Stránka 32 z 38
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 25 úno 2011 18:44
od Martin T
Gratuluju, vypadá pěkně. Dost mě překvapuje, jak chválíš ten motor, já ho neznám, ale anglická LR fora jsou plná stesků na to, jak ty nafťáky nejedou. Asi to bude motor vyrobený ve středu.
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 27 úno 2011 00:01
od Allik
ja mam taky asi stredecni, sice se to nesmi rikat

ale pelasil sem s nim podle GPS 105 km/h s plnou zatezi pul tuny, akorat to pak je o usi
ono je to totiz hlavne o tom, jak si nastavite predstrik, jestli mate serizeny cerpadlo na Lucas masine, ktera je tusim jen jedna v CR a novy vstriky, ktery sou navic serizeny na stolici a to dela tolik, ze i jinak perfektni motor s kompresi se sotva uveze, kdyz ma tohle v neporadku
samozrejme gratulace, je krasnej a detaily se doladi

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 27 úno 2011 11:17
od Ivoš Def
Přidávám se s gratulací, vypadá moc pěkně!
Také jsem vždy četl, že ty naftové motory moc nejedou. Tím lépe že to není pravda, asi je angláni neumějí správně seřídit...

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 28 úno 2011 14:13
od will.26
máš to hezké ciryle ....jak z fabriky

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 05 bře 2011 08:57
od Ostwind
Ahoj.jsem čerstvej dědkař a nikdo me tu asi nejak moc nezná i když jsem tu regle asi rok ale nebylo co psát zatím.-)
jsem poměrně mladej nadšenec do LR což je můj sen už delší dobu ale až ted se mi dostala do rukou tahle benzínová ex Mod S2A
http://img576.imageshack.us/i/1007715t.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 05 bře 2011 12:04
od Rover
Tak vitej a gratulace k zajimave dvojce. Kdybys neco potreboval tak se ozvi vypada to ze jsme nekde pobliz...
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 05 bře 2011 12:49
od Ostwind
diky .-) uvidíme ještě
budeme to dohromady dávat se sudajsem a nějak asi konzuiltovat s alíkem .-)
dneska sme to byli prvně projet a museli sme vyndat karburátor a dát ho tomášovi ublovi aby ho zkoukl co tam je špatně,
Po létě bych ho rád viděl v podobě jaký kdysi sloužil
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 05 bře 2011 13:12
od sudajs
rovere jsme kousek od sebe ja sem ze zdic a ostwind je z broum.
tomaš už na tom maká
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 07 bře 2011 15:31
od motorovej slon
Gratuluji,
hezký Rover 8 nebo 10, má skoro všechny ty správné "drobné odlišnosti". Dokonce i "dělené" panty čelního skla, které se objevují jen u některých většinou FFR verzí. Osobně by mě ještě zajímaly detaily interiéru, mototru a štítek kontraktu. Pokud bys potřeboval, rád se podělím o informace. Mám 63', což je starší typ 24v 40 amp., ale možná řeším podobné věci.
Jarda
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 07 bře 2011 18:45
od Ostwind
Ahoj.
během týdne plánuju založit rajče nebo něco podobnýho a dávat tam ty fotky .-)
informací a podkladů o vojenskych s2a mám zatím docela pomálu tak pokud máš třeba nějaký zajímavý odkazy na internetu budu za ně moc rád.-)
díky Ondra
Edit tak sem to udělal hned
http://ostwind.rajce.idnes.cz/S2A/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 08 bře 2011 22:32
od motorovej slon
Díky za fotky, ještě jsem bohužel neměl moc času se kochat. Hodně prozradí, pokud se ti podaří odstranit barvu z prvního řádku tabulky kontraktu. Jsem docela zvědavej, protože podle motoru je to GS, ale trochu mě matou zbytky po rádiovém stole.
Ucelenou webovou stránku s informcemi o Roverech 8, 9, 10 a 11 jsem nikdy nenašel. Nejlepší referencí jsou: katalog dílů, uživatelská příručka - dá se stáhnout třeba na stránkách klubu a určitě knížka od Jamese Taylora( 26. stránka tohoto vlákná). Pak už jen většinou dobové záběry událostí, kde se vzácně objevují.
tak třeba mé oblíbené
aden
http://www.argylls1945to1971.co.uk/A_an ... 67Pics.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a nedávno nalezená- severní irsko
http://victorpatterson.photoshelter.com ... zU8PVCpCz4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 08 bře 2011 22:59
od Ostwind
díky za ty linky a tip na taylora.
zítra se podívam na tu tabulku a uvidíme co z toho vypadne

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 14:22
od Allik
Taylora doma mam k nahlednuti a kdyztak ti ho muzu objednat

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 14:42
od Ostwind
zatím by se mi to líbilo k nahlédnutí

a az bude zase prace tak bych ho objednal .-)
jinak na štítku
Truck cargo 1/4 ton. LH 4x4 Rover 8
číslo šasi - 24426126 B COnt no. WV/3691
číslo auta 82 EN 25 Code 304010.41.990
opravy nic inspekce nic
Covered by ces no. P/33581/6
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 15:38
od Allik
zajimavy, byla levostranna na export
tady je, co znamena VIN
244 Model: Land Rover, Series IIA
Body type: Basic or Station wagon
Wheel base: 88in
Engine: petrol
Model years: 1962-1971
Destination: Export, left-hand drive (LHD)
26126 Serial number
B Design: One significant design modification
Suffix used from March 1963 till April 1966
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 16:12
od motorovej slon
Tak to máš (až na pár dorbností) kompletní 12v GS.
Přikládám pár fotek EN. Na linku S.Irsko je taky (určitě sis všimnul) Podle čísla se pozná i rok výroby. To je, ale taky uvedený v "Taylorovi" i se specialitkama MoD.
a ješte zaběr LHD od BAOR:
http://www.cabarfeidh.com/Berlin1968.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 16:42
od Allik
tech par stranek z Taylora by chtelo oskenovat, nebo sfotit, ale ja se k nemu dostanu nejdriv v sobotu
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 16:48
od motorovej slon
pokusím se je večer vyfotit, můžu je poslat třeba mailem.

Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 09 bře 2011 16:53
od Ostwind
Díky chlapi.
alliku na toho taylora s tím scanem nijak nepospíchej, až budeš mít volnou chvilku někdy.
to samý platí pro motorovýho slona .-)
dneska sem očištoval rám a krom pravy strany crossmemberu, předních noh a pravýhoj outriggeru je v perfektnim stavu. .-)
Re: Vše kolem Series 2 a 2A
Napsal: 10 bře 2011 19:01
od sudajs
tak mame prvni problem u ostwinda s2a-když se motor ohřeje vždy po testovaci strase zhruba po kilometru ani ne tak se karburator SOLEX utopí okolo hřídelky na ktere je klapka začne chcat benzin na motor a na všechno a už neni možne to nastartovat-poprve co se to sgtalo jsem to odvezl a nechal vyčistit-bohužel dnes jsem namontoval a vysledek je uplně stejný-a to bylo v jehle dost bordelu a ted je čistá.
mam podezření že to děla ta tryska na volnoběh jde z ni docela dost paliva-nebo špatny plovak?
vdy je to stejné- motor se ohře karburator se zaplni benzinem a utopí se a už to nenastartujeme a všude chčije benzín..
děkujem všem za anzory a rady
jirka