Stránka 42 z 52
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 20 čer 2021 14:13
od Miklosxxx
Oki

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 26 čer 2021 12:00
od Miklosxxx
libovka píše: 20 čer 2021 11:01
Když tam dáš čínu tak systém přestane fungovat a to tak že tě ani neupozorní dlouhým pípnutím že je systém neaktivní. Z druhovyroby funguje pouze VEMO
Táto informácia je hodne cenná.
Funguje skvele

Diik
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 čer 2021 10:11
od Lukasino
Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 čer 2021 16:22
od Kokesek
Lukasino píše:Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo

Mel sem stejny problem pred deseti lety. Klasicky jsem to zavaril a vyreseno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 čer 2021 21:46
od Lukasino
No to se mi zrovna dělat nechce

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 27 čer 2021 21:47
od Kokesek
Musis umet prijmout radikalni reseni. Odrezat to pripadne jde taky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 zář 2021 08:21
od PetrVIVIVI
Ahoj. Přidávám se do party a díky Kokeškovi (moc děkuji jako vždy) budu majitelem l322 m62 s plynem. Jelikož jsem plynem naprosto nepolíbený (nevím ani jak to natankovat) zeptal bych se zde zkušenějších na pár naprosto triviáních otázek. Mám tam STAG-300-8 qmax basic a nádrž místo rezervy. Jako vždy tomu chci dát maximální možnou péči.
Kde tankovat kvalitní lpg nebo to je jedno?
Je potřeba přimazávaní ventilů nebo to motor zvládá v pohodě. Nebo jak poznám že to tam mám.
Jak měřit spotřebu?
Co se ukazuje za spotřebu na palubovce?
Jak často jezdit na benzín? Třeba 1:5 (benzin:plyn) nebo to je jedno.
Auto startuje na benzín a pak po čase přepne na lpg?
Používat Aditiva do benzinu na udržení cistoty benzínových vstřikovačů?
Když pojedu dlouhou trasu dálnice je lepsi jet na benzín a lpg třeba na město a krátke trasy?
Je dobré používat přípravky na čištěni olejového prostoru a pak aditiva do oleje?(BG)
Děkuji moc Petr
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 zář 2021 08:40
od MadTom
Plyn už dlouho nemám, ale jednu zkušenost z nedávné doby - auto na plyn, většinu času jezdilo na plyn, postupně to startovalo na benzín hůř a hůř. Nakonec problém byl v kvalitě benzínu, který se díky biosložkám v něm postupně v nádrži kazil, až to přicpalo jako filtr tak vstřikovače. Ve všem bylo něco, co vypadalo jako sliz. Výsledek - rozborka benzínové palivové soustavy a komplet vyčištění. Od té doby tam lije jenom 100 oktanový super benzín, který by měl být bez biosložek. A to ne kvůli výkonu, ale čistě kvůli životnosti, protože na benzín pouze startuje. Stejně problémy potom se stavebními stroji na benzín - pokud se tam na podzim nechal ten obyčejný, tak na jaře se to nedalo nastartovat.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 zář 2021 09:31
od pojir
Jo, nejpodstatnejsi je bych rekl mit benzinovou nadrz spis plnou nez mit jak je rok dlouhy jen trochu na dne. A tankovat benzin, ktery se nekazi (protoze nema bioslozky) - to jsou ty vysokooktanove u nekterych (!) cerpacich stanic nebo obycejny natural 95 u EuroOilu. A menit LPG filtry jednou za rok.
A jinak auto stratuje na benzin a na plyn prepne az po zahrati - to bys mel videt podle blikajici/svitici diody na ovladacim tlacitku plynu.
Spotrebu merit kllasicky jako za starych casu - tankovat plnou, resetovat pocitadlo a pouzivat kalkulacku. Nebo se o spotrebu nestarat, to taky dobre funguje.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 zář 2021 20:29
od discovery1liptov
Ahoj len moja skusenost od januara mám také auto s plynom ... bol som na celkovej kontrole a menili mi filtre a neskor aj plynové vstrekovače postupne som si to vychytal:) určite ak nevieš v akom je stave chod ku plynarom nech ti to pozru a velmi sa mi osvečilo tankovať 100oktan u nás na OMW/SHELL/SLOVNAFT na 95tku som zabudol potom ako sa to auto začalo správať iked stoji 1,69 eur/ L
jazdím vačšinou 5 LPG nádrží a potom 1/2 benzínovej nádrže. Spotreba mi vychádza 20l LPG na 100km ale to je kombinácia dedina/mesto/dialnica a vačšinou šoferuje manželka:)
Samo.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 23 zář 2021 21:22
od Rennie
Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 24 zář 2021 12:15
od Dex
Rennie píše:Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
Ventilové sedla mas dělané? Co to máš za systém? Díky
(Ventilové sedla jsou problém jen u Jaguar motorů, ne BMW …. pro ostatní)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 28 zář 2021 11:15
od PetrVIVIVI
Chystám se na přetěsnění vík m62. Pojedu dle workshop manuálu a youtube. Jediné co nevím jaké těsnění vzít. Elring jsem našel že se dělá i malinko jíné než OE-má to smysl? Poradí prosím někdo co vše k tomu budu potřebovat? Chci dát i těsnící silikon na místa dle manuálu nebo to mám objet silikonem po celém obvodu? Děkuji moc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 04 říj 2021 08:57
od vinicpp
Už dávnejšie som sa chystal skontrolovat žhaviče, lebo na diag hlasilo chybu žhaviča. Tak som to rozobral a nakoniec som zistil ze zo 6 žhavičov, 3 nešli. To je zaujimavé že to uplne v pohode štartovalo. Sice v zime pri vačších mrazoch to par sekund po naštartovani vynechavalo, ale aj tak celkom fajn ked to žhavilo iba na 3.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 říj 2021 13:59
od PetrVIVIVI
Ahoj. Zima se blíží tak bych rád načnul téma zapalovacích svíček. Chtěl bych je vyměnit na mém l322 m62 4.4 LPG a těch typů je opravdu hodně takže nevím po čem sáhnout. Na plyn a benzín jezdím tak půl na půl zatím.
Má smysl tam dávat svíčky s označením CNG/LPG nebo je to úplně jedno?
Iridium nebo platina?
Děkuji moc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 říj 2021 15:10
od Lukasino
Mě vždycky radili dát tam co tam patří podle výrobce, bez ohledu na lpg

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 11 říj 2021 18:13
od tom199
A měnit o polovinu dříve.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 18 říj 2021 19:31
od whiterabbit
Ahoj, občas si moje L322 dofoukne po delším stání na nerovném parkovišti (pravá strana mírně z kopce) - přední pravou stranu
Chtěl bych zkusit udělat kalibraci podvozku, ale trochu tomu nerozumim, v návodu je měřit od středu kola k lemu a origo hodnoty předek 493mm / zadek 483mm, na mě ale vykouklo tohle
mám teda udělat kalibraci - změřit a napsat naměřený hodnoty a nebo napsat ty origo?
Díky
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 19 říj 2021 07:42
od Lukasino
Netuším přes co to děláš, v originál diagnostice se to měří svisle od středu kola po lem. Nemá logiku, aby jsi při kalibraci zadával nějaké předepsané hodnoty, musíš tam dát aktuální.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Napsal: 19 říj 2021 08:03
od whiterabbit
ok díky, tak to tak udělám ... tohle je IID tool, hledal jsem jak se to dělá a v návodu k IID je tabulka origo hodnot, tak mi to přišlo divný proč tam vubec je a proč jsou ty hodnoty tak jiný