Stránka 5 z 9

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 24 črc 2014 22:29
od pkot
Zdravím všechny. Díky moc Kokeškovi za rychlé zaslání chipu a za skvělej přístup.
Rozdíl od původního nastavení jsem poznal již na dvojku po pár metrech. Do otáček to leze vážne mnohem ochotnějc. O další jízdě ani nemluvím - to ať si každý zkusí sám (je fakt znát rozdíl).
Demontáž i montáž.... no dá se říct, že v pohodě. Po pár nezdařených telefonátech lidem co disponují horkovzušnou pájkou, otce napadl nápad. Zajeli jsme do půjčovny nářadí a půjčili si horkovzduch na svařování plastů.
Proběhlo pár tréningových foukání na MB z PC a druhý večer se šlo na věc. Ve finle to byla práce na hoďku i se zalakováním. Vteřina překvapení byla při otočení klíčku ve spínačce. Po tom co jsem viděl, že svítí kontrolka žhavení jsem věřil že je vyhráno.
Mohu všem jen doporučit !!!!
Děkuji P.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 05 srp 2014 20:45
od Klouda
Čau všichni
Tak už jsem taky konečně po dlouhé době namontoval (nechal namontovat) chip od Kokeška. Ujel jsem pár tisíc km a super. Celkově jede líp, jede na míň plynu, v turbu je krouťák fakt znatelnej a hlavně jede i od 3.tisíc otáček nahoru! Automat líp řadí a litr spotřeba dolů. Tak že super! Za málo peněz hodně muziky.
Díky Klouda

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 01 lis 2014 13:21
od Kokesek
Pokud by chtel nekdo cipnout nepajeci TD5 ci pajeci P38, L322 3.0D nebo nejake jine auto. jedu zitra tj 13.11.2014 z Kosic.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 16 lis 2014 21:01
od Mrky DII
Přidávám taktéž pochvalu. Dnes jsem si nainstaloval chip od Kokeška do DII Td5 manuál. Teď jsem otestoval stage 1 a jsem velmi spokojen. Je to dobrá investice a autu to prospěje, jezdí se s tím daleko příjemněji. Zítra proběhne test stage 2 ...


Dnes ráno jsem tam tedy dal stage 2 a zvedl tlak turba. Výsledkem je, že to jede jak píchlá svině :-) .
Na druhou stranu musím říct, že mi auto přijde trochu více nervóznější a na spodku možná o malinko méně pružnější než při stage 1. Ale když se tomu doloží, jede to opravdu velmi slušně. Akorát teď zjišťuji, že auto málo brzdí a hrozně plave :-) .

Závěrem trocha subjetivního názoru pro nerozhodné, jako jsem já.
Pro každodenní běžné ježdění bych volil stage 1, je to ideálně odladěné a průběh výkonu je příjemný, nenucený. Auto je o poznání živější a je schopno držet krok se soudobou technikou jezdící po silnici. I rozjezdy z křižovatek do kopce jsou fajn.
Na trochu pestřejší ježdění je stage 2 dobrá volba. Je tam citelný nárůst výkonu, trvající tah a dle toho odpovídají akcelerační schopnosti. Jen to trochu nutí autu dávat a mě se zdá, že to tomu autu nějak nesedí. Je to krabička na poklidné, aristokratické výlety a na off ježdění, ale na nějaký racing po silnici ne.

Nicméně ještě proběhne test v terénu, třeba se karta obrátí.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 lis 2014 12:41
od patrik
Tiež sa chcem povedať že po Kokeškovom zasahu do mojej RJ ide auto tak ako ma . Priebeh vykonu je plynuly - žiadne turbo diery. Spotrebu stale neviem zmerať lebo moje jazdenie vždy skonči poriadnym blaznenim v terene - piesku :wink: .

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 lis 2014 13:20
od Kokesek
moc dekuji za pozitiva. me se hrozne libi jak potom kazdy zjisti ze ma slabe brzdy :D
Jinak o vikendu 28-30.11.2014 budu na slovensku v Breznu. Pokud bude potrebovat nekdo neco resit. Pripada mi rozumne to nekam napsat, ale popravde nevim moc kam. tak to pisu sem.
Mozna udelam nove vlakno kde budou Kokeskovi vylety za LR (zatim to obsahuje CZ,SK,PL,a nove SRN) Ladeni probiha na P38,L322, TD5 Disco i DEF. Range Rover Sport,Disco 3

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 lis 2014 19:16
od Mrky DII
No a kromě těch brzd se dá taky zjistit chycená spojka :). Trochu jsem se toho obával a taky se dočkal. Ale na stage1 to ještě udrží, na stage2 při plném plynu lehce klouzne. Asi dám zatím slabší verzi :) ...

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 lis 2014 20:33
od pkot
Tak ze se povedlo Mrky... parada. Chtelo to trpelivost a dele to zahrat, aby se ten sicak pustil desky ?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 18 lis 2014 05:55
od Mrky DII
Jo, povedlo se. Bylo to, jak si říkal. Nechal jsem ho prohřát déle a šel dolů ...

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 15 úno 2015 20:25
od Kokesek
Aktualne cipujeme take LR 2.7TDV6 a LR 3.6 TDV8 nekteri uz maji hotovo...

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 18:10
od kupec18
Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.

Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda :mrgreen:

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 19:54
od radekd
Takže, abych vrátil vlákno k čemu vzniklo....tímto děkuji Kokeškovi za rychlost,jednání a provedení, jelikož i já mám od něho ,,upraveno,, :hand :yes

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 20:36
od Miky_CZ
kupec18 píše:Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.

Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda :mrgreen:
Svaba si muzes naletovat kam chces kdyz mas mechanicke cerpadlo

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 20:44
od Kokesek
Miky_CZ píše:
kupec18 píše:Tak ja jsem to taky nepochpil a proto bych poprosil jestlli by mi to někde vysvětlil.

Jinak co ten švab na 300tdi, nějak jsem se nedočetl vysledku, a tuze by se mi libilo kdyby to jelo odspodu, ani ten výkon mě neláká spíš ten spodek teda :mrgreen:
Svaba si muzes naletovat kam chces kdyz mas mechanicke cerpadlo

Pozor Mikes...jsou i 300tdi s ridicima jednotkama a tam samozrejmne umime zazraky. Jednotku na 300tdi mam, a mam ji i upravenou. Popr udelam tvoji to neni problem. Jinak jsem to uz nekomu psal ze je hotovy chip pro 300tdi.

je to na strance z5

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 20:50
od kupec18
Kurva miky to mi nerob, ja to ted poctivě celé pročítam abych nebyl za piču, a hledam kde jsem to četl a on mě kokešek předběhl.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 20:59
od Miky_CZ
To ja samozrejme vim ale kupec tam ma mechaniku a predelavat to na elektroniku to je celkem velka prestavba pokud tam to cerpadlo puvodne nebylo a ty tam byvaly vesmes jenom s automatem pokud vim

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 21:02
od Miky_CZ
Nebo se pletu a neni to tak slozite predelat na elektronicke cerpadlo?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 21:02
od kupec18
Tak možné to je žejo :wasntme

teda že tam mám mechaniku

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 04 bře 2015 21:16
od Kokesek
radekd píše:Takže, abych vrátil vlákno k čemu vzniklo....tímto děkuji Kokeškovi za rychlost,jednání a provedení, jelikož i já mám od něho ,,upraveno,, :hand :yes

to byla rychlost... sem rad ze si rad :mrgreen: a to mas jenom zaklad...

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena1500KC

Napsal: 06 dub 2015 18:31
od Kokesek
Nove umime predelat jednotku motoru TD5 z discovery pro DEFENDRA TD5.
samozrejmosti je i nacipovani a vyrazeni imobilizeru.