Stránka 5 z 6

Napsal: 29 zář 2008 07:37
od karel
eliott píše:Řešil už jste někdo prodloužení ramen Áčka na zadní nápravě?

Namontoval jsem korekční ramena a na zadní nípravě to neblaze ovlivnilo úhel na kardanu, takže to hodlám vyřešit prodloužením ramen prostředního závěsu nápravy.
A to jsi montoval 3" lift ?
Jinak tady jsou fotky jak by se to dalo řešit

Napsal: 29 zář 2008 14:49
od Land Jirka
Přesně tak to dělám. :wink:

Napsal: 29 zář 2008 15:59
od Luboš M.
Land Jirka píše:Přesně tak to dělám. :wink:
A to děláte i při Liftu 2? Nebo jen 3?

Napsal: 29 zář 2008 19:36
od karel
U 2" nebývá potřeba, alespoň co jsem měl dvě auta s 2" tak jezdily a jezdí bez vibrací na kardanu. Třeba podle Rovertyme je doporučována úprava áčkového ramene u 3" liftů, ale není to jen o tom.Proto jsem se eliotta ptal jaký lift použil :wink:

Napsal: 29 zář 2008 22:11
od eliott
Eliott použil 4x zadní pružinu Tatra 603, odskoušeno na předchozím RRC, cca +10 cm. Tentokrát jsem použil i korekční ramena, přední 6°. Dělám to při chvilkách, sem tam něco vyměním. Teď mně čeká to zadní áčko a pak kardany, budu dávat dvojitý kříž na přední i zadní kardan.

Napsal: 30 zář 2008 06:24
od karel
eliott píše:Eliott použil 4x zadní pružinu Tatra 603, odskoušeno na předchozím RRC, cca +10 cm. Tentokrát jsem použil i korekční ramena, přední 6°. Dělám to při chvilkách, sem tam něco vyměním. Teď mně čeká to zadní áčko a pak kardany, budu dávat dvojitý kříž na přední i zadní kardan.
No tak to je potom jasné, 4" na LR znamená víc úprav, aby se vše sladilo, ale nebojím se, že by jsi to nezvládnul :lol:

Napsal: 05 říj 2008 23:32
od cyril
Tak jsem po přechodu z 245/75/16 na 235/85/16 zase před dalším zákrokem....po výměně rozlousknutého diferáku a ukroucené poloosy z minulého víkendu (-15000,- :evil: ) jsem si při čtvrtečním odjezdu z boskovické dílny vzal od Jirky ponaučení...a nechtěl jsem mu hlavně udělat "radost" :P a dnes mu dávat po dalším rasování diskošku znovu do opravy... :oops: Ale k věci...nic jsem nerozbil, pouze musím opět za klempířem nechat zvětšit oříznutí zadního blatníku. Je již o 4cm zmenšený...ale jak vidno, je to stále málo. Tedy dostane přidáno a půjde i lem horní a přední. Vzorek mám ořezanej jako pomeranč a na dírách je to fakt nepříjemný pocit .....poslouchat to drhnutí :roll: Předek je naštestí ok.

Napsal: 05 říj 2008 23:40
od Jarys
"dávám autu rok maximálně dva" :ty jeden...:

Napsal: 06 říj 2008 07:23
od karel
Pokud nechceš řezat, tak máš ještě možnost jít do mírného bodyliftu, na rozdíl od řezání je to vratný proces :wink: , ikdyž je mi stejně divné, že ti to tak drhne při 2" liftu.BFG MT není zase tak velká a ET na discích tuším 0 by nemělo dělat problém :roll:

Napsal: 06 říj 2008 14:48
od Land Jirka
Jarys píše:"dávám autu rok maximálně dva" :ty jeden...:
Blázníš, tak moc. :lol:
Měl jsem stejný gumy a nedrhlo to. Asi malej ořez.
_Cyril si tam nechal od klemíře udělat efektní ohyb takže to vypadá jako neřezaný, ale to je potom potřeba ubrat víc jak 4 cm, protože ta guma chodí zrovna do místa toho ohnutí.

Napsal: 06 říj 2008 16:44
od cyril
Po důkladnějším ohledání mrtvoly jsem zjistil, že problém bude u obou kol ještě na druhé-protilehlé straně blatníku...viz foto se šipkami. Je to tam zdeformované a zasluhuje to rovněž pozornost, nebo nejlépe neodkladnou vylepšovací kůru.. :lol: Lem zadní, ten již dříve upravený samozřejmě drhne taky. Potom ještě zadní část podběhu, který je (viz foto) krásně oleštěn. To jsou ony rány, když mne překvapí nějaká díra. Jinak při křížení to takový problém není. :lol: jak odstraním tento přebytečný materiál nechám na klempířích, snad si s tím poradí...A jinak že to auto vydrží dva...nebo ještě méně let.... :oops: je možná pravda. Ale na druhou stranu lepší než ty prachy cpát do drog, nebo je vyhazovat třeba za alimenty nebo daně......Co?

Napsal: 06 říj 2008 16:50
od eliott
Kdybys dal korekční ramena, nebyl by asi problém před kolem tak vážný a stačilo by zaklepat hranu...

Napsal: 06 říj 2008 17:01
od cyril
Korekční ramena? Kolik mě to zase bude včetně montáže stát? :shock: Auto už mě na přestavbě a doplňcích (všech včetně CB i rádia a opravy) stálo 116.000,- (nepočítám pořizovací cenu) 8) takže už asi začnu být lakomec. Klempíř mi to vybouchá a zařízne asi za 1000,- to u korekčních ramen asi neklapne...že? :?

Napsal: 06 říj 2008 18:47
od RudaK
Zas bys Cyrile po úpravě,jak říká Eliot měl dobré pocit.Jak říkáš je to lepší vrážet money do auta ( s kterým si užiješ srandy habakuk ) :P :P :P

Napsal: 06 říj 2008 19:21
od cyril
Máš samozřejmě pravdu...ale musím si držet nějaký finance určený na diskošku v rezervě, protože jak Land Jirka určitě potvrdí, v mém případě není od další opravy a tím pádem vrážení dalších peněz daleko... :lol:
Moje počáteční přesvědčení, že mi budou stačit šotolinové cestya lehký terének již dávno není pravda :D ....ale nakonec.....podobný předsevzetí vás mělo myslím asi většina... 8) Na to, že budu stupňovat náročnost mě upozorňovali Elliot i Low...a možná pár dalších :lol: ...Díky, měli jste pravdu...naštěstí mě to fakt chytlo a hned tak asi doufám nepustí.... :?

Napsal: 06 říj 2008 20:24
od karel
U více flexibilních podvozků jsou výše označené plechy problémem, to je fakt a nejjednoduššší je opravdu zadní dát pryč a namontovat korekční ramena ty stojí 95 liber bez VAT.Pokud půjdeš časem ještě do větších kol, stejně je koupíš :lol:

Napsal: 06 říj 2008 20:27
od Land Jirka
cyril píše:Korekční ramena? Kolik mě to zase bude včetně montáže stát? :shock:
Korekční ramena včetně montáže a polyuretanů 5000Kč.
Dozadu jsou to ty šedý.
Dovedu je upravit i z těch tvejch původních a bylo by to lacinější.

Napsal: 06 říj 2008 20:29
od karel
Land Jirka píše:
cyril píše:Korekční ramena? Dovedu je upravit i z těch tvejch původních a bylo by to lacinější.
No tak to si piš že mi je upravíš, aby to bylo levnější, potřebuji udělat taky trochu místa, pro větší kolečka :wink:

Napsal: 06 říj 2008 20:35
od Land Jirka
Vono to moc nepomůže, Dyť vidíš, že to Cyrilovi drhne vepředu i v zadu. Takže trošku to natočí nápravu, ale když ji posuneš dopředu bude to drhnout vepředu a naopak.

Napsal: 06 říj 2008 20:54
od karel
Land Jirka píše:Vono to moc nepomůže, Dyť vidíš, že to Cyrilovi drhne vepředu i v zadu. Takže trošku to natočí nápravu, ale když ji posuneš dopředu bude to drhnout vepředu a naopak.
Jde o to dostat kolo které leze do podběhu co nejdál od přední hrany, ten plech co je za kolem a jakoby kryje hadici od nádrže se dá pryč a kolo se vejde.Na straně řidiče není ani ta hadice 8)