Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
McPet
Příspěvky: 357
Registrován: 29 zář 2008 16:37
auto: Range Rover P38
Bydliště: Vsetín

Re: Vše kolem Series 3

#621 Příspěvek od McPet » 13 úno 2011 20:44

Řešil někdo (nejspíš jo, blbá otázka) uchycení pásů v soft topu? Případně nějaké univerzální, pro případ kdy střechu mám a když ji sundám...? A nebo žádná střecha = žádné pásy? Díky za odpovědi!

land_over
Příspěvky: 32
Registrován: 17 dub 2010 22:38

Re: Vše kolem Series 3

#622 Příspěvek od land_over » 22 úno 2011 21:29

na brachovo soft-topu to bylo jednoduse....byly dvoubodovy...uchyceni dole u sedacek stejne jako je tu zobrazeny a druhej konec sel mezi sedacky - pasy nemaji navijak, ale clovek si je preskou nastavi na svuj "obvod" a je to :)

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#623 Příspěvek od bobes » 23 úno 2011 19:54

Díky. Už jsem to vyřešil. Prohlídl jsem to lupou a podle otlaků a obtisků podložek je to tam. Samozřejmě jsem si to při rozebírání označil obráceně. Až mi přestane stávkovat foťák , tak to nafotím.
Jinak nemáte někdo navíc ruční plyn resp. alespoň to co je v kabině?
Takhle dvoubodově mám uchycený pás na prostřední sedačce.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

Re: Vše kolem Series 3

#624 Příspěvek od mikihran » 28 dub 2011 10:49

Jak jsou mazána zadní ložiska na S3?vazelina,nebo olejem z diferáku.Jsem z toho ,už jelen :shock: V manuálech žádné gufero v zadní nápravě není,tudiž olej doputuje do ložisek.Koupil jsem to s ložisky ve kterých vazelina není,jen olej z dif.a předešlý majitel tak jezdil dva roky a nikdy se touto otázkou nezabýval.Sice se mi to nezdá,ale staré 1000vky škody,náklaďáky některé, tak taky mazaly ložiska na zadku.
Jak utáhnout matky za ložisky,myslím nějaký grif,né čísla pro moment klíč.nějaká vůlečka pro roztah ložiska by tam asi měla být,ne?

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#625 Příspěvek od Zanzibar » 28 dub 2011 12:05

Našel jsem "knoflík" sytiče na SIII. Bohužel někdo ustřihl lanko, ale dá se opravit. Pokud by ho někdo chtěl ... :?:
Přílohy
choke SIII.jpg
choke SIII.jpg (45.89 KiB) Zobrazeno 3134 x
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#626 Příspěvek od Allik » 28 dub 2011 20:38

mikihran píše:Jak jsou mazána zadní ložiska na S3?vazelina,nebo olejem z diferáku.Jsem z toho ,už jelen :shock: V manuálech žádné gufero v zadní nápravě není,tudiž olej doputuje do ložisek.Koupil jsem to s ložisky ve kterých vazelina není,jen olej z dif.a předešlý majitel tak jezdil dva roky a nikdy se touto otázkou nezabýval.Sice se mi to nezdá,ale staré 1000vky škody,náklaďáky některé, tak taky mazaly ložiska na zadku.
Jak utáhnout matky za ložisky,myslím nějaký grif,né čísla pro moment klíč.nějaká vůlečka pro roztah ložiska by tam asi měla být,ne?
je to mazany olejem z napravy, gufera tam jsou, ale vzlina to pres ne tak akorat, proto vetsinou rosi krytky naboju, ktery se musi pretesnovat u mene udrzovanych aut
na matky jsou specialni nastrckove klice a utahuju rozumne, ne na krev, ale ani laxne, je dobry vymenit tu velkou podlozku, ktera se vymackava a plstenou zatku, jinak to tece dal
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

land_over
Příspěvky: 32
Registrován: 17 dub 2010 22:38

Re: Vše kolem Series 3

#627 Příspěvek od land_over » 03 kvě 2011 19:48

zdravim vsechny,
snazim se povolit matku ukrytou pod prirubou kardanu na prednim diferencialu. zavlacku se mi podarilo vytahnout, ale pri pokusech o povoleni matky samotne, podarilo se mi ohnout standartni kratkou tycku u goly....
Chci se zeptat, na nejlepsi postup...zda sehnat "breaker bar" (omlouvam se, nevim, jak se to jmenuje cesky) a predevsim zda to povolovat proti vnitrnimu mechanismu (ze nekdo stoupne na brzdu a ja budu povolovat), nebo to neni vhodne a chce to neco prisroubovat k prirube a povolovat proti tomu?
Moc diky za vsechny rady

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#628 Příspěvek od Martin T » 03 kvě 2011 20:15

Česky se to jmenuje trhák a určitě se vyplatí při povolování unašeč něčím držet.

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: Vše kolem Series 3

#629 Příspěvek od RostaO » 12 črc 2011 12:45

Kluci, jen rychly dotaz: jake mam dat na S3ku 88ku tlumice? Podotykam, ze je na standardnim podvozku. Mozna dam o chlup delsi houpacky, ale jeste nevim. Obycejne Britparty, nebo hledat neco lepsiho? Jaka je kvalita toho Britpartu?

Diky za rady.
LR SIII

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Vše kolem Series 3

#630 Příspěvek od Rover » 12 črc 2011 14:14

Britpart je na normální použití naprosto dostačující... mám to na všech čtyřech autech...
Country boy...

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#631 Příspěvek od Allik » 12 črc 2011 17:10

tak tak, nikdy sem nepotreboval jiny, az na paraboliky, kde mam procompy
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: Vše kolem Series 3

#632 Příspěvek od RostaO » 29 črc 2011 16:13

Hello,
mam dalsi dotaz, ke kteremu potrebuji soucinnost vas znalcu: snazim se identifikovat, co jsem to vlastne koupil od Eliotta za motor (popis v inzeratu byl 2.25 LR diesel). Muzete mi pomoct?

Zboku na bloku je velkymi pismeny uvedeno: 541874
Vyrobni cislo je: 90674624
Zepredu jakoze nad klikou jsou nasledujici tri radky (je mozne, ze jsem prehodil nejakou 5 za 6 a opacne, protoze to je jaksi spatne citelne:
564515
5DA21480
17H8

Jestli to nekdo dokazete rozkodovat, tak prosim o informace, co to vlastne je za motor.

Diky.


PS: Zkouseli jsme vstriky a jsou spatne. Kde je nechat repasovat?
LR SIII

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#633 Příspěvek od Allik » 29 črc 2011 18:32

no je to standardni 2,25 atmosferickej diesel pro S3, 3x ulozena klika, rotacni cerpadlo, 46 kW vykon

vstriky umim opravit a seridit, kdyz bude potreba, podivej se po nekom, kdo dela Lucas cerpadla, Delphi vstriky nebo perkins motory a stavebni stroje..., tam vsude je tenhle typ vstriku
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: Vše kolem Series 3

#634 Příspěvek od RostaO » 29 črc 2011 21:25

Allik píše:no je to standardni 2,25 atmosferickej diesel pro S3, 3x ulozena klika, rotacni cerpadlo, 46 kW vykon

vstriky umim opravit a seridit, kdyz bude potreba, podivej se po nekom, kdo dela Lucas cerpadla, Delphi vstriky nebo perkins motory a stavebni stroje..., tam vsude je tenhle typ vstriku
posli mi prosim treba do SZ nejaky kontakt, kam Ti ty vstriky muzu poslat. Jestli teda na to budes mit cas. A nejaky ramcovy odhad ceny, at se muzu v bance zeptat, jestli muzu :Ja blb:
Diky.
LR SIII

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#635 Příspěvek od cyril » 31 črc 2011 20:29

Tak jsme včera namontovali na S3 nový přední i zadní parabolický péra, dali nový přední kardan a hurá, fakt to funguje! Trochu jsme to s klukama hned po montáži projeli a jsem spokojenej. Ještě tam namontuju overdrive a dám trochu větší kola. Dnes, když jsem chtěl vzít na projížďku i rodinku, abych jim ukázal novej komfort, mi při vyřazení předního náhonu "upadla" páka redukce a auto stojí. Prasklo něco na táhlech. Naštěstí jestě před vyjetím na silnici. Někde na poli a v tom hnusným počasí, který dnes bylo by to nebylo nic moc. Udělal jsem fotku mobilem...zítra zbytek. Naštěstí to mám z čeho ukrást....už se těším na další vyjížďku....
Přílohy
31072011987.jpg
31072011987.jpg (40.08 KiB) Zobrazeno 2652 x

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#636 Příspěvek od Martin T » 31 črc 2011 21:42

To budou asi spíš upadlý šrouby, které drží spodní čep té páky, na prasknutí je to tam všechno dost bytelný. Redukce se dá zařadit i vyřadit i bez páky, ale musíš zespoda :)

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#637 Příspěvek od cyril » 01 srp 2011 10:27

Díky za reakci Martine. Pod auto se mi včera moc nechtělo. Teď je už ale pár minut na kanále....Je to fakt urvaný, ale asi vinou poslední demontáže při opravě převodovky. Ten kloub je natvrdo utažený a tam si myslím, že to musí chodit volně jako na houpačce....Takže teď budeme muset vyrobit nový. Je to sice z nějaké slitiny, ale pořádný plocháč bude stačit. Už se těším jak to projedu....Včera jsme jako náhradní program zvolili výlet s D4. Utrpěla trochu šrámů od větví z lesních cest a je celá od bahna....Musím ale uznat, že projela až neskutečný věci! Až jsem byl chvílemi díky obyčejným silničním pneumatikám docela vybátej....ale dvě uzávěrky a elektronický asistent volitelný dle typu terénu funguje fakt skvěle! (když teda funguje :mrgreen: ).
Přikládám i fotku z motáže nových pérek.... :D
Přílohy
DSC_0291m.JPG
DSC_0291m.JPG (84.07 KiB) Zobrazeno 2593 x
DSC_0294.jpg
DSC_0294.jpg (73.47 KiB) Zobrazeno 2577 x

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#638 Příspěvek od cyril » 01 srp 2011 19:05

Auto bylo opravený za chvilku...díl jsem si zatím půjčil z S3 "Holanďana". Nalepil jsem samolepku "dítě v autě" a vyrazil při cestě z práce do polí, vyzkoušet nová pérka. Je to fakt super! Ještě zvažuji dát nové tlumiče ale jsem na vážkách. Ty, které tam jsou teď, vypadají bytelněji než ty nové. A fungují, jak jsme je zkoušeli při přehazování per naprosto skvěle.
Pánové. Jde přehodit Overdrive z S2 na S3? Myslel jsem, že ji mám v nějaké trojce, ale bohužel je jenom v S2 z roku 1969. Tak nevím, abych to z ní zbytečně nelomcoval, když to stejně nepůjde použít. Nemáte někdo nějakou rychloběžku na S3 volnou, nebo poradíte, kde tu správnou koupit? Díky za informace.
Přílohy
DSC_0306m.jpg
DSC_0306m.jpg (67.19 KiB) Zobrazeno 3550 x
DSC_0307m.jpg
DSC_0307m.jpg (71.79 KiB) Zobrazeno 3546 x

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

Re: Vše kolem Series 3

#639 Příspěvek od mikihran » 02 srp 2011 13:41

Oddekloval jsem transefbox,nebo jak se tomu říká,abych nakoukl na kolečka v jakém jsou stavu,vzhledem k výměně gufera na výstupu zadní hnací hřídele a zjistil jsem,že vše jak nové,až na ozubené kolečko do kterého zapadá z vrchu ta vidlice,kterou řadíš redukci červenou pákou, v katalogu díl 532979.Když kolečkem rukou zatřepu ,tak má 1-2mm vůli,ozubení na hřídeli dobré,ozubení v tom kolečku dobré,žádná vůle,ale ta vůle vzniká na té vidlici,která je nasunuta do toho kolečka"0,6mm",takže buď ohoblovaná vidlice,ohoblovaná drážka na kolečku od vidlice,nebo zemědělská vůle,která tím,že je v oleji,tak nic nedělá?Která varianta je správná? V manuálu o vůli mezi vidlicí a drážkou kolečka nic není.Pokud bych tu vidlici ,nebo kolečko musel demontovat,lze ze spodu,nebo se musí demontovat celý kus i s převodkou z vozu a pak teprve opravovat.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#640 Příspěvek od cyril » 02 srp 2011 21:37

Tak dnes jsme se konečně dostali i k deratizaci, desinfekci a zprovoznění S3 - automat 3,5 V8! Trochu nás zlobí chlazení - na originál vrtuli nebylo místo a ta elektrická je nějaká zatuhlá....jinak auto jezdí, brzdí, bliká, svítí i řadí. Ještě musíme nastříkat kapotu a vymyslet její zajištění. V místě, kde je jindy zámek kapoty, je chladič. Prostě je to uvnitř celý takový nějaký veliký... :mrgreen:
Dnes jsem se několikrát majznul do ruky, když jsem vylézal z auta...nemůžete mi prosím někdo říct, na co jsou tam ty výstupky (viz šipka) na vnitřní konstrukci? Rád bych, než je uříznu, věděl, jestli je nebudu později na něco potřebovat....Díky. :Sorry:
Přílohy
DSC_0332m.jpg
DSC_0332m.jpg (90.49 KiB) Zobrazeno 3472 x
DSC_0334m.jpg
DSC_0334m.jpg (120.22 KiB) Zobrazeno 3466 x
DSC_0345m.jpg
DSC_0345m.jpg (105.77 KiB) Zobrazeno 3466 x
DSC_0342m.jpg
DSC_0342m.jpg (100.47 KiB) Zobrazeno 3466 x

Odpovědět