Štítek v motorovém prostoru, pod levou miskou tlumiče - je tam přímo slovně uvedená barva
můj život s L322 MKIII 4,4i V8
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Wow, tak to jsem rád, že se podařilo Já myslel, že z toho budeš brát jenom střeva... Ono to podle mě nebude úplně o LHD / RHD, ale o předfacelift a Tvůj mezityp, který má sedadla sice z 99% stejné, ale přesně má jinak ty švy, atd.merlin píše: ↑06 pro 2020 17:25 Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)
Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.
Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.
- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"
Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.
Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak toto potesi pred sviatkami.
Mam teraz normalne obavy z parkovania.Vzdy ked idem z atom von z garaze tak v kopci dam led do polohy P ked otvaram vrata malokedy dam rucnu.
Toto by nemalo byt normalne u automatu aby v polohe P sa auto rozbehlo na vylet a to nehovoriac este na Orechy
Mam teraz normalne obavy z parkovania.Vzdy ked idem z atom von z garaze tak v kopci dam led do polohy P ked otvaram vrata malokedy dam rucnu.
Toto by nemalo byt normalne u automatu aby v polohe P sa auto rozbehlo na vylet a to nehovoriac este na Orechy
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ještě ke zjišťování proč TO ujelo ...
dle provedených testů - klíč jde vytáhnout ze spínačky v maximální levé poloze u všech PRND. Jakmile dám II.polohu (u třetí startovací je to nesmysl neboť se vrací do II.) klíč ve spínačce nejde vytáhnout ani v jedné z PRND.
Takže chybu vidím nejspíše v komunikaci a následné akci řadící páky vůči spínačce.
Proto jsem vypsal chyby z iCarsoftu, jestli někdo ze specialistů nemá zkušenost, co je PŘÍČINOU.
Lukasino mě navedl na lanko mezi spínačkou a voličem - uvidíme co...
dle provedených testů - klíč jde vytáhnout ze spínačky v maximální levé poloze u všech PRND. Jakmile dám II.polohu (u třetí startovací je to nesmysl neboť se vrací do II.) klíč ve spínačce nejde vytáhnout ani v jedné z PRND.
Takže chybu vidím nejspíše v komunikaci a následné akci řadící páky vůči spínačce.
Proto jsem vypsal chyby z iCarsoftu, jestli někdo ze specialistů nemá zkušenost, co je PŘÍČINOU.
Lukasino mě navedl na lanko mezi spínačkou a voličem - uvidíme co...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Nie som si isty ako konkretne funguje automat u L322,ale nezaaretuje pri polohe P 2 kolesa v krizi?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Merline nevadi kdyz budu pripisovat par radku do tveho vlakna, taky mam L322 4,4i M62 rok vyroby 2005. Pokud by to vadilo, tak vymazu a udelam nove vlakno ale takto budou problemy pro tento model a motor pospolu.
Zatim jezdim a zjistuji co vse budu davat dohromady, ale auto uz se mnou komunikuje a ukazuje, ze umi rozsvitit snad vsechny kontrolky co ma zatim teda vetsina sama zase zhasne vzdy bez vetsiho omezeni, proste vse funguje jak ma a dojedu tam i zpet po dlouhe dobe naftaku me benzin fakt bavi
Zatim jezdim a zjistuji co vse budu davat dohromady, ale auto uz se mnou komunikuje a ukazuje, ze umi rozsvitit snad vsechny kontrolky co ma zatim teda vetsina sama zase zhasne vzdy bez vetsiho omezeni, proste vse funguje jak ma a dojedu tam i zpet po dlouhe dobe naftaku me benzin fakt bavi
Naposledy upravil(a) kodl80 dne 13 dub 2022 16:23, celkem upraveno 4 x.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale
1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok
2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat
3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
Dalsi vec je ta, ze po zarazeni N a nastartovani to chybu nikdy nevyhodi, takze asi snimac neutralu na prevodovce bude nacaty.
4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou. Ted uz to zase docela dlouho neudelalo
Za rady a nasmerovani budu rad
1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok
2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat
3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
Dalsi vec je ta, ze po zarazeni N a nastartovani to chybu nikdy nevyhodi, takze asi snimac neutralu na prevodovce bude nacaty.
4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou. Ted uz to zase docela dlouho neudelalo
Za rady a nasmerovani budu rad
Naposledy upravil(a) kodl80 dne 13 dub 2022 16:25, celkem upraveno 1 x.
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Když vyřešíš bod 4 jinak, než výměnou BCU mysli na mě s návodem. Čas od času jsem na tom už 3 roky stejněkodl80 píše: ↑26 bře 2022 12:49 Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale
1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok
2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat
3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou
Za rady a nasmerovani budu rad
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
myslim na tebe, ale vetsinu mouder budu potrebovat ja od tebe
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
- jbizik
- Příspěvky: 1869
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Mám rád tento elektromobil , ale moc sa mi ho stále nechce nabíjať
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?
- jbizik
- Příspěvky: 1869
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Zabudol som vtedy odpisat....bolo to tak...zaseknuty motorcek stieracov.discovery1liptov píše: ↑14 dub 2022 20:17 Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1869
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Nedavno som domotoval ochranne mriezky svetiel , predok aj zadok ...paraada
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Chýba tam ešte ako doplnok a bar a krásne prídavné okrúhle svetlá
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic