Tj. zřejmě pojedu sám, pokud někoho neseženu - možná by jel brácha, také automobilový nadšenec a navíc schopný automechanik.
Jsem v depresi :)
Moderátor: Rover
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zjistil, že s pejsky do Anglie nebudeme moci - mimo očkování proti vzteklině, odčervení a čipování totiž Velká Británie vyžaduje, aby psi měli provedené krevní testy na důkaz úspěšnosti očkování proti vzteklině. To by nebyl ani tak problém, ale mezi provedením testů a návštěvou Anglie musí uplynout šest měsíců, takže to už asi nestihneme
Tj. zřejmě pojedu sám, pokud někoho neseženu - možná by jel brácha, také automobilový nadšenec a navíc schopný automechanik.
Tj. zřejmě pojedu sám, pokud někoho neseženu - možná by jel brácha, také automobilový nadšenec a navíc schopný automechanik.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
pes
A to je také jeden z důvodů, proč nemám psa ani žádná další domácí zvířata. Někdo se o ně musí starat a ne všude mohou cestovat se mnou. A kdyby náhodou některou z holek postihla neodolatelná touha mít pejska, máme doma pojistku v podobě manželčiny akutní alergie na psí srst.
Se mnou jede kamarád, protože holky mají nabitý prázdninový program a manželce se nechce brát dovolenou na to, aby týden strávila usazená na nepohodlném sedadle Landyho.
Jinak v posledních třech číslech LRO vycházel cestopis Michaela Redgrova, který během 90-ti dnů projel 11.500mil dlouhou cestu z Londýna do Vladivostoku v LR 110 Hardtop 2,5 NA diesel, což je samo o sobě úžasné. Nicméně na sibiři potkal Australany, kteří jednou Toyotou (což nás nezajímá
) a jedním 1970 LR SIIA 109
cestují z Vladivostoku do Francie. Proti tomu je naše Land's End expedice úplný prd. Nějak se ale začít musí... 
Se mnou jede kamarád, protože holky mají nabitý prázdninový program a manželce se nechce brát dovolenou na to, aby týden strávila usazená na nepohodlném sedadle Landyho.
Jinak v posledních třech číslech LRO vycházel cestopis Michaela Redgrova, který během 90-ti dnů projel 11.500mil dlouhou cestu z Londýna do Vladivostoku v LR 110 Hardtop 2,5 NA diesel, což je samo o sobě úžasné. Nicméně na sibiři potkal Australany, kteří jednou Toyotou (což nás nezajímá
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Zavidím lidem, kteří mají tolik času a peněz, aby se mohli v klidu toulat po světě...
Nemyslím si, že by Lands End expedice byla úplný prd, přece jen to je možná skoro 4000km během šesti dnů, v skoro padesátiletém autě co jede 80km/h, přes celou Evropu, bez bezp. pásů, bez zamykání auta, v mém a zatím i Krytenově případě vše bez spolujezdce..., přijde mně to jako hodně slušný výkon.
Nemyslím si, že by Lands End expedice byla úplný prd, přece jen to je možná skoro 4000km během šesti dnů, v skoro padesátiletém autě co jede 80km/h, přes celou Evropu, bez bezp. pásů, bez zamykání auta, v mém a zatím i Krytenově případě vše bez spolujezdce..., přijde mně to jako hodně slušný výkon.
Country boy...
Land's End
Jo, máš pravdu, také jsem Dědkem ještě nic tak zběsilého nepodniknul. Oproti loňské cestě z Ostrovů, kdy jsem si Dědka koupil a po ose přivezl, mám ale velkou výhodu spočívající v tom, že znám technický stav svého auta, za druhé jede nás víc a můžeme si pomoci v krizových situacích (vážně je nechci přivolávat
) a za třetí jede Kryten. Loni jsem se leknul pokaždé, když se odněkud ozval nějaký nepatřičný zvuk, děsil mě budík teploty motoru, který na dálnici v těch vedrech pořád lezl do červeného (díky neoriginálnímu motoru není dobře nakalibrován, takže ukazuje víc
), stejně jako střílení do výfuku od půlky Německa (špatné těsnění pod parohy sání a výfuku, nefunkční elektro-ventily na Weberovi), což se v důsledku podařilo opravit až po posledním WM a najezdil jsem s touto závadou dalších několik stovek, spíš tisíc mil. Tehdy mě ještě znervózňovalo odkapávání oleje z různých míst podvozku, protože jsem nevěděl, že pokud z Dědka neteče olej, znamená to, že tam žádný není...
Jinak zadní poloosy mám náhradní, tak je beru s sebou, Kryten říkal, že vezme do foroty nějaké to ložisko a další potřebné drobné součástky, takže se myslím nemáme čeho bát. Musím to zaklepat, ale kromě netěsnícího gufera v pravém zadním kole, jede teď můj Dědek naprosto perfektně a dělá mi radost. Určitě se už na Land's End a hlavně na S2C International Rally těší, vždyť kde jinde potká tolik nových kamarádů!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land's End
Ale aby to uvezlNeklan píše:Kryten říkal, že vezme do foroty nějaké to ložisko a další potřebné drobné součástky
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Trajekt
Tak už jsem si na www.ferrycrossings.co.uk zkoušel nanečisto objednat trajekt a už mě to do srpnových objednávek pustilo. vypadá to následovně:
Dunkerque - Dover - pátek 15/08/08, 6,01h ráno
Dover - Dunkerque - úterý 19/08/08, 22,00h
2 dospělí pasažéři + LR SIIA 88" = celková cena za zpáteční lístek 48,50 liber + 5,50 liber za volitelné pojištění storna, což je při dnešním legračním kurzu libry cca 1.750,-Kč.
To je myslím dobrá zpráva nebo snad ne? Chce to objednávat ale včas, protože pokud si to budeme kupovat pár dní před odjezdem, ta cena už bude trochu jiná.
Dunkerque - Dover - pátek 15/08/08, 6,01h ráno
Dover - Dunkerque - úterý 19/08/08, 22,00h
2 dospělí pasažéři + LR SIIA 88" = celková cena za zpáteční lístek 48,50 liber + 5,50 liber za volitelné pojištění storna, což je při dnešním legračním kurzu libry cca 1.750,-Kč.
To je myslím dobrá zpráva nebo snad ne? Chce to objednávat ale včas, protože pokud si to budeme kupovat pár dní před odjezdem, ta cena už bude trochu jiná.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
S2C Int. Rally
Tak to jsme tedy dopadli! Omlouvám se všem, že jsem tuhle šňůru odřeknutí účasti odstartoval, ale jak víte, měl jsem k tomu pádné a ještě ke všemu dost zvrácené (nebo převrácené?) důvody
. Takže nakonec nikdo nepojede, no to je tedy ostuda! Můžu se aspoň utěšovat, že mi neuteče Land's End Expedition, na kterou jsem se těšil stejně jako na sraz. No ale co, stejně ten časový program byl velmi našlapaný. Tak příště už to musí vyjít
, začněte plánovat už teď! Ale raději ještě ne moc konkrétně, protože poučení z krizového vývoje zní - příště si zavoláme týden před akcí a vyrazíme vstříc kouzlu neplánované a improvizované expedice!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Je to daleko, ale bude - li se plánovat dlouho dopředu, tak bych za rok se na podobnou cestu vydal.
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Už to bude brzo vyřešené (doufám), zbavím se toho co mně nejvíc ničilo, vysávalo a nemělo z dlouhodobého hlediska smysl a zdá se, že bych se přesunul z velké části do Krytenova aluminiového sanatoria, kde bych mu ubral část toho co nemusí dělat on sám a zatím to dělá.... To mně dává smysl a je to co mně baví.
Country boy...
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš, to vypadá jako trochu světlejší výhled - dobře dělášRover píše:Už to bude brzo vyřešené (doufám), zbavím se toho co mně nejvíc ničilo, vysávalo a nemělo z dlouhodobého hlediska smysl a zdá se, že bych se přesunul z velké části do Krytenova aluminiového sanatoria, kde bych mu ubral část toho co nemusí dělat on sám a zatím to dělá.... To mně dává smysl a je to co mně baví.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"