Stránka 34 z 38

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 21 čer 2011 11:02
od cyril
Allik píše:nebrzdenej vozejk je 750 kg, brzdenej 2000 kg, brzdenej 2 osej 3500 kg, tyto hodnoty plati stejne pro S2A i S3, rovnez plati stejnej typ motoru, tj. 46kw/4000 ot., pokud je tam puvodni motor, tak by to mel byt typ 271 nebo 276, da se to vycist z vyrobniho cisla bloku, prvni trojcisli oznacuje typ a dalsich sest poradovy cislo, ale vseobecne se motor oznacuje jen jako 2286cc diesel/petrol engine, tyhle trojmistny kody pak uz jen specifikuji vyrobni serie/podtypy a ruzne odlisnosti treba pro armadu, kompresni pomery atd., ale opravdu vic se nijak neznacily a musi jim to stacit

jo a kdyby nahodou drzkovali, tak od roku 1980 se oznacuje jako 11J, to je uz 5x ulozena klika...ale treba bude siml rehtat blahem :D

Díky moc Aleši. Jsem zase o krok blíže k SPZ... :Pohoda:
Jen si moc nevěřím v tom, že se mi podaří zjistit kouřivost, kterou vyžadují na emisích. Typ motoru zkusím schovat za první trojčíslí...máš pravdu, je to 271... viz foto.
Odpověď Mirkovi: Chtěl bych normální SPZ a k tomu klubovou testaci. To znamená 1/12 ročního povinného ručení a přesto žádná omezení pro běžné užívání. Dále beru docela vážně vyhrožování z ministersta, kde se prý chystají zamezit "divokému a nekompetentnímu" udělování testací a protože jde v rámci Republiky o docela velké peníze, klidně bych uvěřil tomu, že se mohou začít revidovat i již jednou vydaná osvědčení, aby si někdo tam "nahoře" opět namastil kapsu.
Auto na normáíních značkách ještě ke všemu nebude mít problém při případném prodeji, protože testace je nepřenosná, normální papíry ano.

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 21 čer 2011 13:18
od Mirko
Díky za vysvětlení Cyrile. Je pravda, že ten problém s testaci kdečeho ohrožuje "poctivé" veteránisty stále. Sestra má své Porsche taky tak přihlášené jak to chceš udělat ty, ale měla naštěstí ještě staré neměcké papíry. Je to asi opravdu nejlepší řešení, pokud s tím autem hodláš jezdit.
A ten argument s prodejem neberu: Takového krasavce snad už neprodáš :mrk

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 13 črc 2011 07:51
od budsky
Zdravím pořídil jsemis serii 2A a chybí držák rezervy na kapotě,nemohl by mi někdo vyfotiti onen držák a jak tamje ta rezerva přidělená,nikdo to nemůžu najit.A ještě jsem se dočetl že je možný certifikát ale uváděné odkazy už nefungují,neví někdo kde by se dalo sehnat něco podobného (kde by byla barva atd.)

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 13 črc 2011 11:48
od mikihran
Mám stejný problém,nějaké fotečky pro nás začátečníky,prosím

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 13 črc 2011 12:25
od Zanzibar
Zde foto, je to kapota z SIII, de luxe ( s prohlubní na kolo ) principielně shodná s SII.
Ty držáky jsou v tomto případě pouze otočené, takže se nasadí rezervní kolo a přitáhne těmi úchyty.

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 14 črc 2011 21:21
od cyril
Takže hlásím, že normální-neveteránský papíry na S2A nakonec budou! Vybojovaný kompletní výpis pro S2A od zastoupení LR jsem již včetně žádosti o vystavení čistopisu nechal předat na zpracování. Na dopravce mají ze zákona na vystavení čistopisu až měsíc. Tak uvidím, jak brzy to dostanu na značky. Klubovou testaci jsme již udělali, chybí jen papírový fotky pro protokoly.
Když bude štěstí přát, přijel bych, sice s ještě ne úplně hotovou S2A do Humpolce na 1. sraz LRSC. Jestli to nedám na papíry, přijedu s S3. Té věřím a baví mě to s ní..
Přikládám dnešní foto po nasazení plachty. Ten uzlovej maglajs upevňovacích špagátů vzadu na plachtě berte s rezervou. Na správný protažení šňůr asi budu potřebovat anglický školení.... :mrgreen:
A nějaký vzpomínkový fotky poté, co jsem se jej v DDR ujal! :heart

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 14 črc 2011 22:25
od Rover
gratulace!!! :yes

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 14 črc 2011 22:53
od Martin T
Nádhera!!! Bolej mě ruce je když se na to podívám.

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 14 črc 2011 23:14
od cyril
Díky pánové...od vás mě pochvala těší ještě obzvláště vydatněji! Včera jsem si na S3 i na tuhle S2a objednal parabolický péra....tak uvidíme, jak hodně se to projeví na pohodlí. S S3 se vzadu na polní cestě nedá sedět. Moje drahá menší polovička lítá až ke stropu a odmítá polní výlety.... :whew.
S dvojkou jsme zatím na výlet nevyrazili, chybí nám jedno místo.... :hug

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 16 črc 2011 07:57
od budsky
Diky za fotku držáku kapoty a foto jak drží kolo by nebylo,mě to totiž nějak nepasuje.

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 16 črc 2011 12:54
od will.26
to je neskutečné co jde udělat z takového vraku :yes :yes :yes je nádherná

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 17 črc 2011 08:16
od Landy
Pěkná práce , ty špagáty zvládnem,také mi to chvíli trvalo

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 19 črc 2011 21:55
od cyril
Landy píše:Pěkná práce , ty špagáty zvládnem,také mi to chvíli trvalo
Díky!
Jinak pro všechny, kteří to ještě nevědí, jedna důležitá informace. Dle zákona se při klubové testaci a následnému přihlášení na jakékoliv značky neplatí tzv. "ekovýpalné", ale praxe je díky absenci prováděcí vyhlášky trochu složitější!
Při uvedení vozidla do provozu na tzv. veteránských číslech se skutečně ekologická daň nevyžaduje. Při použití normální SPZ a klubové testaci však na DI ekopoplatek zaplatit chtějí. Tedy varování!
Od dnešního dne mám svoji S2A diesel na normálních značkách, ale protože naši státní úředníci již po dva roky nebyli schopni uvést do života prováděcí vyhlášku, stálo mě to navíc dalších 10.000,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :moon
Docela škoda....Ale nelituji. Jenom jsem na to nebyl připraven.... :coze:

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 25 črc 2011 21:06
od budsky
tak jsem udělal galerii pro renovaci moji S2A
http://mira109.rajce.idnes.cz/Land_rover_109_IIA" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 25 črc 2011 21:38
od Rover
budsky píše:tak jsem udělal galerii pro renovaci moji S2A
http://mira109.rajce.idnes.cz/Land_rover_109_IIA" onclick="window.open(this.href);return false;
Držím palce!!! :yes

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 25 črc 2011 22:01
od Tomas K (tkala)
I já držím palce. :-)

Ivane prosím Tě netušíš jaký font je použitý u nápisu POST OFFICE TELEPHONES u pošťácké serie SYF? Fotek jsem našel spoustu, ale je to nějaký zvláštní font a než ho nechám kopírovat, ptám se... :-) A netušíš jakou technikou to bylo na dveře napsané?

Díky

Tomáš

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 26 črc 2011 08:33
od 1960SeriesII
Pokud s ním už nejsi v kontaktu, šlo by určitě kontaktovat toho člověka v Anglii (na fórech má nick "gpo2a"), který má tuším SYF55F, jestli nemá nějaké detailnější fotky.

Něco se dá odkoukat i z těch internetových fotek a písmo jde určitě relativně snadno okopírovat, ale třeba ta korunka nad nápisem už bude složitější...
Obrázek

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 26 črc 2011 08:48
od Tomas K (tkala)
1960SeriesII píše:Pokud s ním už nejsi v kontaktu, šlo by určitě kontaktovat toho člověka v Anglii (na fórech má nick "gpo2a"), který má tuším SYF55F, jestli nemá nějaké detailnější fotky.

Něco se dá odkoukat i z těch internetových fotek a písmo jde určitě relativně snadno okopírovat, ale třeba ta korunka nad nápisem už bude složitější...
Korunku nad nápisem jsem našel na tomhle jediném autě. Nikde jinde není. Tak buď se staral o telefon samotné královny nebo to je jeho invence. :-) Aspoň si to myslím. Takže bych se asi spokojil s nápisem.

Díky

Tom

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 26 črc 2011 09:14
od 1960SeriesII
Aha, tak to jsem se zase vycajchnoval :lol:

Měl jsem tušit, že ta stříbřenka na kolech a všem ostatním, co zrovna nebylo žluté, je podezřelá :) Prý to přelakovali speciálně pro Den starosty, cosi jako místní prvomájové oslavy (včetně alegorických vozů) :)

Re: Vše kolem Series 2 a 2A

Napsal: 26 črc 2011 10:01
od Rover
až budu mít chvilku mrknu na to a dám vědět