Stránka 5 z 5

Napsal: 17 srp 2007 07:51
od Stavros
Pri brzdeni motorem by tam nemelo nic jit.

Napsal: 17 srp 2007 12:16
od Potapěč
Tak, tak, vono by to totiž ani nebrzdilo, dyby tam něco šlo. :idea:

Napsal: 17 srp 2007 14:20
od default
Potapěč píše:Tak, tak, vono by to totiž ani nebrzdilo, dyby tam něco šlo. :idea:
Neni zcela pravda, zalezi na zapojeni pocitace. Pokud si vzpomenete na stara auta (Skoda, Zigulik, apod), tak ty take dokazaly brzdit motorem, ale stale tam teklo palivo (podtlakem primo z karburatoru). Moderni pocitace zcela uzavrou vstriky. Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:

Napsal: 17 srp 2007 14:22
od DanoDEF
default píše:Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:
...urcite

Napsal: 17 srp 2007 14:23
od default
DanoDEF píše:
default píše:Otazka je jestli to dela i pocitac TD5 :?:
...urcite
"urcite je nazor nebo fakt?

Napsal: 17 srp 2007 14:26
od DanoDEF
default píše:
DanoDEF píše: ...urcite
"urcite je nazor nebo fakt?
...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.

Napsal: 17 srp 2007 14:27
od default
DanoDEF píše:
default píše:"urcite je nazor nebo fakt?
...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.
Jezisi to je ale sikulka, skocim dolu a dam mu pusu na haubnu :D

Napsal: 17 srp 2007 14:31
od DanoDEF
default píše:
DanoDEF píše: ...fakt...pri dlhsej jazde ked brzdis motorom aj cerpadlo sa vypina.
Jezisi to je ale sikulka, skocim dolu a dam mu pusu na haubnu :D
popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.

Napsal: 17 srp 2007 14:44
od default
popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.[/quote] Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D

Napsal: 17 srp 2007 14:46
od DanoDEF
default píše:popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.
Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D[/quote]

a najlepsie niekde s Petřina...(tusim tak sa to tam vola uz to je peknych par rokov co som tam bol... :D )

Napsal: 17 srp 2007 16:37
od default
DanoDEF píše:
default píše:popripade si to vyskusaj dole tiahlym klesanim zarad 5ku a po chvili vypni klucik...ci ucitis rozdiel....POZOR...je to zivotu nebezpecne.
Proc - ze by posilovace? Muzu to testnout klidne hned - patecni provoz po Praze je na to jak delany :D
a najlepsie niekde s Petřina...(tusim tak sa to tam vola uz to je peknych par rokov co som tam bol... :D )[/quote] To je napad. Pujdu se tam podivat. Mozna to bude prvni Land Rover, ktery by sjel Petrin podel lanovky. Nema nekdo telefon na nejakou televizi?

Napsal: 17 srp 2007 16:57
od motohanz
to neni potreba oni uz ji na tebe zavolaj az pojedes nahoru... :)

Napsal: 18 srp 2007 07:35
od Juraj
Ked sme uz pri spotrebe, ako je na tom so spotrebou Defik? Zaujima ma hlavne 110 TDI. Vdaka

Napsal: 18 srp 2007 08:06
od DanoDEF
Juraj píše:Ked sme uz pri spotrebe, ako je na tom so spotrebou Defik? Zaujima ma hlavne 110 TDI. Vdaka
Priblizne rovnako ako Defik TD5 ale vsetko zalezi od vonkalsich faktorov.

Ja osobne som sa s Tdi pohyboval niekde nedzi 11-12l podla okolnosti ale dalo sa zijst aj pod 11 a zase aj nad 12.

Velku cast spotreby robi stresny nosic cca 1l. Taktiez rozmer kolies ti skresluje spravnost tachometru.

Napsal: 20 srp 2007 00:10
od default
Jeste jednou k brzdeni motorem. Omegy zacinaji pouste benzin do motoru kdyz klesnou otacky pod 2000. Netusi nekdo kdy se oteviraji vstriky u TD5?