Stránka 1 z 3
TD5 chvění motoru
Napsal: 10 čer 2007 20:20
od Mirek70
po měchách další problém, motor - volnoběch super , motor v tahu také bez problémů ,ale při volnoběhu na cca 1100-1200 ot/min, mírné klepání řadičky a je slyšet že jeden válec trochu vynechává pokud přidám prudce nastoupí bez problémů to samé při klidné jizdě kolem 60 km/hod začne houpat řadička na jízdě se to nepozná ,neškube,může to být vstřik.jednotka ?
patici na RJ jsem vyčistil.
kde se dá v Praze nebo v Severních čechách udělat diagnostika a kolik stojí vstřik.
díky za radu Mirek[/b]
Napsal: 11 čer 2007 08:22
od Stavros
poradne procisti ty kontakty, muze to delat i vaha vzduchu. Diagnostika je u dordy v Liberci, jinak vstrik z Anglie stoji 5500,- , ale vetsinou to neni tim.
Napsal: 11 čer 2007 08:37
od Mirek70
díky za radu mužeš mi poslat přesný kontakt do Liberce a tel.nebo mail
ahoj
Napsal: 11 čer 2007 08:42
od Mirek70
tak už jsem to našel na netu díky
co tak stojí diagnostika ve značkovém servisu ?
Napsal: 11 čer 2007 09:04
od discover
Nemas autorizovany servis v Melniku? Tam snad bymel byt.
Standa
Napsal: 12 čer 2007 07:15
od Mirek70
tak to se podívám na net - odpovídal mi někdo z autor.servisu že nový vstřik stojí 19456,- a repas 13980,- to je hustý než 5 vstřiků to snad sehnat celý motor za 100000,-
na jaké adrese to najdu v UK
Napsal: 12 čer 2007 08:45
od Miloš II
Mirek píše:tak to se podívám na net - odpovídal mi někdo z autor.servisu že nový vstřik stojí 19456,- a repas 13980,- to je hustý než 5 vstřiků to snad sehnat celý motor za 100000,-
na jaké adrese to najdu v UK
Ještě existujou nějaký sračky do nafty na vyčištění vstřiků. Skusil bych ještě tohle

MilošII
Napsal: 12 čer 2007 08:54
od Stavros
Jestli to jsou vstriky, tak bych je nechal repasovat, chtej za to tak 1000-1500 za kus. Podle me by mely jit vycistit a zrepasovat. Nejhorsi je, ze diagnostika neukaze poradne v jaky jsou kondici, ukaze ale kolik vstrik dava. Je lepsi to delat na studenym aute.
Napsal: 12 čer 2007 10:42
od Mirek70
je zvláštní že za studena ten motor běží dobře ař když se ohřeje ,dnes jsem sundal víko hlavy a koukám že na druhém válci je jiný vstřik všecny mají černý plast na péru pístku a tenhle má modrý a ještě místo velké "4" která je na každém má "3" tak to bude možná ten problém
Napsal: 13 čer 2007 09:03
od Stavros
me to zas takhle nejak dela obcas rano za studena, motor jde tak nejak ostre, hodne klape, treba dneska se mi to stalo a kdyz lehonce a kratce slapnu na plyn, tak to cerne zakouri.
Jak je tam vlastne resenej ten el. plyn? Nejhorsi je, ze diagnostika na tohle neprijde, na druhou stranu me auto nikde nenechalo, takze mi to nevadi, jen doufak, abych nejel z Maroka na jare za Milosem na lane. ten by mel radost.
Napsal: 13 čer 2007 14:42
od Miloš II
Mirek píše:je zvláštní že za studena ten motor běží dobře ař když se ohřeje ,dnes jsem sundal víko hlavy a koukám že na druhém válci je jiný vstřik všecny mají černý plast na péru pístku a tenhle má modrý a ještě místo velké "4" která je na každém má "3" tak to bude možná ten problém
A když jsi měl sundaný to víko skoušel jsi odpojit ten konektor na vstřik? Jestli by byl postatný rozdíl v chodu motoru

MilošII
Napsal: 13 čer 2007 16:31
od motohanz
zkus pripravek on liqui-molly na vstriky ten pomaha....mam s tim dobry zkusenosti...nerikam ze to pomuze primo tobe ale vstriky to cisti narozdil od nejakejch tesco pripravku....
Napsal: 13 čer 2007 17:14
od DanoDEF
Mirek píše:je zvláštní že za studena ten motor běží dobře ař když se ohřeje ,dnes jsem sundal víko hlavy a koukám že na druhém válci je jiný vstřik všecny mají černý plast na péru pístku a tenhle má modrý a ještě místo velké "4" která je na každém má "3" tak to bude možná ten problém
...tak pravdepodobne bol meneny a mozna nie je spravny...su totiz stare TD5 a nove TD5 ( norma Euro3 ) a vstreky sa lisia vstrekovacim tlakom...
Napsal: 13 čer 2007 22:33
od Mirek70
tak jsem ještě sundal tu kabeláž co je v hlavě a vyčistil konektory od oleje a řekl bych že je to o 80 procent lepší tak snad to vydrží dal jsem do nafty aditiva tak uvidím mám jen strach aby to neukapávalo a nepropálilo třeba píst asi jsem puntičkář.
dnes jsem ho vzal poprve do terénu ta kontrolka co vypadá jako ozubené kolečko s nějakým písmenkem co bliká asi při prokluzu ta břibržduje ty kola místo uzávěrky? , vzal jsem i velký úhel co jsem jezdil s Toyotou no vyškrábala se ale nebylo to tak plinulé bylo cítit jak přemejšlí které kolo asi prokluzuje ale zvládla všechno holka i ten sjezdovej asistent je dobrej.
přemýšlím o těch Přešticích asi jedete všichni co ?říkal jsem si je sucho nebudu muset tolik mýt ,ale chladič plný bordelu z trávy tak čištení stejne zabralo třikrát víc času než jízda.
Napsal: 13 čer 2007 22:39
od Mirek70
tak jsem vyřešil problém s mněchy a nepište že to péro je hnusný je ale nebyl čas ho nabarvit když měchy klekli
Napsal: 13 čer 2007 22:43
od Mirek70
tady je vidět na druhém válci tu modrou podložku ostatní jsou černé .
jaké tam jde napětí do těch vtřiků nevíte někdo že ten olej působí jako odpor
Napsal: 14 čer 2007 08:10
od Miloš II
Mirek píše:tady je vidět na druhém válci tu modrou podložku ostatní jsou černé .
jaké tam jde napětí do těch vtřiků nevíte někdo že ten olej působí jako odpor
Ještě si vyčisti ten konektor, kterej prochází hlavou na vstřiky a vyčisti to čidlo co je na fotce na sání je pěkne zašvihaný od toho ERG ventilu. MilošII
Napsal: 14 čer 2007 08:18
od Stavros
ta debilni elektronika me zacina pekne nebavit, jestli neni lepsi vzit od karla tu DI za 50 tis. a moji strelim. Koupim si misto toho nejaky SUV a bude pokoj s ruznyma konektorama a buh vi s cim.
Napsal: 14 čer 2007 08:39
od Mirek70
tak to máš pravdu zlaté klasické motory ,počkej za pár let koupiš auto za kylo a za další budeš muset koupit třeba vsřiky protože to nepojede to bude neprodejné
Napsal: 14 čer 2007 08:49
od Mirek70
Miloši čím to čidlo na sání taky odmaštovačem nebo benzinem - co je to zač ?