Stránka 33 z 48

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 03 úno 2015 22:09
od eliott
Vokty píše:čauvec klucí
mám takovou otázečku. při zvednutí auta jste i měnily brzdový hadičky za delší nebo ne? v mém případě se konkrétně jedná o +2".
a nedávno jsem si myslel že zadní ložiska s nábojema odcházejí do věčných lovišť. vyměnil sem je a když vemu za zadní kola a pořádně s nima lomcuju tak je od zadní nápravy slyšet bouchání - že by Wattův přímovod? zvuk to je stejnej jako před výměnou nábojů
Pokud je to při kývání autem ze strany na stranu, tak je to Wattův přímovod.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 03 úno 2015 22:12
od Benjamin
Vokty píše:čauvec klucí
mám takovou otázečku. při zvednutí auta jste i měnily brzdový hadičky za delší nebo ne? v mém případě se konkrétně jedná o +2".
a nedávno jsem si myslel že zadní ložiska s nábojema odcházejí do věčných lovišť. vyměnil sem je a když vemu za zadní kola a pořádně s nima lomcuju tak je od zadní nápravy slyšet bouchání - že by Wattův přímovod? zvuk to je stejnej jako před výměnou nábojů
- delší brzdové hadičky ano
- wattův přímovod poznáš - vlez pod auto a popros někoho, ať ti s autem pořádně zahoupe do stran a uvidíš, zda je vůle v nějakém silentbloku na wattově přímovodu :mrk

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 03 úno 2015 22:22
od Vokty
no ten watt to určitě bude, opřu se do auta a hejbu s nim co to jde a je to slyšet
a brzdový hadičky zhruba jak dlouhý tušíš?

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 03 úno 2015 22:42
od Benjamin
Vokty píše:no ten watt to určitě bude, opřu se do auta a hejbu s nim co to jde a je to slyšet
a brzdový hadičky zhruba jak dlouhý tušíš?
Silentbloky do wattáku jsou v poměru s ostatními na autě dost drahý. Určitě bych dal ale originály, pokud budeš měnit. Délka hadiček závisí na tom, jakou máš artikulaci náprav = křížení. Zkrátka když vykřížíš na maximum, tak nesmí náprava rozhodně viset na brzdové hadičce. Nicméně vykřížení záleží na tom, jak máš dlouhé tlumiče, takže je to individuální. Já jsem kupoval panceřový hadičky od Goddridge na Disco 2 s 2" liftem a bez problému. Snesly by i větší křížení než mám aktuálně (nemám ale žádné extra velké): http://www.paddockspares.com/slr0109-4p ... -inch.html

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 04 úno 2015 08:16
od MadTom
Ano, dával jsem delší, jednak kvůli zvednutí podvozku a jednak proto, že to původní už měly popraskanou tu vnější gumu.
Po 3 letech mi jedna umřela - přestalo to těsnit v místě připojení koncovky co se šroubuje k brzdiči. Tak jsem ji si nechal vyrobit na míru - vyšlo to levněji, než kupovat sadu. Akorát to chce pro výrobu vzorek, což jsem v tomto případě měl.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 04 úno 2015 10:09
od visby
Benjamin píše:Silentbloky do wattáku jsou v poměru s ostatními na autě dost drahý. Určitě bych dal ale originály, pokud budeš měnit.
u mna bude dalsia vymena (coskoro) za toto: http://www.paddockspares.com/watts-link ... thane.html

je to sice trochu drahsie, ale najvacsi problem s tymi silentblokmi by to malo vyriesit. ako pisal uz patrik, samotne silentbloky vydrzia vela, ale ak sa poskodi tesnenie tak su nacate po jednom dazdi. kedze sa mi nechce prevarat uchytenie a mam rad polybushe, tak kupim toto;-)

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 04 úno 2015 10:22
od halo
Visby mam to na aute od minuleho septembra a nieje to bohvieco. Vovnutri su unibaly a niesu moc kvalitne, zdalo sa mi ako keby to malo volu odnova. Zatial ale nic nebucha tak uvidime....

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 04 úno 2015 10:50
od visby
halo píše:Visby mam to na aute od minuleho septembra a nieje to bohvieco. Vovnutri su unibaly a niesu moc kvalitne, zdalo sa mi ako keby to malo volu odnova. Zatial ale nic nebucha tak uvidime....
mas presne tie? niekedy ked bude lepsie pocasie, si to pozriem
lebo mne originaly vydrzia tak rok, staci aby to nebolo poriadne nahodene (utiahnute na zdvihaku) alebo aby som poriadne vykrizil a tesnenie je porusene...

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 30 bře 2015 21:15
od Martin.Chlan
Zdravím všechny. Mám na Vás otázku. Vím , že to tu neustále dokola probíráte, ale nic konkretního jsem tu nenašel. Mám DII a chci ji zvednout o 50mm. Vpředu mám pevnostňák časem chci naviják a kompresor jednou týdně vozím 3,5 t náklad na vleku. Jaké vybrat tlumiče, péra. Britpart, TF, Koni, atd. k dispozici mám max 15tis. Čekají mě nějaké zásadní úpravy. Musí být podložka mezi kardanem? U koho koupit?? Jsem z okolí Prahy :) Předem děkuji za odpověď

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 30 bře 2015 21:24
od eliott
Především musí být vypodložená příčka rámu, jinak se o ní bude kardan při vyvěšení opírat. Nejlepší poměr cena výkon je u tlumičů DC6010 a DC6011, ale ty jsou jen ve standardní délce.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 30 bře 2015 22:20
od Balú
nejake skusenosti by zaujimali aj mna ,ja mam TF a je to srot, to si rozhodne nekupuj,ak niekto neporadi s cim je spokojny, tak asi skusim IM ,alebo OME

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 30 bře 2015 22:24
od petr pp
TF tlmice sa daju ale struny tak na 30 dni a su na srot :wink:

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 30 bře 2015 22:34
od Balú
aj tie tlmice stoja za hovno :wink: ... struny kapitola sama o sebe

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 08:29
od Martin.Chlan
eliott píše:Především musí být vypodložená příčka rámu, jinak se o ní bude kardan při vyvěšení opírat. Nejlepší poměr cena výkon je u tlumičů DC6010 a DC6011, ale ty jsou jen ve standardní délce.
Příčky jsem si všiml, když jsem byl pod autem. Viděl jsem tu nějaký nakres, nějaké podložky ve tvaru obdelníku. To je ta podložka?? O kolik by měla být příčka vypodložena?? Ty máš na prodej nějaký kvalitní podvozek se zvýšením o dva palce, který by jsi mi doporučil. Možná budu muset trochu peněz přidat, ale zas radši zaplatim za kvalitu.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 08:39
od Acon
mám tlmiče od Terrafirma už 5r. a sú OK

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 10:46
od MadTom
Mám tlumiče od Terrafirmy - ty obyčejné, o 5cm delší. Přední OK, zadní u prázdného auta dobré, u naloženého na výlet (4 lidi a stan na střeše) spíš nic než moc. Stáří asi 3 roky. Mám v plánu to vyřešit něčím lepším. Vzadu mám měchy a nechci se jich zbavovat.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 11:02
od libovka
Mám celý lift od TF.Na autě je dva roky a zatím si nestěžuju.Je pravda,že jak se naloží kufr tak je to horší.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 11:11
od MadTom
Mám podobnej dojem, ono to jezdí, prázdné to není špatné, ale na plné auto to prostě nestačí. Trošku to pomáhají i větší kola (235/85/R16).
Ráno jsem auto poslal na technickou, tak uvidíme, jestli na to něco budou říkat.
Zvažuju i zdvojení tlumičů.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 11:17
od vladob8
[/quote]
Příčky jsem si všiml, když jsem byl pod autem. Viděl jsem tu nějaký nakres, nějaké podložky ve tvaru obdelníku. To je ta podložka?? O kolik by měla být příčka vypodložena?? Ty máš na prodej nějaký kvalitní podvozek se zvýšením o dva palce, který by jsi mi doporučil. Možná budu muset trochu peněz přidat, ale zas radši zaplatim za kvalitu.[/quote]

Priecku - crossbar treba podlozit minimalne o 2cm. Mne to kamos vyzvaral z 2cm jokloviny stacilo len podla priecky prevrtat, natriet a hotovo.

Re: Zvýšení Disco II

Napsal: 31 bře 2015 12:44
od Hanys_a_Kaca
Zdvojování tlumičů bych rozhodne navrhoval do V a ne jen paralelne, ikdyz i tak je otazka, zda to proste chassis nad zadnima kolama da nebo vzda. Ona je D2 hezky protahla dozadu, nahrava to vetsimu kufru, na strechu se taky vejde nesmysl veci, nekdo zvetsi jeste nadrz, neco dokonce de dobaslit na rezervu nebo na tazne a pak jeste chcete, aby to sedelo, jak wrc... Kdyz udelate frekvecne amplitudovou charakteristiku sil prenasenych do ramu od pruzin a od tlumicu, tak vam vyjde neco, co primomina ukrajince opreneho o sbiječku, tak se pak hlavne nedivit, kdyz po rámu zacnou putovat trhliny...