Stránka 31 z 73

Re: Pneumatiky

Napsal: 10 led 2011 23:26
od fidzi
Kubrtos píše:Kluci, poraďte, co mám hodit na DII bez liftu? MT nebo AT jaký jsou výhody/nevýhody obou variant? je tam markantní rozdíl v terénu kterej bych jako začátečník?
Zítra ti hodím pro představu video :-D

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 08:33
od Acon
Mám tieto. Zalepiť sa mi zatial nezalepili, no je fakt, že majú zjavne svoje limity, odhadujem, že skôr ako ako napr tie BFG. STT sú tiež favorit.
Obrázek

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 08:56
od mikulec
tak sa mi podarilo niečo nájsť na porovnanie viacerých pneu: http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Ti ... ook-MT.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 09:19
od Kubrtos
mikulec píše:tak sa mi podarilo niečo nájsť na porovnanie viacerých pneu: http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Ti ... ook-MT.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zajímavé čteníčko. :mrgreen:

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 10:54
od DjALF
to Kubrtos:
jestli nejezdíš pravidelně nějaký dálky a chceš řádit v terajnu tak bych šel do BFG MT KM2 nebo Cooper Discoverer STT

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 12:18
od Acon
ako je na tom maxxis mudzilla?
Obrázek

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 13:06
od mikulec
Acon píše:ako je na tom maxxis mudzilla?
Obrázek
teraz som prišiel od chalana a on má na Patrole Obrázek druhý rok, pochvaluje si ju prevelice. Až na tú cenu. V teréne jazdí na 0,4 na ceste 2-2,2...Teraz bude meniť za KM2, a čo prelúskal rôzne fóra aj americké, tak ju chalani hodnotia o niečo slabšiu na kamene, tú KM2jku. ,
Ale takýto šíp, by do terénu nemal byť zlý. :devil

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 13:23
od Ordell
Zdravim. I ja jsem prezul sve Freecko na plne zimni, celorocni je patrne nesmysl, taky jsem. Mel jsem tam nejake AT od Bridgestone jako celorocni. Obeslal jsem v prosinci asi 17 firem po internetu, schanel jsem neco slusnyho v 215/65R16, ale ani ....Cela republika a patrne zbytek sveta vyprodan, prej uz vsichni vyrabi letni. Cirou nahodou jsem v sousedstvi chytil posledni 4ks Nokian Hakkapellitta SUV a muzu rict, ze nejsou spatny. Takhle: zatim jsem tam na zimu nemel nic lepsiho.
Kdo co mate na zimu na Freecku???

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 13:27
od airbilly
Ordell píše: Kdo co mate na zimu na Freecku???
http://www.bfgoodrichtires.ca/tire-sele ... -ksi-tires" onclick="window.open(this.href);return false;
winter-slalom-ksi.jpg
winter-slalom-ksi.jpg (48.01 KiB) Zobrazeno 3143 x
50 cm snehu no problem, vytiahol som aj par aut na smyklavej ceste.

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 14:04
od mikulec
Ordell píše:Zdravim. I ja jsem prezul sve Freecko na plne zimni, celorocni je patrne nesmysl, taky jsem. Mel jsem tam nejake AT od Bridgestone jako celorocni. Obeslal jsem v prosinci asi 17 firem po internetu, schanel jsem neco slusnyho v 215/65R16, ale ani ....Cela republika a patrne zbytek sveta vyprodan, prej uz vsichni vyrabi letni. Cirou nahodou jsem v sousedstvi chytil posledni 4ks Nokian Hakkapellitta SUV a muzu rict, ze nejsou spatny. Takhle: zatim jsem tam na zimu nemel nic lepsiho.
Kdo co mate na zimu na Freecku???
to isté mám teraz ja, akurát z rozmerom 235/85 R16 proste nie sú! A budú možno až v II. mesiaci :Ja blb:

Re: Pneumatiky

Napsal: 11 led 2011 18:17
od Kubrtos
DjALF píše:to Kubrtos:
jestli nejezdíš pravidelně nějaký dálky a chceš řádit v terajnu tak bych šel do BFG MT KM2 nebo Cooper Discoverer STT
No, já teď uvažuju (protože je problém sehnat BFG MT ve standartním předepsaným rozměru a měl jsem čas si to tu prostudovat od jedničky do konce) že bych vzal buď AT - stejně jezdím 60%město a jsem rád když si udělám čas někam vypadnout, tam se jede po silnici, pak po polňačce a pak je to kousek po lese - a to ještě bůh ví jestli tolik..., nebo Cooper DISCOVERER S/T OWLS - jsou strááášně sexy. :mrgreen:
Ještě technická, je nějakej problém dát do standartního ráfku širší gumy? Nepotřebuju širší ráfek - prtože třeba BFG je v 235 nedělá, ale 245 jo. A ty coopry jsou v 255ce o 696,- levnější!!! než v 235ce (ale jsou k dodání do 10 dnů a nejsou skladem a ty 235jo) :?: :?: :?:
http://www.mzb.cz/pneumatiky/?sezona=Le ... 0&rafek=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Případně, vlezou na nezvednutou D2 235/80R16, nebo 85R16? Ať vím co hledat... Lift chci časem dělat a jestli ty papučky vydržej víc jak dva roky, tak co pak s nima, že.

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 08:47
od kamca
Mohl bych ty, co jsou i na offroadforu poprosit, zda by se vyjadrili k tomuhle tematu. Snazim se rozhodnout mezi BFG AT a MT pro nasi cestu pres byvaly SSSR, Mongolsko a rok v Australii. Samozrejme uvitam nazor i tady, podotykam ale, ze mame Mitsubishi Delica/ offroadautobus/ :D
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false;
diky

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 09:41
od moon13
kamca píše:Mohl bych ty, co jsou i na offroadforu poprosit, zda by se vyjadrili k tomuhle tematu. Snazim se rozhodnout mezi BFG AT a MT pro nasi cestu pres byvaly SSSR, Mongolsko a rok v Australii. Samozrejme uvitam nazor i tady, podotykam ale, ze mame Mitsubishi Delica/ offroadautobus/ :D
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false;
diky
Tak jsem hlasoval pro AT, ale důvod jsem nenapsal.

Prostě mě jen napadla ta myšlenka, co mi zde jednou napsal Stavros k MT, když jsem se zmínil o MT nebo AT pneu na Free2:
hlavne to nedavej na toho freelandera, to nekde zabere a ty poloosy jak na oktavce ti roztrhaj kde co, takovahle guma to jentak nepusti.Klouby a poloosy budou litat


... myslím že s Deli to bude podobný

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 09:47
od tagr
Ahoj Kamčo, já vám to tam napsal na off forum a tenhle důvod jsem neuvedl,ale souhlasím s ním a prosím investuj do byt staršího navy po celkové= repasy za cca 1/2 levnější než nový ,to se fakt vyplatí a jinak viz sraz v Mohelnici a v Plzni kde BF AT byly i v mokřině v pohodě :)

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 09:58
od kamca
Dam sem cely prispevek, at je to objektivni. A dekuji Vam za pomoc.
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=40&t=43483" onclick="window.open(this.href);return false;

Rad bych tady nasel odpoved na otazku, jestli si mame koupit na nasi cestu/ byvaly SSSR, Mongolsko, Australie/ BFG AT nebo MT?
Husky rika ze MT jsou lepsi, ale co jsem cetl na forech tak na nas ucel spis lidi pouzivaji AT. Byl jsem rozhodnut pro AT, ale tim, ze Husky nam vzdy super poradil a auto se uz moc tesi na jeho sikovne ruce, tak jsem ted na vazkach.
Myslim, ze nas na ceste ceka asfalt, prasne, kamenite cesty a v Australii jezdeni v pisku.
Jeste doplnim, najezdim 150tis km rocne poslednich 20 let, ale jen po silnici, takze offroad zkusenosti zadne, auto nebude mit navijak a rozhodne se budeme snazit jakemukoli horsimu terenu vyhnout, ale nebude to jiste vzdy mozne.
Reknete svuj nazor a dejte hlas, dle toho se pak rozhodnem.

Jinak prispevek neni v zadnem pripade minen nijak spatne proti Huskymu. Pro nej mam jen slova chvaly.


Pro Ty, kteri nechteji cist celou debatu, tady je nazor Huskyho. Timto mu i dekuji.CITACE
Já bych to napsal jinak, a důvody samozřejmě osvětlím.
Auto má jet přes Austrálii, kde určitě nebude nouze o brody a písek. Nebyl jsem tam, ale pokud se někde najde něco kluzkého, bude na AT takříkajíc v řiti. Podotýkám..auto pojede samo, a bez navijáku. Volba různých cest nebude vždy možná. Co se písku týče, opět jsem dál dojel na MT. AT klouzaly, ale míň se zakopávaly.
A dále. Rusko a Mongolsko.. Kdo je tak naivní, že si myslí, že všude budou dobré cesty a sucho, nechť opět hlasuje pro AT. Já říkám jedno..auto projede tam, kde ho protáhnou gumy. A stačí jeden ruský deštík, nebo v austrošce jedna rozbahněná řeka a autíčko se může jít doslova a do písmene klouzat. Nebo budem čekat, až to všechno vyschne? To asi nééé...že jo. Dále. Na BFG AT a MT jsem najel statisíce kilometrů(Vlastním obě sady a střídám je podle potřeby). Ani proti jedněm nemůžu říct křivého slova. Nicméně...kilometrový průběh mají (alespoň v případě KM1 , s dvojkou nemám zkušenosti) lepší MT. Prostě dýl vydržej, a mají vyšší vzorek. Mám srovnání. Co se hluku týče..jistě, na asfaltě určitě budou AT tišší..ale MT právě od BFG patří k nejtišším. Jejich "hluk" nestojí za řeč, tím spíš na blbé cestě. O tom, na kterých se spíš pustím do terénu(když nebude vyhnutí) myslím taky není pochyb. Prostě MT má v celkovém porovnání nesrovnatelně lepší záběr a když už do sraček budu muset jet(jen naivka si bude myslet, že během té cesty mně to nepotká), tak se musím na něco spolehnout. A ať se na mně nikdo nezlobí...myslet si, že v téhle situaci bude lepší AT, je nerozum.
Jak známo..limity nám stanoví nejslabší článek. A pokud jsou obě gumy za stejnou cenu(rozdíl asi 70Kč), tak proč nevzít tu, která my poskytne mnohem víc jistoty? Nebo ještě jiným příměrem...proč nemít za stejně peněz více muziky?
A pište kdo pro co hlasuje a proč. Z jakého konkrétního důvodu. To je důležitý pro to rozhodnutí.

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 10:21
od erik
Ja bych volil MT.
* prave, ze nemas navijak/ nemyslim si ze je na takovy druh cestovani nutny/ MT v pripadnych problemech projedou vic
* ma vetsi gumovou ochrannou cast proti prurazu kamenem

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 10:23
od tagr
Eriku to vše Ano,ale jedou 4x4 Mitsub. dodávkou a nevím jestli na to jejich polosy a ostatní budou slyšet :( Kdyby jeli klasickým Off s pevnostníma polosama tak s tebou souhlasím :) :hand

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 10:35
od kamca
Jen pro info, podvozek bude zesilen a zvedlej o 5cm timhle http://delica.rajce.idnes.cz/JAOS_lift_kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
A budou to gumy klasickeho rozmeru 31x10,5r15, zady extrem.

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 10:41
od Miky_CZ
podvozek sice jo ale poloosy a klouby zustanou puvodni

Re: Pneumatiky

Napsal: 12 led 2011 10:41
od Stavros
nevim kamco, jakou mas zkusenost z terenem, myslim si, ze malou. A tam, kde bys vyuzil ty MT-cka tu dodavku tak dorves, ze si sakra rozmyslis tam jet. Klidne ale kup MT-cka, bg goodrich KM2, to je vlastne jako takovej lepsi univerzal. Jenom treba bf goodrich AT najedou klidne 100 tis. km, jsou vyzkouseny.