Stránka 5 z 8

Re: Měchy DII

Napsal: 07 úno 2017 17:31
od pojir
petmic píše: 07 úno 2017 17:00
mato_srubka píše: 07 úno 2017 16:53 No teoreticky diagnostiku nepotrebuješ, len ako vytiahneš tú hadičku z natlakovaného mechu?
Robi sa to povolenim srobenia na solenoide pri kompresore - v tej ciernej plastovej krabici. Povolis, a ono to pekne pomalicky vyfuci. A vies zvlast spravit lavu a pravu stranu.
Je to tak. Tim, jak je ta hadicka uzka a dlouha, to fuci hezky pomalu. A pokud nekdo budete zkoumat, kterou z tech tri hadicek povolit, tak je to vzdycky na stejne strane jako je onen mech (a ta prostredni vede z kompresoru, takze ta se nepovoluje "nikdy").

Re: Měchy DII

Napsal: 07 úno 2017 17:41
od pojir
A jeste bych mel jednu blbou otazku. Zkouseli jste nekdo vymenit na D2 mech bez sundani kola? :) U P38 to pry jde (prestoze to neni doporucovany postup).

Re: Měchy DII

Napsal: 07 úno 2017 17:42
od jbizik
mato_srubka píše: 07 úno 2017 16:53 No teoreticky diagnostiku nepotrebuješ, len ako vytiahneš tú hadičku z natlakovaného mechu? Ono je to docela prda. Ja som si to sfúkol, ale jeden mech mi nešiel vypustiť úplne, tak som ho vypustil koľko šiel až auto sadlo na nápravu. Potom so auto zdvihol aby klesol tlak a aj tak to bola docela šleha, keď som tú hadičku vyšroboval. Sused si myslel, že niekto vystrelil z pištole

PS: Diagnostiku mám, len času moc nie je. Aj som sľúbený ku jednému od Turca, len stále niečo (robota, služobka, choroba a dookola...), tak sa tam neviem doklepať :-( Ak ti to počká, tak to vieme vypustiť, vymeníš si mechy a natlakujeme a zrovnáme auto, len nie hneď. Bud. týždeň som na služobke v DE.

Jbizik, stále nechápem, prečo to nešlo na tých mechoch. Bud. týždeň som preč, ale potom by sme mohli dať spicha, že by som to ešte raz pozrel ten status tej riadiačky jak som ti spomínal.
Stretneme sa urcite Matko...budem potrebovat cosi pomazat a hlavne teraz vymazat svietiacu kontrolku SLS kedze su tam struny. :Sorry: :rock

Re: Měchy DII

Napsal: 07 úno 2017 18:04
od jbizik
pojir píše: 07 úno 2017 17:41 A jeste bych mel jednu blbou otazku. Zkouseli jste nekdo vymenit na D2 mech bez sundani kola? :) U P38 to pry jde (prestoze to neni doporucovany postup).
Podla mna by to šlo. Akurat ten pristup pod autom.

Re: Měchy DII

Napsal: 07 úno 2017 18:22
od MadTom
U D2 to jde taky, akorát to chce auto pořádně zvednout na zvedáku. Dělali jsme to na mém u Elitota.

Re: Měchy DII

Napsal: 10 úno 2017 15:40
od bobo7
Keď mám origo mech šróbovací a náhradný nasúvací, aký bude postup? To tam zapadne ten lem na hadičke a hotovo? Nič viac? :think

Re: Měchy DII

Napsal: 10 úno 2017 21:41
od MadTom
To šroubovací včetně kousku hadice se uřízne, očistí a zasune do nového měchu - je to klasická pneumatická spojka, do které se hadička jenom zasune a už tam drží a těsní. Akorát to chce aby hadička byla čistá a nepoškrábaná - těsní to Okroužek zvenku.

Re: Měchy DII

Napsal: 10 úno 2017 23:08
od bobo7
Z hadice na aute, ktorá je teraz v mechu mám niečo rezať? Nebude to krátke potom? Na hadici vidím za srobenim nejaký O kruzok, to ten sa potom zacvakne?

Re: Měchy DII

Napsal: 11 úno 2017 12:16
od MaTRiX
Taky jdu měnit měchy, předpokládám že tohle je ten starší typ - šroubovací...? Nevíte jestli Contitech měchy maji šroubovací nebo nastrkovaci koncovku?
P_20170210_092006.jpg
P_20170210_092016.jpg
Odesláno z mého ASUS_Z00ED pomocí Tapatalk


Re: Měchy DII

Napsal: 11 úno 2017 15:01
od petmic
MaTRiX píše: 11 úno 2017 12:16 Taky jdu měnit měchy, předpokládám že tohle je ten starší typ - šroubovací...? Nevíte jestli Contitech měchy maji šroubovací nebo nastrkovaci koncovku
nie je starsi a novsi typ. contitech pouziva matku a olivu, dunlop rychlospojku

Re: Měchy DII

Napsal: 11 úno 2017 15:46
od pojir
bobo7 píše: 10 úno 2017 23:08 Z hadice na aute, ktorá je teraz v mechu mám niečo rezať? Nebude to krátke potom? Na hadici vidím za srobenim nejaký O kruzok, to ten sa potom zacvakne?
Ten se nezacvakava nikam (a to ani u sroubovaciho, ani u zatlacovaciho konektoru) - je tam jenom pro to, abys videl, jak hluboko tu hadicku mas.
Jestli jsem to uz cele pochopil spravne, tak u sroubovaciho konektoru (original + Contitech) se ta mosazna olivka uvnitr zakousne do hadicky natolik, ze pak nejde jednoduse sundat (a kdybys ji sundal nasilim, tak by konec hadicky byl moc ozvykany), takze se pri prechodu na Dunlop mechy s rychlospojkama musi uriznout. Kdezto pri opetovnem pouziti Contitech mechu se da proste jen pouzit stary sroubovaci konektor a nic neni potreba rezat.

A jen tak mimochodem jsem se dival na postup vymeny mechu v Haynes manualu. Uvazuji tam jenom original sroubovaci konektory, takze jsem se nic novyho nedozvedel. Ale celkem me pobavilo, ze to pry ma obtiznost 5 z 5.

Re: Měchy DII

Napsal: 11 úno 2017 16:52
od petmic
pojir píše: 11 úno 2017 15:46 Jestli jsem to uz cele pochopil spravne, tak u sroubovaciho konektoru (original + Contitech) se ta mosazna olivka uvnitr zakousne do hadicky natolik, ze pak nejde jednoduse sundat (a kdybys ji sundal nasilim, tak by konec hadicky byl moc ozvykany), takze se pri prechodu na Dunlop mechy s rychlospojkama musi uriznout. Kdezto pri opetovnem pouziti Contitech mechu se da proste jen pouzit stary sroubovaci konektor a nic neni potreba rezat.
ta oliva isla v pohode rukou dole. menil som original za oem contitech, stare matky a olivy som menil za nove ktore prisli s mechmi. vsetko islo v pohode a lahko dole. neni to fakt ziadna veda...toto spekulovanie mi pride uplne zbytcne...vymena mechov mi pride jednoduchsia ako vymena ziarovky v prednom svetle

Re: Měchy DII

Napsal: 11 úno 2017 19:13
od MadTom
Ten těsnící Okroužek je uvnitř "konektoru" ve verzi, kdy se hadička jenom zatlačí a nic se nešroubuje. A zasouvá se až na doraz - tedy co to jde. O Okroužku jsem psal proto, aby bylo jasné, že hadička nesmí být zvenku poškrábaná, aby to těsnilo.

Re: Měchy DII

Napsal: 15 úno 2017 15:04
od pojir
Tak mi dnes prisly Contitech mechy od Paddocka. Celkem me zaujalo, ze maji skutecne ocekavane srobovaci konektory, ale ty jsou zakapnute barvou, abych s nimi nesrouboval, a prisel s nimi i navod, ve kterem se vyslovne pise, ze to mam nainstalovat podle workshop manualu a ze rozhodne nemam tema sroubovacima konektorama sroubovat.

Tak jsem si nasel odpovidajici stranku manualu: http://workshop-manuals.com/landrover/d ... pring_sls/ a ocividne jsem to zase chapal spatne. Sroubovaci konektory jsou sice potreba vysroubovat pri sundani mechu, ale pri instalaci se nemaji vysroubovavat, ale ma se do nich hadicka jen tak zastrcit - uplne stejne, jak do tech ciste zastrkavacich u Dunlopu. Tak pokud jste nekdo byli stejne zmateni jak ja, tak vas to treba taky obrati na spravnou cestu :)

Re: Měchy DII

Napsal: 06 bře 2017 11:32
od tomT
Ahoj tak už i mě potkalo to štěstí, mít prdel auta u země.
Má otázka má někdo v okolí Rychnova nad Kněžnou, HK, Pce, diagnostiku?
Abych věděl jestli objednat jen měchy nebo i čidla.
dík moc

Re: Měchy DII

Napsal: 06 bře 2017 13:13
od MadTom
Před objednáváním zjistit, co tomu je. On to klidně může být jenom uhnilý konektor na kabelu k čidlu, a nové měchy a čidla by neznamenaly žádnou změnu.

Re: Měchy DII

Napsal: 06 bře 2017 17:01
od tomT
Právě o to mi jde abych neobjednal něco zbytečně

Re: Měchy DII

Napsal: 07 bře 2017 12:35
od jbizik
Otazka: Auto po konverzii z mechov na pruziny musi mat namontovane cidla vysky podvozku ked ma ACE??? Bolo mi totizto povedane, ze cidla tam musia zostat koli ACE !!! ...... co mi nejde do hlavy aky to ma suvis.!?!?

Re: Měchy DII

Napsal: 07 bře 2017 12:58
od habakuk
jbizik píše: 07 bře 2017 12:35 Otazka: Auto po konverzii z mechov na pruziny musi mat namontovane cidla vysky podvozku ked ma ACE??? Bolo mi totizto povedane, ze cidla tam musia zostat koli ACE !!! ...... co mi nejde do hlavy aky to ma suvis.!?!?
Ne kompletně může všechno ven.

Re: Měchy DII

Napsal: 07 bře 2017 12:58
od MadTom
Čidla od měchů na zadní nápravě nijak nesouvisí s ACE. ACE má kromě kostky další dvě čidla - akcelerometry, jedno je na vnitřní straně prahu na straně spolujezdce a druhé pod střechou.