečně uzávěrku řadí ( no když ji mám,tak proč ji nevyužít :wink: ) ,já to zjistil u D 1 . S předním Truetrakem ( automat. přední uzávěrka ) se mě líp jezdí,bo ztuhlo částečně řízení a tím pádem,je to líp ovladatelné na silnici - kvůli tomu cca 5" liftu ( asi 18 cm :P )

Re: jak jezdit v terénu

Napsal: 15 úno 2010 20:08
od PavelU
RudaK píše:kvůli tomu cca 5" liftu ( asi 18 cm :P )
Rudo, 5" je 12,7cm... :idea: :mrgreen: