XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
HST
Příspěvky: 1043
Registrován: 14 črc 2012 09:02
auto: Disco 3
Bydliště: Praha 4

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#861 Příspěvek od HST » 13 srp 2019 19:38

Zlumik74 píše: 29 črc 2019 09:32 Ahoj,

- naklonomer
- ovladani kazdeho kola samostatne
- ovladani naprav samostatne

A urcite pres bluetooth 😇
Zlumiku, napravy chapu. Zajeti pod vozejk, zvednuti zadniho plata na vareni (kdyz to teda nezlevelujes jako tady Vizos) atd.

K cemu ale potrebujes ovladani kazdyho kola zvlast?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#862 Příspěvek od Zlumik74 » 13 srp 2019 20:54

Já jsem o tom úplně nepřemýšlel :blush :angel nicméně....když se zahrabeš, zvedneš jedno kolo podložíš, pak další...a tak, nemusíš hi-liftovat nebo tak něco..blbost? :wasntme

Hele a co při bočních náklonech, že by to do nějaké úrovně vyrovnávalo ??
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

MadTom
Příspěvky: 15260
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#863 Příspěvek od MadTom » 13 srp 2019 21:03

K těm bočním náklonům - za jízdy na to vůbec nebudeš mít čas, pokud to za to bude stát, tak budeš rád, že se nejdeš přebalit. Natož tak si hrát s nějakým zdviháním podvozku. Ale to podkládání kol, když si přizvedneš jenom jedno, to vůbec není špatnej nápad. Při trošce šikovnosti by jsi takto mohl přizvednout i kolo s defektem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#864 Příspěvek od Zlumik74 » 13 srp 2019 21:39

No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Vladicek
Příspěvky: 1041
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#865 Příspěvek od Vladicek » 23 srp 2019 21:33

Zlumik74 píše: 13 srp 2019 21:39 No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#866 Příspěvek od Rennie » 23 srp 2019 22:19

Vladicek píše:
Zlumik74 píše: 13 srp 2019 21:39 No...to taky :yes

Hele s těmi bočními náklony...to jsem ani nemyslel na to hrabat. teď v Rumunsku právě jsem se málem přebaloval :drunk spíš jsem myslel, že by to vzalo data z náklonoměru a nad nějakou hodnotu by to samo vyrovnávala. Jen nevím, jestli by to nebylo nebezpečný...že si neuvědomíš, že už jsi na limitu....tak asi radši ne :shake
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Vladicek
Příspěvky: 1041
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#867 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 08:33

Rennie píše: 23 srp 2019 22:19
Vladicek píše:
Ten boční náklon mě taky napadl, ale jak píše MadTom - spíš by to chtělo v nějaké nouzové situaci mít tu možnost to nastavit. Stalo se mi na Ukrajině, že vymletá cesta byla nad moje nervy. Ale bylo sucho a kdybych si mohl jednu stranu dát dolu a druhou nahoru, tak bych to asi projel.
Takže na specifický situace pro mě dobrý.

Spíš jak to tedy vypadá? Bude apka? Ten náklonoměr by se hodil, teď v Albánii jsem měl mistama docela strach s rád bych v té chvíli viděl na displeji uklidnění, že mám ještě prostor :-D
Až přijde čas kdy by k tomu došlo tak nebudeš mít čas koukat na naklonomer
Ono to ve voze vždy vypadá mnohem hůř než když to vidíš z venku
Tak to je jasný, že to vypadá uvnitř hůř. Právě proto by se mi ten náklonoměr hodil pro uklidnění.
A proč bych se nestihl koukat na tablet? To je takovej argument...
Možná to máme každý jinak, takže zpátky k tématu - pro mě má náklonoměr smysl :-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#868 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 09:31

To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#869 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 11:21

No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#870 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 11:26

Zlumik74 píše:No a ted jak jsi z to vyjel...s xliftrem bys nafoukal jen levou stranu....a...
Nevyjel pac jsem posera a nechal jsem se vytáhnout. Ale chlapi z Čech co mě tahali specialem tak tvrdili že jsem vycouval v podstatě sám
Já zjistil že tyhle extrémy nejsou pro mě. D3 je výletní povoz a záměrně jej kurvit nechci.
Jde o naklonomer a i když jsem ho tam měl tak jsem se nekoukal kolik tam bylo
Ale D3 byt tam mám něco naveseno má rozhodně lepší těžiště níž než tenkrát to čiro

A ano možnost prifouknuti jedné strany a upusteni druhé by nemusela být špatná
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#871 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 11:31

No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Vladicek
Příspěvky: 1041
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#872 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 11:51

Rennie píše: 24 srp 2019 09:31 To není argument ale zkušenost i když jsem měl pouze jednu a kdybych nebyl posrany strachy tak jsem i vyjel. Pes ležel na bočním kufrovym okně a já dosáhl rukou na zem
Obrázek
Jasný, ale tak já mám zase jiný zkušenosti - hřebenovka, zpevněná cesta, na jedný straně hodně vymletá ale stále rovná a já se právě posral, že to neprojedu a vracel se 10km zpět do údolí.
Kdybych si tam najel aspoň na začátek, zjistil náklon, tak bych se třeba neposral, dofoukl pravou stranu a projel.

Ale tak to je prostě o zkušenostech, já bych se v Tvý kůži taky nechal vytáhnout, protože přesně - jezdím taky spíš na výlety a chci si to užít, ne se klepat stachy. Jenže na druhou stranu - v horách se cesty mění každý den a někdy je celá cesta v pohodě, pak v sedle 200 -300 metrů extrém a pak zase pohoda. A pak se hodí každá pomoc
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#873 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 12:04

Zlumik74 píše:No hlavni je, ze se nikomu nic nestalo a asi i auto to nakonec prezilo jen s beznymi sramy, ne?[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Žádný šrámy nebyly pořád to kupodivu stalo na všech kolem
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#874 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 12:05

Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 15260
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#875 Příspěvek od MadTom » 24 srp 2019 12:31

Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#876 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 17:37

MadTom píše:Mě takto navigátor a zbytek posádky utekl, když to v bočním náklonu spadlo do malé díry schované v trávě. A že prý raději půjdou pěšky. Nakonec jsem je přesvědčil, ať mi dělají protizávaží alespoň venku, projel, a zkontroval se až potom. A to jsme jeli krokem a kochali se výhledy. Nějaký náklonoměr mě vůbec neintetesoval.
Checht proč ty ženský pořád musí vystupovat. V Polsku v národním parku kde jsme omylem vyjeli jsem pak Lenicku s Matym cca 40 minut hledat. A dokonce jsem zjistil že v krizi umí mluvit plynule Polsky [emoji41]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Vladicek
Příspěvky: 1041
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#877 Příspěvek od Vladicek » 24 srp 2019 17:40

Rennie píše: 24 srp 2019 12:05 Vladicku to je nejlepší když mitfara kouká a naviguje z venku
No mě dost často dělá mitfáru šestiletá dcerka, ta sice z auta neutíká, ale zase mi toho zvenčí moc neporadí ;-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#878 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 17:45

No to taky znám :D :blush
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Uživatelský avatar
Zlumik74
Příspěvky: 117
Registrován: 28 úno 2017 07:35
auto: Discovery 3
Bydliště: Kladruby nad Labem

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#879 Příspěvek od Zlumik74 » 24 srp 2019 17:47

Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon :chuckle :chuckle
You think you're good? Try fixing these door locks!

2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS

#880 Příspěvek od Rennie » 24 srp 2019 17:48

Zlumik74 píše:Já letos v Rumunsku holky vysadil sam...poprosil jsem je at jdou pred autem a hledají díry. Víc mě stresovaly ty nenadále ječivé výkřiky než ten náklon :chuckle :chuckle
Tak to koukám máme velmi podobný [emoji1787]
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Odpovědět