Re: Pneumatiky
Napsal: 06 čer 2011 12:43
No to nemám, ale v tydnu bych to snad mohl vyfotit, jestli někam pojedu...Nemáš náhodou foto jak moc ti to dře a kde?[/
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
No to nemám, ale v tydnu bych to snad mohl vyfotit, jestli někam pojedu...Nemáš náhodou foto jak moc ti to dře a kde?[/
předpokládám, že to chytá míň než u mě nebo?KubaVondal píše:No to nemám, ale v tydnu bych to snad mohl vyfotit, jestli někam pojedu...Nemáš náhodou foto jak moc ti to dře a kde?[/
No já to vlastně ani neviděl, jen slyšel.. byl sem u volantu a najednou to začalo drhnout, ale šlo to jen od zadu. Tatik se na to mrknul a vypadá to jen na ten zadní lem....předpokládám, že to chytá míň než u mě nebo?
Jak sis mohl všimnout nahoře, tak my na DI sme museli řezat u gum 245/75 R16 takže si myslim a předpokládám, že toto bude ještě horší, páč sou širší, na výšku sou skoro stejný... Ideální sou snad 235/85 nebo 245/75 nebo menší.. Větší sem asi neviděl na Disco I bez nějakýho většího upravování. Ale určitě sem někdo napíše aby poradil víc..Misto píše:Caves ludia, tak nadiesiel cas kupit na moje "nove" disco I nejake nove pneu. Momentalne tam mam zimne
po precitani fora som sa rozhodol pre BFG All terrain. Chvilku som rozmyslal aj nad MT, ale potom som to zamietol. Chcem sa spytat, ci sa mi na auto bez problemov vojde rozmer 265/70 R16? Alebo radsej zvolit nejaky mensi rozmer? Dik za rady
prečítaj si aj tému o zdvihnutí D1. Dosť to súvisí. 265/70R16 tam bez úprav nedostaneš.Misto píše:Caves ludia, tak nadiesiel cas kupit na moje "nove" disco I nejake nove pneu. Momentalne tam mam zimne
po precitani fora som sa rozhodol pre BFG All terrain. Chvilku som rozmyslal aj nad MT, ale potom som to zamietol. Chcem sa spytat, ci sa mi na auto bez problemov vojde rozmer 265/70 R16? Alebo radsej zvolit nejaky mensi rozmer? Dik za rady
my máme 245/75 a sou suprový.. 235/70 máme jako letní na hlinikách a sou dost malý, zvlášt když je to auto zvedlý.. Nevypadá to nejlípMisto píše:Tak som teda nakoniec zakotvil pri velkosti 235/70 R16. Tak som zvedavy ako sa bude jazdit, doteraz som mal zimne.
Viac menej som teraz rozhodnuty pre AT-cka. Jazdim dlhe vzdialenost po cestach v ramci celeho Slovenska. Byvam v Podoli a napriklad cestujeme pracovat na Liptov. Cize tam a spat je to cca 300 km po cestach. A ked sme v danom mieste, tak tam pracujeme cca 50% teren a 50% cesty. Cize MT som momentalne zamietol.Acon píše:a keď už sme pri tej volbe či AT alebo MT, tak tiež som to nejaký čas zvažoval a bol som rozhodnutý pre AT, ale tým, že som sa rozhodoval dlho, tak som čo to pojazdil aj mimo cesty a nakoniec som kúpil MT BFG KM2. Na ceste sú OK, nehučia takmer vôbec, resp. sa musíš na to zamerať aby si ich počul. A jazdné vlastnosti v teréne sú úplne skvelé. Po dialnici sa bez problémov dá ísť 120-130km/h a celkom akceptovateľne sa správajú aj na mokrom asfalte. No ani AT nebude preborník na mokre, takže strácajú svoju výhodu. Volakedy boli MT veľmi hlučné a rýchlo sa na asfalte opotrebovali (aspoň čo som sa dočítal na X fórach a sám som také mal). No KM2 sú vcelku komfortné pneu.
No, to ale nemuselo byť pneumatikami. Off s tuhýmí nápravami je celkovo podstatne menej stabilný ako osobáky. Ja som tiež skončil vo zvodidlách a to som mal zimáky. A to služobne jazdím prakticky od revolúcie tak 70-80 000km ročne + mám niečo odjazdené na nákladiakoch. Takže neskúsenosťou to nebude. MT KM2 sú veľmi slušné pneu na cestu no prehovárať Ťa nejdem. Ty musíš byť spokojný, nie jaA druha vec, ktora ma odradza, ze uz dvaja ludia v mojom okoli mali s nimi nehodu. A to prave na mokrom asfalte. Jeden len vyletel z cesty, ale druhy celkom zdemoloval auto.
Potvrzuju, aktuálně - cesta do Chorvatska a zpět na MT BFG KM2 s karavanem (80-90km/h) a upřímně větší kravál mám v Renaultu R19 v 90km/h a rozdíl oproti předchozím BFG AT je v hlučnosti neznatelný. Jinak se sólo autem i 110km/h a pořád relativně snesitelný hluk ( je v pohodě slyšet rádioAcon píše:No, to ale nemuselo byť pneumatikami. Off s tuhýmí nápravami je celkovo podstatne menej stabilný ako osobáky. Ja som tiež skončil vo zvodidlách a to som mal zimáky. A to služobne jazdím prakticky od revolúcie tak 70-80 000km ročne + mám niečo odjazdené na nákladiakoch. Takže neskúsenosťou to nebude. MT KM2 sú veľmi slušné pneu na cestu no prehovárať Ťa nejdem. Ty musíš byť spokojný, nie jaA druha vec, ktora ma odradza, ze uz dvaja ludia v mojom okoli mali s nimi nehodu. A to prave na mokrom asfalte. Jeden len vyletel z cesty, ale druhy celkom zdemoloval auto.
rovnakú vzorku má GY MTR a tie som mal. Hlučnosť s KM2 vôbec nebudem porovnávať, sú to 2 totálne odlišné svety. Aj keď rovnaký vzor u 2 rôznych značiek samozrejme nemusí vyť to isté.teraz by som siel do km2 alebo do cooper stc (otvorenejsi vzorok ako bfg).