Stránka 5 z 8
Napsal: 28 bře 2009 20:34
od Land Jirka
Já vím

Napsal: 28 bře 2009 21:47
od eliott
Proto každýmu říkáš, že si ho má nechat u tebe vyndat, že jo

Napsal: 29 bře 2009 04:02
od kryten
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.
Napsal: 29 bře 2009 09:19
od RudaK
eliott píše:Proto každýmu říkáš, že si ho má nechat u tebe vyndat, že jo

Se musím Jirky zastat.Říkal ať si ho ( katalizátor ) odvezu. A demontáž sem si vymyslel sám.

Napsal: 29 bře 2009 11:23
od Luboš M.
kryten píše:
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.
tak mame to,zeby byl cas na zmenu auta?

Napsal: 29 bře 2009 11:28
od Luboš M.
kryten píše:
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.
tak mame to,zeby byl cas na zmenu auta?

Napsal: 29 bře 2009 11:32
od Miloš II
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.[/quote]
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II

Napsal: 29 bře 2009 11:32
od RudaK
Luboši nevymýšlej

Už si to 100% dovybavil a upravil ?

Napsal: 29 bře 2009 11:36
od RudaK
Miloš II píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II

[/quote]
Tady není řeč o výměně za 300TDI,ale za 2,8 TGV, aspoň tak sem to pochopil

.
Napsal: 29 bře 2009 12:26
od kryten
Miloš II píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II

[/quote]
Miloši,
Každý si píše svoje ptákoviny
Jestli je podle tebe Td5 pokrok,tak to raději ten prd
Ale dost,tadyto vlákno je fakt o TGV(mimochodem viděl jsem v akci a je to nádhera).
k.
Napsal: 29 bře 2009 14:33
od KRANG
Zajímavá
anketa na UK webu.
Taky bych TD5 nechtěl, ale nikomu nic nevymlouvám, každýho věc.
Napsal: 29 bře 2009 17:05
od Kangaroo
Tak jsem vypreparoval katalyzátor a zdá se že není v pořádku. Vevnitř byly dva filtry a mezi nimi se vytvořil povlak (nějaké spečené svinstvo), který zůstl na tom blíž z motoru. Nevím nevzniklo-li to proto, že tam měl být jen jeden kus a nerozdělený, nicméně je to jedno - dám tam trubku.
Napsal: 29 bře 2009 17:11
od Stavros
a ty si uz ten motor zatratil a chtel dat dveste klacku za jinej, tohle je normalni bordel z tech cmoudich bionaft.
Napsal: 29 bře 2009 17:17
od Kangaroo
[quote="DanoDEF
v neposlednej rade budes riesit aj problem rozdielu hmotnosti motorov
[/quote]
Vracím se ještě k této tvojí poznámce, má někdo z Vás představu kolik váží nastrojenej TD5 motor? Jedinou informaci kterou jsem našel na netu byla 170 Kg, ale to bylo na nějakým foru a ničím nepodložený. Pokud by to tak bylo rozdíl 30 Kg nepovažuji za zásadní . Pevnosťák s navijákem váží přez 50 a jsou umístěny podstatně více v předu, tedy zatěžují nápravu více a řešil jsem to středně tvrdýmy pružinami. Pokud bych dal nejtvrdší pružiny budu na svím.
Napsal: 29 bře 2009 17:41
od kudrnac
Podle toho jak jde debata tak Ondra je rozhodnutý pro TVG je to jenom o tom si to dostatečně vnitřně odsouhlasit. Na to je jednoduchý recept. Pokud se ti ten motor líbí a máš na to prachy tak bych ho tam dal a hotovo, budeš asi první v republice kdo ho bude mít v defíku.

Napsal: 29 bře 2009 18:01
od Kangaroo
kudrnac píše:Podle toho jak jde debata tak Ondra je rozhodnutý pro TVG je to jenom o tom si to dostatečně vnitřně odsouhlasit. Na to je jednoduchý recept. Pokud se ti ten motor líbí a máš na to prachy tak bych ho tam dal a hotovo, budeš asi první v republice kdo ho bude mít v defíku.

Trochu máš pravdu, ale nejsem ještě rozhodnutý, ale nebudu první v republice. Příští týden se na jednoho pojedu kouknout. Pak vám napíšu co si o tom myslím.
Stavros - pokud se po zpětném namontování výfuku výkon vrátí omluvím se TD5ce! Nicméně jsem při odhalování této chyby zjistil, jak je to složitý motor, kolik má čitel a na čem všem jeho správný chod závisí a že do něj v podstatě nikdo nevidí, že mě myšlenka výměny motoru ještě neopustila. Nicméně na to nebudu chvátat. Mimo to stále trvá Eliotem diagnostikovaný problém s power balancing RPM na vstřicích a to je stejně v případě, že se zjistí nutnost výměny vztřiků, otázka 50 tis.
Napsal: 29 bře 2009 18:20
od Stavros
Libor Mejznar ma v tom oranzovym taky 2,8, jede to sice pekne, ale furt nevidim duvod mit v aute pouze ctyri valce za 200 klacku. vstriky se daj i procistit nejakym aditivem, ja jsem ruzne zkousel liqui molly a docela to pomohlo.
Napsal: 29 bře 2009 18:21
od Stavros
diagnostika by mela presne ukazat kolik jakej vstrik dava
Napsal: 29 bře 2009 18:23
od kudrnac
Pánové to už je srdeční záležitost.
Napsal: 29 bře 2009 19:21
od low

jsem rad, ze jsem mohl pomoci

))) doufam, ze to bude opravdu jen tim
