Dakar 2010

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Dakar 2010

#81 Příspěvek od Jenda » 05 led 2010 17:06

...no oni ti co ted jedou na prednich mistech litaj hlavne na 450kach.Je to znat na vaze,ja mel tovarnu od Husqvarny(motard) a byl to mazec :wink:
Je to videt jak snadno na lehcich masinach davaj duny,nekdy to i skacou :!: Proste nadhera.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#82 Příspěvek od DanoDEF » 05 led 2010 21:02

... zda sa, ze aj DeAzevedo ma problem nejak meska v cieli 4 etapy
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Dakar 2010

#83 Příspěvek od Jenda » 05 led 2010 21:07

...jak to ze to tem rusakum tak lita,to musi byt starsna hromada penez.Co v tom maj za motory?
Ze to ma budku z Kamazu to jsem poznal,o zbytku si iluze nedelam :roll: .Je to ruska konstrukce?
Nebo jim to stavel nekdo jinej?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#84 Příspěvek od DanoDEF » 05 led 2010 21:10

Jenda píše:...to musi byt starsna hromada penez.
ano je v tom straaaaaasna hromada penez. s tym autom sa daju ist specialky rallye. pohladaj na yutube videa ako to jazdi na snehu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Dakar 2010

#85 Příspěvek od Stavros » 05 led 2010 21:14

maj tam motory deutz myslim, to vis, tam jsou penize, zeme neomezenych moznosti

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dakar 2010

#86 Příspěvek od Sláma Karel » 05 led 2010 21:17

Ať si říká o Kamazech kdo chce co chce je to krásná podívaná. Chápu, že to maj našlapaný a že to vydrží, ale nechápu co je to za řidiče když to uříděj a nebouraj. :shock: Se podívej ani Loprais ani Tomáš ani další ostatní jim nestačili a stejně to neuřídili. Ten Chagin, Kabirov a Mardejev musej bejt nějaký roboti, nebo to řídí někdo dálkově přes satelit. Jinak to není možný.

Taky byly dobré ty záběry z té bouračky Tomáše. O tom se kromě rozhovoru s Tomášem nikde nemluvilo, že to tam stejně poslal ještě druhej kamion. Vypadalo to dost hrozně jak tam leželi na střeše o sebe opřený dva kamiony. Neuvěřitelný.

A ten DeAzavedo pořád ještě nikde. Co zase sakra je? :cry:
Zato Macík to pěkně rozjel. I Spáčil na to asi pěkně šlapal.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#87 Příspěvek od DanoDEF » 05 led 2010 21:21

Sláma Karel píše:Ať si říká o Kamazech kdo chce co chce je to krásná podívaná.
... ano a skus pozriet aj tie videa na yutube
Sláma Karel píše: ... nechápu co je to za řidiče když to uříděj a nebouraj. :shock:
... mnoho hodin a km treningu
Sláma Karel píše: Vypadalo to dost hrozně jak tam leželi na střeše o sebe opřený dva kamiony. Neuvěřitelný.
... ani keby si chcel tak tak nezaparkujes
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#88 Příspěvek od RudaK » 05 led 2010 21:27

No já myslím,že to je rovina - peníze ,peníze,peníze pak dobře udělaný a připravený auta a řidiči co na to šlapou a nebojí se ( taky jsou skušený a dravý ) To se jim nedá upřít.A taky trochu toho sportovního štěstí ........ :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#89 Příspěvek od Neklan » 05 led 2010 21:28

Na Silk Way Rally dojížděly tovární Volkswageny a hned za nima Kamazy. Ostatní osobáky až pak. Car Čagin snad dokonce jednou zajel 2. místo absolutně včetně aut! Mají to natrénované a opravdu umí. Navíc se mi líbí, že do toho jdou po hlavě od začátku do konce a ne vyčkávání, kdo odpadne, jako to dělával Karel Loprais.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#90 Příspěvek od DanoDEF » 05 led 2010 21:34

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010

#91 Příspěvek od DjALF » 05 led 2010 22:12

DanoDEF píše:... tomu sa hovori trening

http://www.youtube.com/watch?v=lUj6VQTVndU

To video znám,už dlouho a pokaždé jen sedím a čumím co s tím na te turistické pěšině vyvádí :Sorry:
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Dakar 2010

#92 Příspěvek od Jenda » 05 led 2010 22:17

Jenom na nej (Cagin)koukam a nechapu.UFO :shock:
Motorkari opet krasa :wink:
Gordon jeste lepe :!:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#93 Příspěvek od Neklan » 05 led 2010 22:35

André pořád nic, na dakar.com píší o problémech s elektrikou, tak snad se nakonec do bivaku nějak dohrabe. Kdyby odpadl i on, byl by ten letošní Dakar pro nás dost krušný. A pro Tomáše přímo kritický.
Martin Macek dneska přijel na laně. Motor jeho Yamahy nevydržel. Čeká se na verdikt vedení závodu, jestli mu povolí start do zítřejší etapy nebo to skončí i pro něj. Pepa Macháček to vzdal. Po té, co se převčírem rozbil, dojel včera s vypětím všech sil a dneska odjel do bivaku rovnou po silnici. Smůla. Včera se rozbil i Honza Veselý, dneska dojel, ale má toho plný brejle. Pabiška, Randýsek a Krejčí pokračují v normálu. Plechatý na druhém quadu z Macháčkovy dílny dneska dojel třetí, Olda Bražina si jede každý den to svoje tempo a možná z toho bude ještě těžit, pokud se ti vpředu také rozbijou.
Kunovský je v cíli, ale Janeček zůstal viset někde za 83km. Do etapy startoval jako předohrab, protože zadní diferák nevydržel. Martin Kolomý co by rychlá asistence nejspíš trčí s ním, protože na 111km se také neobjevil. Výborně jel Macík, Spáčil se zdržel až v posledním úseku, jinak dobré. Uvidíme, jak bude dál. Pořád jsme teprve na začátku a už teď je to slušné pohřebiště.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#94 Příspěvek od Neklan » 05 led 2010 22:42

Ještě se asi sluší připomenout, že Zapletal po včerejších problémech s přehříváním motoru, kvůli čemuž ztratil několik hodin a propadl se do hlubin pořadí, dneska zajel svůj standard na 22. místě a celkem je předběžně 33., jednu pozici za nejlepším Bowler Wildcatem Patricka Sireyola. Bowlery si také jedou svoje tempo a drží se zatím všechny v závodě.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#95 Příspěvek od DanoDEF » 06 led 2010 10:47

... tak Azevedo nakoniec dosiel.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#96 Příspěvek od Neklan » 06 led 2010 11:39

Dojel, závadu v noci opravili, ale dneska startují ze zadních pozic. V poušti snad bude dost místa na předjíždění. Celkově klesli na 13. místo, takže jsou pořád před 16. Spáčilem.
Janeček včera minul 3 waypointy, takže nebyl hodnocen, ale dneska ve statovce do etapy figuruje, tak snad jede dál. Na rozdíl od Martina Macka, který minul vinou porouchaného motoru 7 waypointů a byl konec.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2010

#97 Příspěvek od Marťas » 06 led 2010 11:47

Kdyby někdo nestíhal sledovat jako já, tak tady je další možnost :Pohoda: :

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... akar-2010/
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Dakar 2010

#98 Příspěvek od DanoDEF » 06 led 2010 11:51

Marťas píše:Kdyby někdo nestíhal sledovat jako já, tak tady je další možnost :Pohoda: :

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... akar-2010/
... do prcic: zvoleny program lze prehravat pouze na uzemi CR

... este, ze je Neklan jazykove zdatny a zasobuje nas infoskami
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Dakar 2010

#99 Příspěvek od RudaK » 06 led 2010 17:19

Eště že Morava patří k Česku ...... :mrgreen: tak se můžem dívat ( bez překladatele :Sorry: )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2010

#100 Příspěvek od MOPADŽI » 06 led 2010 17:49

Kamazy, jsou placeny z rozpočtu Ruské armády. Mají např. titanové rámy, což musí být nepředstavitelná raketa... Je to vývoj speciálních voj.aut budoucnosti.
Ocelový rám, váží odhaduji 15ookg, titanový do 400-500kg.
Když se k tomu přidají titanová ramena atd. :?:
Zajímala by mně celková hmotnost Kamazu kontra Tatry.
Jde to někde dohledat Neklane ?
Ale stejně to budou zkreslené údaje, jako např. výkony motorů...

Toliko citát zástupců Mazu z Minsku, když jsem tam byl naposledy.
Jinak, v dobách SSSR byl veškerý vývoj Sovětsrých voj.speciálních aut právě v Minsku. Jenom pro zajímavost, součástí MAZu je i závod v jeho areálu, kde se vyrábí nosiče raket atd. Někde mám pár fotek.
Po rozpadu SSSR si Rusové, původní konstrukční oddělení, odvezli právě do Kamazu...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět