Dam sem cely prispevek, at je to objektivni. A dekuji Vam za pomoc.
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false;
Rad bych tady nasel odpoved na otazku, jestli si mame koupit na nasi cestu/ byvaly SSSR, Mongolsko, Australie/ BFG AT nebo MT?
Husky rika ze MT jsou lepsi, ale co jsem cetl na forech tak na nas ucel spis lidi pouzivaji AT. Byl jsem rozhodnut pro AT, ale tim, ze Husky nam vzdy super poradil a auto se uz moc tesi na jeho sikovne ruce, tak jsem ted na vazkach.
Myslim, ze nas na ceste ceka asfalt, prasne, kamenite cesty a v Australii jezdeni v pisku.
Jeste doplnim, najezdim 150tis km rocne poslednich 20 let, ale jen po silnici, takze offroad zkusenosti zadne, auto nebude mit navijak a rozhodne se budeme snazit jakemukoli horsimu terenu vyhnout, ale nebude to jiste vzdy mozne.
Reknete svuj nazor a dejte hlas, dle toho se pak rozhodnem.
Jinak prispevek neni v zadnem pripade minen nijak spatne proti Huskymu. Pro nej mam jen slova chvaly.
Pro Ty, kteri nechteji cist celou debatu, tady je nazor Huskyho. Timto mu i dekuji.CITACE
Já bych to napsal jinak, a důvody samozřejmě osvětlím.
Auto má jet přes Austrálii, kde určitě nebude nouze o brody a písek. Nebyl jsem tam, ale pokud se někde najde něco kluzkého, bude na AT takříkajíc v řiti. Podotýkám..auto pojede samo, a bez navijáku. Volba různých cest nebude vždy možná. Co se písku týče, opět jsem dál dojel na MT. AT klouzaly, ale míň se zakopávaly.
A dále. Rusko a Mongolsko.. Kdo je tak naivní, že si myslí, že všude budou dobré cesty a sucho, nechť opět hlasuje pro AT. Já říkám jedno..auto projede tam, kde ho protáhnou gumy. A stačí jeden ruský deštík, nebo v austrošce jedna rozbahněná řeka a autíčko se může jít doslova a do písmene klouzat. Nebo budem čekat, až to všechno vyschne? To asi nééé...že jo. Dále. Na BFG AT a MT jsem najel statisíce kilometrů(Vlastním obě sady a střídám je podle potřeby). Ani proti jedněm nemůžu říct křivého slova. Nicméně...kilometrový průběh mají (alespoň v případě KM1 , s dvojkou nemám zkušenosti) lepší MT. Prostě dýl vydržej, a mají vyšší vzorek. Mám srovnání. Co se hluku týče..jistě, na asfaltě určitě budou AT tišší..ale MT právě od BFG patří k nejtišším. Jejich "hluk" nestojí za řeč, tím spíš na blbé cestě. O tom, na kterých se spíš pustím do terénu(když nebude vyhnutí) myslím taky není pochyb. Prostě MT má v celkovém porovnání nesrovnatelně lepší záběr a když už do sraček budu muset jet(jen naivka si bude myslet, že během té cesty mně to nepotká), tak se musím na něco spolehnout. A ať se na mně nikdo nezlobí...myslet si, že v téhle situaci bude lepší AT, je nerozum.
Jak známo..limity nám stanoví nejslabší článek. A pokud jsou obě gumy za stejnou cenu(rozdíl asi 70Kč), tak proč nevzít tu, která my poskytne mnohem víc jistoty? Nebo ještě jiným příměrem...proč nemít za stejně peněz více muziky?
A pište kdo pro co hlasuje a proč. Z jakého konkrétního důvodu. To je důležitý pro to rozhodnutí.