Stránka 1 z 1

karbíky

Napsal: 10 lis 2010 11:15
od tomáš štěpnička
zdravím.
chci se zeptat zda někdo nevíte kde sehnat dvojité vertikální karbce
potřeboval bych 3 -chtěl bych je osadit na Ford Capri
předem díky za rady

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 12:30
od Mirko
Byl jsem v kontaktu s těmito borci z Prahy:
http://www.motor-excel.cz/?utm_source=t ... topkontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
nakonec jsem koupil z Ameriky, ale pan Čepek dělal angažovaný a fundovaný dojem.
Mirko

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 12:37
od tomáš štěpnička
díky za info -tam bych se i mohl stavět-mám to co by kamenem :wink:
ty jsi asi žešil karbík na RR? ....edelbrock?

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 13:33
od Land Jirka
Mirko myslím řešil karbec na JEEP

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 13:35
od Mirko
No way,
mám na Jeepovi Webera 34/34 DGES (což, jak jsem později zjistil, je Solex, který je prodáván pro americký trh jako Weber), kupoval jsem tehdy celou přestavbovou sadu ze sériového Carter na tento Weber, protože Carter měl strašně moc emisního harampádí. Pana Čepka jsem pak několikrát kontaktoval, protože mi ten "Weber" stále neběží jak má, ale ještě jsem se k němu do Prahy nedostal k seřízení. Právě on mi ale zjistil, co to je zač, kde sehnat trysky apd.
Range mám sériového s hotwirem, ale už měl párkrát těsně před výměnou za karbec. Pokaždé si to rozmyslel. :D
Mirko

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 13:57
od tomáš štěpnička
já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 14:10
od Mirko
Tak tam hoď Rover V8, v Englandu to dělají běžně. :mrk
http://www.capriracing.co.uk/V8conversion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-di ... capri.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aspoň můžeš objednat díly s množstevní slevou :D

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 14:15
od tomáš štěpnička
tato možnost mě taky napadá (motor mám dokonce doma) ale nevím jak by to jednak bylo s přihlášením ¨
a pak - to jsem tedy ještě neřešil,ale nevím co tam na to dávaj za převodovku

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 15:41
od Mirko
To jsem zas něco provedl :whew
MG, Morgany a podobné tam dávají LT77. Označení je stejné jako pětikvalt v RRC, ale nevím jestli jsou úplně shodné.

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 15:48
od tomáš štěpnička
že by po sundání rozvodovky a redukce? možná by to šlo,ale přijde mi že se nemůže vejít do toho tunelu který ta kastle má

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 17:36
od Neklan
tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:

Re: karbíky

Napsal: 10 lis 2010 18:22
od Jan Kucera
z mojí skušenosti je pan Čepek kasička. a pokud Webery tak ted ta výroba španelská prý nestojí za moc, tak leda za dobrou cenu jsou na ebayi. i speedpro v Plzni je uměj.

Re: karbíky

Napsal: 11 lis 2010 12:47
od tomáš štěpnička
Neklan píše:
tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:

jak to s tím 4komorákem funguje?

Re: karbíky

Napsal: 11 lis 2010 13:15
od Honzan
do fordu a primo capri delal ydejsi uzivatel skritekx nebo tak nejak, najdes ho v range sekci...

Re: karbíky

Napsal: 11 lis 2010 17:58
od Neklan
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:[/quote]


jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]

Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.

Re: karbíky

Napsal: 11 lis 2010 19:03
od krestak
Neklan píše:Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:

jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]

Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.[/quote]

:shock: :shock: na kolik to vyjde :?: každej koník dobrej :hmm:

Re: karbíky

Napsal: 11 lis 2010 21:44
od Neklan
Ono to asi není o tom, že každý koník je dobrý, protože Pešlik tvrdí, že to jede lépe než vstřikovací V8. A pokud má karburátorová V8 135k a vstřikovací 3,5 l nějakých cca 150k, pak 3,5 l s Edelbrockem by mohla mít kolem 160-ti k. Je fakt, že teď ,když mám svojí 4,6 l konečně pořádně naladěnou, tak věřím, že s tím karburátorem dává opravdu těch cca 250k, jak proklamovali v RPI. Cena tomu holt odpovídá. V Anglii celá sranda včetně manifolds, tedy svodů a instalačního materiálu vyjde dneska už na 850 liber, což při dnešním nízkém kurzu libry je cca 23 a půl tisíce. V Americe to ale prý stojí polovinu, takže bych to asi objednal přímo tam, protože i spoštovným a clem by to nemělo být dražší než nějakých 15 tisíc.

Re: karbíky

Napsal: 12 lis 2010 15:34
od tomáš štěpnička
kolik by tak asi mohla mít koní ta 3,5 stříkačka kdyby se zrušila elektrika a dal ten 4komorák :idea:

Re: karbíky

Napsal: 12 lis 2010 22:10
od Neklan
To bych asi jenom hádal, vím jenom, že Pešlik měl v závoďáku původně stříkačku 4,0 l (speciálně stavěnou pro závody na 3,9 l bloku) a vyměnil jí za tenhle karburátor. Říkal, že pak to teprve mělo ty správný grády - mohu potvrdit, řídil jsem to. Je to trochu zvláštní zkušenost, být přikurtován 5-ti bodovými pasy do skořepinové sedačky za volantem RRC a točit Rover V8 přes 6.000 otáček...