Stránka 35 z 48
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2015 11:00
od MadTom
Nejsem si jistej, že zahýbáním čidlem se ti to podaří vyfouknout dostatečně, každopádně počítej s tím, že se budou vyfukovat obě strany auta, takže si to pořádně podlož - jak auto, tak nápravu. Pokud se ti to nebude chtít odpojovat na straně měchu, můžeš to odpojit u kompresoru, nebo manuálně zaovládat ventily u kompresoru - pro vyfouknutí je potřeba sepnout dva. Podrobnější popis najdeš v RAVE.
A drobnost - jestli budeš dávat větší kola, tak to chce delší dotazy nápravy, aby při případném prasknutí měchu nebo jiné poruše když se to vyfoukne auto sedlo na dorazy a nedřelo někde kolama o karoserii.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2015 11:04
od vladob8
Daj dole kryt kompresoru a povol maticu co fixuje hadicku veducu k mechu a mech pekne vysici.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2015 11:34
od Hanys_a_Kaca
Teda já už do tohoto tématu nepatřím, ale já jsem tak usilovně zvedal až jsem to zase položil na originální výšku, mám 235/85/16 kola a myslel jsem si, že zvedat bude nutnost, ale opak je pravdou. Pracuje to náramně, bez podložek origo kola hezky zalejzaj do podbehu a dokud na ne nenalepim moc blata, tak se tam hezky vejdou, dyz se udelaji blátivé bačkory, tak to drhne, ale aspon jde bláto (a plasty) rychle dolu. Akorat tam ted nedostanu retezy, to by mi ale lift asi nepomohl, nevejdu se vepredu pred prednim kolem (ono by sice trochu ustoupilo dozadu, ale stejne nee dost, je to takovej kiv v kleci).
A výhody, s vlekem jsem klidnější, když je koule tažného níž, líp se to chová, táhnul jsem i druhé auto na tyči a taky rozhodně výhoda, když je koule níž (vzhledem k tomu, jak nízko maj dnes auta vepredu tažné oko). Ve Vyšších rychlostech je to celkově klidnější, když je to víc u země. Na offrout kterej provozuju kolem chalupy mi to stačí.
zatim teda na tech kolech jsem spokojenej i s origo redukčkou, mám defáckou extra pripravenou, že sem jí tam chtěl dávat, ala kašlu na to, to že mi to točí (jen) 3000 otáček na 140km/h mi vyhovuje. Pravda s těžším vlekem občas mezi čtyřkou a pštkou je to takové nerozhodné hledání.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 pro 2015 11:42
od halo
No, kolesa menit nejdem, uz dlho jazdim na klasike 235/85r16 a dorazy stacia aby nikde nic nesuchalo (teda na rovnej ceste, pri krizeni to strajchne lem ale nie moc). Dorazy co mam na aute su v 100% stave takze zatial to riesit nebudem.
V zasade nemam problem vybrat cely mech ale u diska plati - co funguje, toho sa nechytaj

Mam obavy ale sa nezacali problemy s netesnostou rozvodu vzduchu.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 13 led 2016 20:50
od lumenos
Zdravim, chcem sa spytat na to co tu bolo uz pisane... Idem lift up moju DII a pozeral som sadu od Pepeho Teraffirma +2" HD alebo medium. Chcem to na bezne jazdenie denne do roboty plus polovacky a vylety s rodinou. Kolesa chcem 235x85x16 alebo 265x75x16, v predu do buducna pevnostak navijak. Otazka ist do tej Teraffirmy alebo dat nieco lepsie. Niekto nadaval iny chvali...babo rad. Dik za odpovede.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 13 led 2016 21:17
od Balú
terrafirma je sobroch najvecsieho kalibru ,ked uz lacne ,tak radsej britpart
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 13 led 2016 21:31
od lumenos
A ked lepsie tak co potom aby to vydrzalo dlhsie?

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 13 led 2016 22:44
od Petro
heh no mam na aute terrafirmu AT plus 2, porovnaval som to so shitpartom a je to rovnake (mozno cellulary co ich tu vychvaluje par ludi su fajn ale nezozenies ich plus 2 palce na disko II). Moja skusenost s Terrafirmou je ze dva tri roky ta povozia, u mna cca 60tis. km vacsinou cesta (rozpadnu sa silenbloky, vytecie niektory tlmic, budu krasne hrdzave) ak to nebude extrem off potom smrt pride asi ovela skor, na ceste v premavke sa auto sprava v pohode aj pri 5tich pasazieroch. Vyslovene expedicne som ale auto nalozene nemal a mam mechy vzadu a ACE. Pneu 235/85 by som nahodil iba ak s chipom motora alebo zmenou prevodov (mne bez chipu auto jednoducho malo problem sa rozbiehat do kopca, v premavke na ceste mi to vyslovene vadilo lebo motor v rozbehoch mal tendenciu skapinat ak som mu nestupal na krk. Na druhej strane teraz motor toci cca 2200 otacok na 3jke a idem 50 v mestskej premavke, na5ke zase pri 2200 otackach ides 100 po dialnici co je v pohode vozenie (pri pneu 238/85 ti pristrojovka ukazuje presne aktualnu rychlost, pocet prejazdenych kilometrov musis ratat plus 10percent).
Ja idem menit tlmice aj pruziny tiez . Pri cene silenblokov a novych tlmicov si clovek uvedomi ze pri cene aku ma terafirma ani nema cenu menit KO silenbloky (kvalitny silenblok stoji skoro polovicu ceny tlmica

co asi dostatocne naznacuje aku kvalitu tie tlmice maju). Bilstein a OME si vraj nerozumeju s mechmi cize moja volba asi budu Kony (nerobim si iluzie ze to bude ovela kvalitnejsi a trvanlivejsi produkt ako mam teraz). Pruziny som uz kupil OME.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 20 dub 2016 20:02
od peti78
Zdravím chtěl jsem se zeptat výrobyl jsem si ty plochácky abych mohl trochu disco zvednout na mechach jako je to tady na fotce a mám jen otázku auto se zvedlo stim není problém ale když zmáčknu knoflík na zvednutí jako když se jede do terénu tak aby se trochu přizvedlo tak už se auto nezveda jako dřív pořád drží stejnou výšku a kompresor nekouká a kontrolka jenom bliká je to normální nebo to nahlásilo nějakou chybu že to teď nejde
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 20 dub 2016 21:17
od Mirda_Disco
Ja daval plochace a podlozky pod mechy. Zavrit vsechny dvere a maka parada.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 21 dub 2016 08:42
od visby
lumenos píše:A ked lepsie tak co potom aby to vydrzalo dlhsie?

britpart cellular dynamics, vydrzali mi fakt dlho...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 06 kvě 2016 17:05
od pete805
Má tu niekto skúsenosť s podvozkom od fy. Lovells ?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 06 kvě 2016 22:29
od MadTom
Ještě jedna drobnost - velikost kol - teda pokud to zjednoduším, velikost kol, na kterých je napsané 235/85/R16 - Dnes jsem vedle MT protektorů postavil zhruba na 50% ojetou zimní gumu, a i když nebyla na autě a MTčko bylo, tak to MTčko bylo o víc než 2cm vyšší. Takže jestli to vychází s 1cm rezervou, tak s novýma nebo jenom jinýma gumama už to nemusí stačit.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 20:21
od mirob
ja som na D2 nahodil od Terrafirmy TF525 a TF526...montáž ok..len ten medzikus na predlzenie tyčky k ramenu čidla netuším ako namontovať (myslím uhol)...samozrejme návod nehrozí..tak som to systémom-naštartoval motor nechal základnú polohu ,povolil som trochu tie plechy a nastavoval podla toho ako auto stojí a meral som výšku podla predných blatníkov....ale nejako je to zblbnuté...sem tam sa to divne nafúkne ...sem tam sa to mierne sfúkne...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 21:57
od MadTom
Bez diagnostiky se ti to bude nastavovat hodně špatně. On ten systém má totiž lehce skokovou odezvu - tedy nedorovnává každou změnu, ale až od určité velikosti. Jinak by se kompresor ufoukal. Na druhou stranu 1cm není ani vidět.
Bez diagnostiky jedině pokaždé sednout do auta a kousek popojet, ať se to to srovná. A tak furt dokola. Zkoušel jsem to jednou, a za chvíli jsem si jel druhým autem tu diagnostiku půjčit. Jsem sice trpělivej, ale zase tak moc ne.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 21:59
od mirob
viem...už sme o tom hovorili...

..bude asi smer Holomóc...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 22:08
od MadTom
Já když jsem si dělal podložky pod měchy, tak jsem našel ve zbytcích z výroby úplně něčeho jiného nerezové pásky se dvěma dírama na šrouby. Dal jsem to tam, nakalibroval a ono to funguje úplně nádherně.
Následně jsem si cvičně na papíru spočítal, jak by to mělo být - je to klasickej příklad na podobnost trojúhelníků. To už jsem to ale měl 2 roky na autě. Dřív jsem tak trošku neměl chuť lozit pod autem z měřit si něco.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 22:42
od mirob
v podstate aj ja som to nastavil celkm presne...len to blbnutie je divné....ako keby sa čidlá nevedeli trafiť do normálu...že by čidlá ko?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 22:57
od MadTom
Našel jsem obrázek, jak to vypadá u mě.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 15 kvě 2016 23:24
od mirob
logika aj u mňa hovorí ,že ked som dal do predu a zadu podložky 5 cm tak ak tam vložím ten plocháč kde je rozpatie tiež 5 cm v takej polohe ako to máš ty (tj prenesiem bod uchytenie presne kolmo malo by to sedieť....lenže to nafúkalo na max ..uplne...
možno sa to malo hneď kalibrovať...