Stránka 17 z 17
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 17:34
od Lukasino
merlin píše: ↑06 pro 2020 17:31
ještě jednu otázku k barvě vozidla
v 2006 se píše nová barva Buckingham Blue
mám 2005 MY 2006 a nejsem si jist - kde ve VIN najdu kód barvy?
Ptám se proto, že bych rád koupil přední kapotu a zadní vrchní tailgate. Tak ať hledám mojí barvu.
Štítek v motorovém prostoru, pod levou miskou tlumiče - je tam přímo slovně uvedená barva
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 17:35
od Lukasino
merlin píše: ↑06 pro 2020 17:25
Laborace se sedačkou, aby šlo vyhřívání sedadla řidiče. Viz pár příspěvků výše. (Kokesek měl pravdu - vyměň sedačku)
Koupil jsem od Lukasina stejnou sedačku, ale UK řidič.
Nejdříve jsem chtěl vyměnit jenom podsedák - tím myslím jenom kůži s dečkami a drátama a zaměnit UK/RHD za EU/LHD.
Když jsem ji rozdělal, zjistil jsem, že to bude jednodušší. Stačí vyměnit jenom "podvozek", ten rozlišuje LHD/RHD a pak plastový záda - stavitelná područka.
- hlavní konektor je stejný - jenom mě překvapilo, že uvnitř je malinko jiná elektrika a nedá se propojit EU/LHD podsedák a UK/RHD záda.
- i kůže - švy 2x prostředkem sedák i záda - jsou jiný - moje EU/LHD mají švy, že se nemají roztáhnout, kdežto UK/RHD víc povolí - otevřou se asi pod větší vahou
- sundal jsem tedy celý UK/RHD sedák a záda a namontoval - cca 6 šroubů - na můj EU/LHD "podvozek"
Zandal jsem sedačku, připojil konektor a ejhle, všechno funguje. Dokonce je to lepší, podle počtu drátů co jdou na dečky, je jich o dvě víc než v EU/LHD.
Díky Lukasino, v týhle "přemýšlivý" době o klíčku to byla pozitivní činnost s dobrým koncem. (ještě jednou zkusím ty PDC)
Wow, tak to jsem rád, že se podařilo
Já myslel, že z toho budeš brát jenom střeva... Ono to podle mě nebude úplně o LHD / RHD, ale o předfacelift a Tvůj mezityp, který má sedadla sice z 99% stejné, ale přesně má jinak ty švy, atd.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 18:25
od Miklosxxx
Tak toto potesi pred sviatkami.
Mam teraz normalne obavy z parkovania.Vzdy ked idem z atom von z garaze tak v kopci dam led do polohy P ked otvaram vrata malokedy dam rucnu.
Toto by nemalo byt normalne u automatu aby v polohe P sa auto rozbehlo na vylet a to nehovoriac este na Orechy
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 18:28
od pojir
Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 19:54
od merlin
Ještě ke zjišťování proč TO ujelo ...
dle provedených testů - klíč jde vytáhnout ze spínačky v maximální levé poloze u všech PRND. Jakmile dám II.polohu (u třetí startovací je to nesmysl neboť se vrací do II.) klíč ve spínačce nejde vytáhnout ani v jedné z PRND.
Takže chybu vidím nejspíše v komunikaci a následné akci řadící páky vůči spínačce.
Proto jsem vypsal chyby z iCarsoftu, jestli někdo ze specialistů nemá zkušenost, co je PŘÍČINOU.
Lukasino mě navedl na lanko mezi spínačkou a voličem - uvidíme co...
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 06 pro 2020 23:27
od Miklosxxx
pojir píše: ↑06 pro 2020 18:28
Proc by to nebylo normalni. Staci aby jedine kolo bylo na dostatecne kluzkym povrchu a uz se to muze hnout...
Nie som si isty ako konkretne funguje automat u L322,ale nezaaretuje pri polohe P 2 kolesa v krizi?
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 bře 2022 07:20
od kodl80
Merline nevadi kdyz budu pripisovat par radku do tveho vlakna, taky mam L322 4,4i M62 rok vyroby 2005. Pokud by to vadilo, tak vymazu a udelam nove vlakno
ale takto budou problemy pro tento model a motor pospolu.
Zatim jezdim a zjistuji co vse budu davat dohromady, ale auto uz se mnou komunikuje a ukazuje, ze umi rozsvitit snad vsechny kontrolky co ma
zatim teda vetsina sama zase zhasne
vzdy bez vetsiho omezeni, proste vse funguje jak ma a dojedu tam i zpet
po dlouhe dobe naftaku me benzin fakt bavi
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 bře 2022 12:49
od kodl80
Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale
1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok
2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat
3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
Dalsi vec je ta, ze po zarazeni N a nastartovani to chybu nikdy nevyhodi, takze asi snimac neutralu na prevodovce bude nacaty.
4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou. Ted uz to zase docela dlouho neudelalo
Za rady a nasmerovani budu rad
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 bře 2022 16:56
od jacobik
kodl80 píše: ↑26 bře 2022 12:49
Takze sepisu co nas trochu trapi, taky budu dopisovat jak jsem to vyresil, bud docasne nebo idealne trvale
1/ check engine P0171 - prozatim vyreseno utesnenim/omotanim paskou spoje u vzduchoveho filtru, ca 150km a ok
2/ kontrolky abs / hdc / air suspension off - v planu mam vymenit abs cidlo na prednim levem kole, tak uvidim, zatim staci zhasnout motor a znovu nastartovat
3/ transmission failsafe prog. - zatim neznam pricinu, ale nema na nic vliv, po znovu nastartovani zhasne
4/ 2 chyby co jdou ruku v ruce - tuhe rizeni a nefunkcni zadni zamky a kufr - asi BCU, taky jsem si vsiml, ze kdyz necham nastartovano, tak po chvilce zacnou fungovat zamky a po znovu nastartovani i servo, takze rizeni jde take lehce, otacky motoru klesnou
Za rady a nasmerovani budu rad
Když vyřešíš bod 4 jinak, než výměnou BCU mysli na mě s návodem. Čas od času jsem na tom už 3 roky stejně
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 bře 2022 17:28
od kodl80
myslim na tebe, ale vetsinu mouder budu potrebovat ja od tebe
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 bře 2022 17:43
od jacobik
kodl80 píše: ↑26 bře 2022 17:28
myslim na tebe, ale vetsinu mouder budu potrebovat ja od tebe
Když nedojde na motor tak proč ne. Mám jen 3.0 socka edition
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 14 dub 2022 14:44
od jbizik
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 14 dub 2022 20:17
od discovery1liptov
Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 led 2023 17:02
od jbizik
discovery1liptov píše: ↑14 dub 2022 20:17
Jedina rada vypoj stierace na svetlách prepokladam že ho zaseklo a ostal tak... a potom tahal baterku... či?
Zabudol som vtedy odpisat....bolo to tak...zaseknuty motorcek stieracov.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 led 2023 17:06
od jbizik
Nedavno som domotoval ochranne mriezky svetiel
, predok aj zadok ...paraada
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 23 led 2023 21:14
od Miklosxxx
Chýba tam ešte ako doplnok a bar a krásne prídavné okrúhle svetlá