Reklamace mobilu
Napsal: 30 srp 2010 19:02
Zdravim, potrebuju poradit nebo spis pomoct.
- Zacal mi zlobit telefon Samsung SGH-U800 Soul B (kupovany ve znackove prodejne T-Mobile v HK) a tak jsem ho zasel reklamovat (dodrzena zarucni lhuta).
Popis zavady (konkretne, co oni napsali do protokolu):
Pristroj se zasekava, obcas se vypina display a sviti jen tlacitka, prostroj reaguje pomalu, obcas nefunguji vibrace
- Po cca 10-ti dnech mi napsali zpravu, ze byla reklamace vyrizena a ze si muzu prijit telefon vyzvednout. Sel jsem si tedy do prodejny pro svuj telefon.
- U pultu mi predali zpet telefon s politovanihodnou zpravou, ze mi nebyla zavada uznana (ze pry dovnitr pristroje vnikla latka neznameho puvodu - z cehoz vyplyva, ze se zaruka rusi a samozrejme telefon neopraven). Telefon mam od novoty a noseny v pouzdru. 100%-ne vim, ze mi nikdy nikdy nespadl nezmokl, nenamocil se a ani do koupelny (kdyz se sprchuju nebo koupu - zkratka kdyz je para) jsem si ho nikdy nevzal! Telefon na sobe nema jediny skrabanec nebo oderku.
Odpoved servisu (konkretne)
Vraceno zpet bez opravy z duvodu vniknuti latky neznameho puvodu nebo vlhka, -SA stav pristroje se neslucuje se zarucnimi podminkami a smluvnimi postupy vyrobce Samsung, -fotodokumentace prilozena (http://www.britex.cz" onclick="window.open(this.href);return false;). Oprava mozn nezarucni vymenou systemove desky za cca 3000 Kc bez DPH. Plomba
- No rekl jsem si - zavady, kvuli kterym jsem to do reklamace daval nebyly tak hrozny a byly to veci, ktere mi delaly vpodstate od koupi a nijak mi nebranily v pouzivani telefonu. Predali mi teda telefon, do ktereho jsem zrovna vlozil SIM kartu a zapl. Telefon zacal nabihat a to ani nestacil a vypl se. Rekl jsem si "Klasika - ani nebyli schopny ten telefon nabit"... No - jeste chvili jsem smajdal po meste a zarizoval jsem co jsem potreboval. Prijel jsem domu a strcil telefon do nabijecky. Hned pote zacal telefon nabihat a tim to haslo. Telefon po cca 4s vypne a zacne opet nabihat a k samotnemu nabehnuti vubec nedojde - zkratka nefunguje.
Toto me fakt dodelalo!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tady na foru je sekce "Co kdo dela, cim se zivy" a to me privedlo na napad, jestli tady nekdo neni nejaky servisni technik, nebo soudni znalec nebo podobne, kdo by se na to mohl podivat a pripadne byl i fundovany k napsani nejakeho posudku.
NEBO
Nemate nekdo zkusenost(i) s resenim podobnych situaci?
Myslim, ze je dost divny, abych dal do servisu DO OPRAVY telefon, ktery obcas zlobi a oni mi VRATILI ABSOLUTNE NEFUNKCNI TELEFON s tim, ze zavadu neuznaji a tim se i kryji, abych jim ho nemohl v ramci zaruky (tedy bezplatne) poslat zpet. Nejak nemam naladu na to, aby mi takhle nasrali na hlavu a chci to vyresit. Prosim Vas tedy o pomoc.
DEKUJI MOC ZA JAKOUKOLIV POMOC
- Zacal mi zlobit telefon Samsung SGH-U800 Soul B (kupovany ve znackove prodejne T-Mobile v HK) a tak jsem ho zasel reklamovat (dodrzena zarucni lhuta).
Popis zavady (konkretne, co oni napsali do protokolu):
Pristroj se zasekava, obcas se vypina display a sviti jen tlacitka, prostroj reaguje pomalu, obcas nefunguji vibrace
- Po cca 10-ti dnech mi napsali zpravu, ze byla reklamace vyrizena a ze si muzu prijit telefon vyzvednout. Sel jsem si tedy do prodejny pro svuj telefon.
- U pultu mi predali zpet telefon s politovanihodnou zpravou, ze mi nebyla zavada uznana (ze pry dovnitr pristroje vnikla latka neznameho puvodu - z cehoz vyplyva, ze se zaruka rusi a samozrejme telefon neopraven). Telefon mam od novoty a noseny v pouzdru. 100%-ne vim, ze mi nikdy nikdy nespadl nezmokl, nenamocil se a ani do koupelny (kdyz se sprchuju nebo koupu - zkratka kdyz je para) jsem si ho nikdy nevzal! Telefon na sobe nema jediny skrabanec nebo oderku.
Odpoved servisu (konkretne)
Vraceno zpet bez opravy z duvodu vniknuti latky neznameho puvodu nebo vlhka, -SA stav pristroje se neslucuje se zarucnimi podminkami a smluvnimi postupy vyrobce Samsung, -fotodokumentace prilozena (http://www.britex.cz" onclick="window.open(this.href);return false;). Oprava mozn nezarucni vymenou systemove desky za cca 3000 Kc bez DPH. Plomba
- No rekl jsem si - zavady, kvuli kterym jsem to do reklamace daval nebyly tak hrozny a byly to veci, ktere mi delaly vpodstate od koupi a nijak mi nebranily v pouzivani telefonu. Predali mi teda telefon, do ktereho jsem zrovna vlozil SIM kartu a zapl. Telefon zacal nabihat a to ani nestacil a vypl se. Rekl jsem si "Klasika - ani nebyli schopny ten telefon nabit"... No - jeste chvili jsem smajdal po meste a zarizoval jsem co jsem potreboval. Prijel jsem domu a strcil telefon do nabijecky. Hned pote zacal telefon nabihat a tim to haslo. Telefon po cca 4s vypne a zacne opet nabihat a k samotnemu nabehnuti vubec nedojde - zkratka nefunguje.
Toto me fakt dodelalo!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tady na foru je sekce "Co kdo dela, cim se zivy" a to me privedlo na napad, jestli tady nekdo neni nejaky servisni technik, nebo soudni znalec nebo podobne, kdo by se na to mohl podivat a pripadne byl i fundovany k napsani nejakeho posudku.
NEBO
Nemate nekdo zkusenost(i) s resenim podobnych situaci?
Myslim, ze je dost divny, abych dal do servisu DO OPRAVY telefon, ktery obcas zlobi a oni mi VRATILI ABSOLUTNE NEFUNKCNI TELEFON s tim, ze zavadu neuznaji a tim se i kryji, abych jim ho nemohl v ramci zaruky (tedy bezplatne) poslat zpet. Nejak nemam naladu na to, aby mi takhle nasrali na hlavu a chci to vyresit. Prosim Vas tedy o pomoc.
DEKUJI MOC ZA JAKOUKOLIV POMOC