automaticke uzaverky diferencialu
Moderátor: Acon
automaticke uzaverky diferencialu
ma nekdo skusenost s automatickymi uzaverkami diferencialu od firmy AXLE LOCK zo Vsetina?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ma ji na aute ATOL, spis se objevuje na offroadforu, az sezenu prachy tak jdu do ni
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- zdenek666
- Příspěvky: 341
- Registrován: 09 čer 2008 14:32
- tel.: +420722074098
- Bydliště: Vyškov na Moravě
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Kolik to stojí?Miky_CZ píše:ma ji na aute ATOL, spis se objevuje na offroadforu, az sezenu prachy tak jdu do ni
LR Disco II TD5 auto
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Co vím, tak Atol tvrdil, že je s tím spokojenej...
Ale podle mě je mauálně ovládaná špéra prostě manuálně ovládaná špéra...
Mám pocit, že kolem 12 tis., ale ruku do vohně za to nedám...
Ale podle mě je mauálně ovládaná špéra prostě manuálně ovládaná špéra...
Mám pocit, že kolem 12 tis., ale ruku do vohně za to nedám...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ano 12
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ja bych teda radsi ten automat, nejlepe true track ale ten je moc drahy:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: automaticke uzaverky diferencialu
A na jakým principu ten Axle Lock pracuje? Je to spíš jako Detroit True Track nebo Detroit Locker?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Aký je rozdiel medzi TT a AL?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Je to vlastně jako aussie locker.
http://uzaverky.unas.cz/faq.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://uzaverky.unas.cz/faq.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Už radši na nic...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
tady je o tom vsechno
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=7928" onclick="window.open(this.href);return false;
je to stoprocentni samosvor takze detroit locker
http://offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=7928" onclick="window.open(this.href);return false;
je to stoprocentni samosvor takze detroit locker
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
true track neni stoprocentni samosvor, je normalne otevreny a pri prokluzu se zamkne, kdezto AL je stoprocentni samosvor a je zavreny a pouze v zatacce se otevreAcon píše:Aký je rozdiel medzi TT a AL?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Ano, doprovázeno hlasitým cvakáním...Miky_CZ píše:true track neni stoprocentni samosvor, je normalne otevreny a pri prokluzu se zamkne, kdezto AL je stoprocentni samosvor a je zavreny a pouze v zatacce se otevreAcon píše:Aký je rozdiel medzi TT a AL?
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Dík. A ako sa to správa v zákrute, ale v teréne, na mäkkom podklade? Našiel som o tom celé vlákno, keby to niekoho zaujímalo
http://toyota.offroadforum.cz/viewtopic ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
http://toyota.offroadforum.cz/viewtopic ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
to jsem tu dal o 4 prispevky vys:-)Acon píše:Dík. A ako sa to správa v zákrute, ale v teréne, na mäkkom podklade? Našiel som o tom celé vlákno, keby to niekoho zaujímalo
http://toyota.offroadforum.cz/viewtopic ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Ano, doprovázeno hlasitým cvakáním... [/quote]
Mám Truetrack ve předu i v zadu a žádné hlasité cvakání neslyším.
Mám Truetrack ve předu i v zadu a žádné hlasité cvakání neslyším.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Mám Truetrack ve předu i v zadu a žádné hlasité cvakání neslyším.[/quote]sloon píše:Ano, doprovázeno hlasitým cvakáním...
protoze cvakaji akorat ty stoprocentni uzaverky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ahoj,
má někdo skušenost s chováním automatických uzávěrek v disco 2 s Tracion Control (bez mezinápravového diffu)
může se to tam namontovat?
má někdo skušenost s chováním automatických uzávěrek v disco 2 s Tracion Control (bez mezinápravového diffu)
může se to tam namontovat?
Tomm1
LC 150
LC 150
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 08 dub 2010 20:53
- tel.: 728134186
- auto: Toyka LC 150
- Bydliště: Klášterec n/Ohří
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Miky_CZ píše:Mám Truetrack ve předu i v zadu a žádné hlasité cvakání neslyším.sloon píše:Ano, doprovázeno hlasitým cvakáním...
ahoj Miky.
kolik jsi za truetrack dal a kde jsi to objednal?
Tomm1
LC 150
LC 150
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Ten TT nemá Miky, ale Sloon...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
tak tak truetrack ma sloon nejak se mi ta citace nepovedla:-D a taky je ma na obou napravach RudaKtomm1 píše:
ahoj Miky.
kolik jsi za truetrack dal a kde jsi to objednal?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál