Stránka 32 z 47
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 13 úno 2011 20:44
od McPet
Řešil někdo (nejspíš jo, blbá otázka) uchycení pásů v soft topu? Případně nějaké univerzální, pro případ kdy střechu mám a když ji sundám...? A nebo žádná střecha = žádné pásy? Díky za odpovědi!
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 22 úno 2011 21:29
od land_over
na brachovo soft-topu to bylo jednoduse....byly dvoubodovy...uchyceni dole u sedacek stejne jako je tu zobrazeny a druhej konec sel mezi sedacky - pasy nemaji navijak, ale clovek si je preskou nastavi na svuj "obvod" a je to

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 23 úno 2011 19:54
od bobes
Díky. Už jsem to vyřešil. Prohlídl jsem to lupou a podle otlaků a obtisků podložek je to tam. Samozřejmě jsem si to při rozebírání označil obráceně. Až mi přestane stávkovat foťák , tak to nafotím.
Jinak nemáte někdo navíc ruční plyn resp. alespoň to co je v kabině?
Takhle dvoubodově mám uchycený pás na prostřední sedačce.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 dub 2011 10:49
od mikihran
Jak jsou mazána zadní ložiska na S3?vazelina,nebo olejem z diferáku.Jsem z toho ,už jelen

V manuálech žádné gufero v zadní nápravě není,tudiž olej doputuje do ložisek.Koupil jsem to s ložisky ve kterých vazelina není,jen olej z dif.a předešlý majitel tak jezdil dva roky a nikdy se touto otázkou nezabýval.Sice se mi to nezdá,ale staré 1000vky škody,náklaďáky některé, tak taky mazaly ložiska na zadku.
Jak utáhnout matky za ložisky,myslím nějaký grif,né čísla pro moment klíč.nějaká vůlečka pro roztah ložiska by tam asi měla být,ne?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 dub 2011 12:05
od Zanzibar
Našel jsem "knoflík" sytiče na SIII. Bohužel někdo ustřihl lanko, ale dá se opravit. Pokud by ho někdo chtěl ...

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 28 dub 2011 20:38
od Allik
mikihran píše:Jak jsou mazána zadní ložiska na S3?vazelina,nebo olejem z diferáku.Jsem z toho ,už jelen

V manuálech žádné gufero v zadní nápravě není,tudiž olej doputuje do ložisek.Koupil jsem to s ložisky ve kterých vazelina není,jen olej z dif.a předešlý majitel tak jezdil dva roky a nikdy se touto otázkou nezabýval.Sice se mi to nezdá,ale staré 1000vky škody,náklaďáky některé, tak taky mazaly ložiska na zadku.
Jak utáhnout matky za ložisky,myslím nějaký grif,né čísla pro moment klíč.nějaká vůlečka pro roztah ložiska by tam asi měla být,ne?
je to mazany olejem z napravy, gufera tam jsou, ale vzlina to pres ne tak akorat, proto vetsinou rosi krytky naboju, ktery se musi pretesnovat u mene udrzovanych aut
na matky jsou specialni nastrckove klice a utahuju rozumne, ne na krev, ale ani laxne, je dobry vymenit tu velkou podlozku, ktera se vymackava a plstenou zatku, jinak to tece dal
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 kvě 2011 19:48
od land_over
zdravim vsechny,
snazim se povolit matku ukrytou pod prirubou kardanu na prednim diferencialu. zavlacku se mi podarilo vytahnout, ale pri pokusech o povoleni matky samotne, podarilo se mi ohnout standartni kratkou tycku u goly....
Chci se zeptat, na nejlepsi postup...zda sehnat "breaker bar" (omlouvam se, nevim, jak se to jmenuje cesky) a predevsim zda to povolovat proti vnitrnimu mechanismu (ze nekdo stoupne na brzdu a ja budu povolovat), nebo to neni vhodne a chce to neco prisroubovat k prirube a povolovat proti tomu?
Moc diky za vsechny rady
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 03 kvě 2011 20:15
od Martin T
Česky se to jmenuje trhák a určitě se vyplatí při povolování unašeč něčím držet.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 12 črc 2011 12:45
od RostaO
Kluci, jen rychly dotaz: jake mam dat na S3ku 88ku tlumice? Podotykam, ze je na standardnim podvozku. Mozna dam o chlup delsi houpacky, ale jeste nevim. Obycejne Britparty, nebo hledat neco lepsiho? Jaka je kvalita toho Britpartu?
Diky za rady.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 12 črc 2011 14:14
od Rover
Britpart je na normální použití naprosto dostačující... mám to na všech čtyřech autech...
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 12 črc 2011 17:10
od Allik
tak tak, nikdy sem nepotreboval jiny, az na paraboliky, kde mam procompy
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 črc 2011 16:13
od RostaO
Hello,
mam dalsi dotaz, ke kteremu potrebuji soucinnost vas znalcu: snazim se identifikovat, co jsem to vlastne koupil od Eliotta za motor (popis v inzeratu byl 2.25 LR diesel). Muzete mi pomoct?
Zboku na bloku je velkymi pismeny uvedeno: 541874
Vyrobni cislo je: 90674624
Zepredu jakoze nad klikou jsou nasledujici tri radky (je mozne, ze jsem prehodil nejakou 5 za 6 a opacne, protoze to je jaksi spatne citelne:
564515
5DA21480
17H8
Jestli to nekdo dokazete rozkodovat, tak prosim o informace, co to vlastne je za motor.
Diky.
PS: Zkouseli jsme vstriky a jsou spatne. Kde je nechat repasovat?
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 črc 2011 18:32
od Allik
no je to standardni 2,25 atmosferickej diesel pro S3, 3x ulozena klika, rotacni cerpadlo, 46 kW vykon
vstriky umim opravit a seridit, kdyz bude potreba, podivej se po nekom, kdo dela Lucas cerpadla, Delphi vstriky nebo perkins motory a stavebni stroje..., tam vsude je tenhle typ vstriku
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 29 črc 2011 21:25
od RostaO
Allik píše:no je to standardni 2,25 atmosferickej diesel pro S3, 3x ulozena klika, rotacni cerpadlo, 46 kW vykon
vstriky umim opravit a seridit, kdyz bude potreba, podivej se po nekom, kdo dela Lucas cerpadla, Delphi vstriky nebo perkins motory a stavebni stroje..., tam vsude je tenhle typ vstriku
posli mi prosim treba do SZ nejaky kontakt, kam Ti ty vstriky muzu poslat. Jestli teda na to budes mit cas. A nejaky ramcovy odhad ceny, at se muzu v bance zeptat, jestli muzu
Diky.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 31 črc 2011 20:29
od cyril
Tak jsme včera namontovali na S3 nový přední i zadní parabolický péra, dali nový přední kardan a hurá, fakt to funguje! Trochu jsme to s klukama hned po montáži projeli a jsem spokojenej. Ještě tam namontuju overdrive a dám trochu větší kola. Dnes, když jsem chtěl vzít na projížďku i rodinku, abych jim ukázal novej komfort, mi při vyřazení předního náhonu "upadla" páka redukce a auto stojí. Prasklo něco na táhlech. Naštěstí jestě před vyjetím na silnici. Někde na poli a v tom hnusným počasí, který dnes bylo by to nebylo nic moc. Udělal jsem fotku mobilem...zítra zbytek. Naštěstí to mám z čeho ukrást....už se těším na další vyjížďku....
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 31 črc 2011 21:42
od Martin T
To budou asi spíš upadlý šrouby, které drží spodní čep té páky, na prasknutí je to tam všechno dost bytelný. Redukce se dá zařadit i vyřadit i bez páky, ale musíš zespoda

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 01 srp 2011 10:27
od cyril
Díky za reakci Martine. Pod auto se mi včera moc nechtělo. Teď je už ale pár minut na kanále....Je to fakt urvaný, ale asi vinou poslední demontáže při opravě převodovky. Ten kloub je natvrdo utažený a tam si myslím, že to musí chodit volně jako na houpačce....Takže teď budeme muset vyrobit nový. Je to sice z nějaké slitiny, ale pořádný plocháč bude stačit. Už se těším jak to projedu....Včera jsme jako náhradní program zvolili výlet s D4. Utrpěla trochu šrámů od větví z lesních cest a je celá od bahna....Musím ale uznat, že projela až neskutečný věci! Až jsem byl chvílemi díky obyčejným silničním pneumatikám docela vybátej....ale dvě uzávěrky a elektronický asistent volitelný dle typu terénu funguje fakt skvěle! (když teda funguje

).
Přikládám i fotku z motáže nových pérek....

Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 01 srp 2011 19:05
od cyril
Auto bylo opravený za chvilku...díl jsem si zatím půjčil z S3 "Holanďana". Nalepil jsem samolepku "dítě v autě" a vyrazil při cestě z práce do polí, vyzkoušet nová pérka. Je to fakt super! Ještě zvažuji dát nové tlumiče ale jsem na vážkách. Ty, které tam jsou teď, vypadají bytelněji než ty nové. A fungují, jak jsme je zkoušeli při přehazování per naprosto skvěle.
Pánové. Jde přehodit Overdrive z S2 na S3? Myslel jsem, že ji mám v nějaké trojce, ale bohužel je jenom v S2 z roku 1969. Tak nevím, abych to z ní zbytečně nelomcoval, když to stejně nepůjde použít. Nemáte někdo nějakou rychloběžku na S3 volnou, nebo poradíte, kde tu správnou koupit? Díky za informace.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 srp 2011 13:41
od mikihran
Oddekloval jsem transefbox,nebo jak se tomu říká,abych nakoukl na kolečka v jakém jsou stavu,vzhledem k výměně gufera na výstupu zadní hnací hřídele a zjistil jsem,že vše jak nové,až na ozubené kolečko do kterého zapadá z vrchu ta vidlice,kterou řadíš redukci červenou pákou, v katalogu díl 532979.Když kolečkem rukou zatřepu ,tak má 1-2mm vůli,ozubení na hřídeli dobré,ozubení v tom kolečku dobré,žádná vůle,ale ta vůle vzniká na té vidlici,která je nasunuta do toho kolečka"0,6mm",takže buď ohoblovaná vidlice,ohoblovaná drážka na kolečku od vidlice,nebo zemědělská vůle,která tím,že je v oleji,tak nic nedělá?Která varianta je správná? V manuálu o vůli mezi vidlicí a drážkou kolečka nic není.Pokud bych tu vidlici ,nebo kolečko musel demontovat,lze ze spodu,nebo se musí demontovat celý kus i s převodkou z vozu a pak teprve opravovat.
Re: Vše kolem Series 3
Napsal: 02 srp 2011 21:37
od cyril
Tak dnes jsme se konečně dostali i k deratizaci, desinfekci a zprovoznění S3 - automat 3,5 V8! Trochu nás zlobí chlazení - na originál vrtuli nebylo místo a ta elektrická je nějaká zatuhlá....jinak auto jezdí, brzdí, bliká, svítí i řadí. Ještě musíme nastříkat kapotu a vymyslet její zajištění. V místě, kde je jindy zámek kapoty, je chladič. Prostě je to uvnitř celý takový nějaký veliký...

Dnes jsem se několikrát majznul do ruky, když jsem vylézal z auta...nemůžete mi prosím někdo říct, na co jsou tam ty výstupky (viz šipka) na vnitřní konstrukci? Rád bych, než je uříznu, věděl, jestli je nebudu později na něco potřebovat....Díky.
