Stránka 1 z 1

Motor TD5

Napsal: 06 čer 2007 14:32
od Martin_H
před časem se tady řešilo prosakování nafty do oleje u motoru TD5 , tuším že někde u vstřiků. Jednalo se o nějaký konkrétní ročník, případně serii ?

Napsal: 06 čer 2007 14:47
od Stavros
Jedna se o modely po faceliftu, ktery byl nejak v roce 2002. Nekomu to dela a nekomu ne.

Napsal: 06 čer 2007 15:40
od Martin_H
naskýtá se koupě jedný disco z 2003 - tak mi to zajímá. Takže se to kus vodu kusu liší? já myslel, že to je nějakej neduh celý serie

Napsal: 06 čer 2007 15:54
od DanoDEF
Martin_H píše:naskýtá se koupě jedný disco z 2003 - tak mi to zajímá. Takže se to kus vodu kusu liší? já myslel, že to je nějakej neduh celý serie
...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.

Napsal: 06 čer 2007 16:28
od Martin_H
DanoDEF píše: ...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.
Nevím co je EGR :oops: Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....

Napsal: 06 čer 2007 17:25
od Miloš II
Martin_H píše:
DanoDEF píše: ...jedna sa o motory pre EURO 3 normu ( jednoducho spoznas podla dvoch solenoidov okolo EGR ) takze uz aj roznik 2003...prve motory TD5 boli OK.
Nevím co je EGR :oops: Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....
Tam ten bazmek s těma šipkama. Už to tu někde ve foru proběhlo :idea: :wink: MilošII

Napsal: 06 čer 2007 20:48
od DanoDEF
Martin_H píše:Nejde to vzít paušálně od nějakého data výroby. Předpokládám, že se obě verze souběžně nedělali ¨....
ide...ale napamätam si datum...admin by vedel

Napsal: 06 čer 2007 20:55
od Drápalík
Už se to důkladně rozebralo v - Defender - pronikanie nafty do oleja