Stránka 4 z 5

Napsal: 10 dub 2007 20:28
od Jarys
Tak jsem našel 255/60 R18 AT
http://zbozi.seznam.cz/?q=255%2F60+18+AT
a tady mají taky http://www.offroadtyres.com/

Napsal: 10 dub 2007 21:13
od Sam
Potapěč píše:Kam ten svět spěje aneb offroud břichoplazkou. :roll:
Jo, jo,.... to říkal prapraděda, když se nahrazovaly kovové obruče na loukotích gumou...... nostalgia mia......

Napsal: 10 dub 2007 21:15
od Sam
Odkaz na web kde prodávají výše zmiňované:
http://www.4site4x4.co.uk/home.aspx

Napsal: 10 dub 2007 21:45
od BigTwin Jirka
Sam píše:Odkaz na web kde prodávají výše zmiňované:
http://www.4site4x4.co.uk/home.aspx
Asi je to jen pro auta s počítači, na stařečky namají tabulky, inu auta bez elektroniky jim asi nevytváří žádný obrat.

Napsal: 17 dub 2007 20:02
od Jarys
Hele hele, hodně výrobců nabízí 265/65 R18 AT. Dostanu tyhle kola do běžné (série) Diskošky??? :?:

Napsal: 22 dub 2007 21:50
od Jarys
Jarys píše:Hele hele, hodně výrobců nabízí 265/65 R18 AT. Dostanu tyhle kola do běžné (série) Diskošky??? :?:

Pomoc pomoc.... copak tomu nikdo nerozumíte? Vejde se tento rozměr do Diska II?

Napsal: 23 dub 2007 08:09
od Stavros
S tema gumama je to tezky, vetsina ma 16-ky, rozdil mezi tema tvejma rozmerama je 8,7% a rozdil polomeru je 32mm. Kdyz to budes mit trosku prizvedly, tak se vejdou, jinak myslim, ze ne. Ona je taky kazda guma jinak velika, je neco jinyho BG Goodrich MT a silnicni pneu, ve stejnym rozmeru budou jinak velky.

Napsal: 23 dub 2007 08:44
od Sam
Třeba se v pohodě vejdou do blatníků, ale můžou drhnout přední při zatáčení a v terénu tuplem......

Napsal: 23 dub 2007 22:26
od Jarys
Hmmm, tak jsem z toho jelen. Až 32mm na poloměru jsem nečekal. Přesto auto bude mít 2" lift tak snad.... no budu pátrat dál.

Napsal: 24 dub 2007 06:34
od RudaK
to Jaris : V tomto bych byl hodně obezřetný,abys pak nehledal kdo ti od těch kol pomůže ( prodej ).Taky jsem v minulosti neuváženě koupil kola a 1 rok se jich pracně zbavoval o penězích nemluvě.Radši v tomto případě bych se zajel k někomu podívat,jak to vychází při rejdu.Asi tak. :wink:
p.s. Taky jsem obdivovatel velkých pneu na autě,ale v terénu bývá kolikrát praxe,že s orig rozměrem víc projedeš. :idea:

Napsal: 24 dub 2007 07:49
od erik
RudaK píše:to Jaris : V tomto bych byl hodně obezřetný,abys pak nehledal kdo ti od těch kol pomůže ( prodej ).Taky jsem v minulosti neuváženě koupil kola a 1 rok se jich pracně zbavoval o penězích nemluvě.Radši v tomto případě bych se zajel k někomu podívat,jak to vychází při rejdu.Asi tak. :wink:
p.s. Taky jsem obdivovatel velkých pneu na autě,ale v terénu bývá kolikrát praxe,že s orig rozměrem víc projedeš. :idea:
A jeste jeden pohled: Na extremne upravenych autech jsou 15stky. Proto, aby i rotujici bocnice mela v terenu zaber. Nebo je efektivnejsi pri podhustovani- lepsi se cisti. 17 a vice jsou drahe,nizky profil gumy je pro mekky teren spatny, le vetsi nebezpeci poskozeni disku a pod. Je pravda, ze je vetsi disk peknejsi a na silnici asi lepsi.
Rudo, vyssi guma ti zvedne diferencialy a tim vyrazne zlepsi pruchodnost ve vyjetych kolejich a na kamenech. V mem pripade na D90 rozdil mezi 235x85x16 a 255x85x16 byl v pruchodnosti obrovsky. Cena BFG MT je neco nad 4tis a 17 ci 18 ? Az se najde cesta, kdy dam nejaky plech v 16tce na D3, tak to bude reseni pro mne.
C:\Documents and Settings\sss\My Documents\My Pictures\bfg.jpeg

Napsal: 24 dub 2007 08:55
od karel
Nezbývá než souhlasit s Erikem.Gumy s vyšším profilem jsou pro terén ideál.
Jak se tyhle BFG MT chovají oproti dřívějším?

Napsal: 24 dub 2007 11:13
od motohanz
hele a jak to udelate s technicakem kdyz mate na discu 1 sirku 255? diky

Napsal: 24 dub 2007 11:14
od Stavros
Jako, jestli to nekdo zapisuje do technicaku, to si delas legraci, vid?

Napsal: 24 dub 2007 11:34
od karel
motohanz píše:hele a jak to udelate s technicakem kdyz mate na discu 1 sirku 255? diky
V malým techničáku rozměr není a na silnici ti málokterý policajt dokáže, že nejsou origo.Na STK přezuješ na jakékoliv origo a pak máš zase 2 roky klid.
A tak to jde pořád dokola.

Napsal: 24 dub 2007 11:46
od erik
motohanz píše:hele a jak to udelate s technicakem kdyz mate na discu 1 sirku 255? diky
Ano, mne ti policajti staveji porad. Dostavam otazky typu: Kolik to zere, kam to vyjede, kde ste vsude byli apo. Ale papiry jeste nikdy nechteli... :(

Napsal: 24 dub 2007 13:23
od motohanz
Stavros píše:Jako, jestli to nekdo zapisuje do technicaku, to si delas legraci, vid?
nedelam, nejde o technicak ale o pripadnou nehodu, ze tam neni spravnej rozmer gum a tak....pro pojistovnu

Napsal: 24 dub 2007 13:31
od Stavros
pokud chces jiny rozmer nez mas v technicaku, tak musis bud nekoho premluvit na DI nebo projit nejakej schvalovaci proces. Ale to by kazdej musel resit navijak, snorchl, zahradku a podobne veci, na ktere nema schvalenou homologaci pro ČR. Tohle nikdo nedela.

Napsal: 24 dub 2007 13:43
od karel
motohanz píše:
Stavros píše:Jako, jestli to nekdo zapisuje do technicaku, to si delas legraci, vid?
nedelam, nejde o technicak ale o pripadnou nehodu, ze tam neni spravnej rozmer gum a tak....pro pojistovnu
Může být, ale to by ses nemohl pouštět do ničeho, samozřejmě, že off upravený hodně do terénu, se na cestě chová jinak a je potřeba s tím zkrátka počítat.Já vím, můžeš si dávat 100x pozor a stejně se může stát malér, ale pohyb v terénu ti tvé silniční obavy mnohokrát vrátí, aspoň u mě to platí 100%.

Napsal: 24 dub 2007 15:46
od motohanz
karel píše:
motohanz píše: nedelam, nejde o technicak ale o pripadnou nehodu, ze tam neni spravnej rozmer gum a tak....pro pojistovnu
Může být, ale to by ses nemohl pouštět do ničeho, samozřejmě, že off upravený hodně do terénu, se na cestě chová jinak a je potřeba s tím zkrátka počítat.Já vím, můžeš si dávat 100x pozor a stejně se může stát malér, ale pohyb v terénu ti tvé silniční obavy mnohokrát vrátí, aspoň u mě to platí 100%.
jasne ja s tim problem nemam jen se muze stat ze zpusobim nehodu budu to cely calovat sam kvuli gumam....