Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#61 Příspěvek od Miklosxxx » 11 črc 2021 22:01

Hladam cestu,alebo moznost ci si nechat D2 a spravit menic (Arschnot),alebo sa na to z prepacenim vykaslat a nechat si P38.Preto som chcel aspon vydiet,alebo porovnat ako sa sprava td5-ka v reali ci dost huli alebo nie.Niekto tvrdi ze je to zbytocnoct,ale zase ako vravi Pojir treba skusit sa na tom zviest a urobsyt si svoj zaver?
Dost som nezvyknuty na take tocky oproti P38 a L322 ked presadnem na Td5 stale mam pocit ako keby smykal hydromenic.Co tomu tak neni vykon ma ked hej stupim zabera krasne len to ze tak reve ako keby chcela upozornit celu ulicu ze uz idem domov :rofl
Ked som mal manual bolo to o inej kave aj za cenu pridusenia motora ale motor krasne vladal aj na dvojocke samozrejme vdaka cipu.Ale nemozem porovnavat manual z automatom samozrejme.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#62 Příspěvek od habakuk » 12 črc 2021 07:26

Miklosxxx píše: 11 črc 2021 22:01 Hladam cestu,alebo moznost ci si nechat D2 a spravit menic (Arschnot),alebo sa na to z prepacenim vykaslat a nechat si P38.Preto som chcel aspon vydiet,alebo porovnat ako sa sprava td5-ka v reali ci dost huli alebo nie.Niekto tvrdi ze je to zbytocnoct,ale zase ako vravi Pojir treba skusit sa na tom zviest a urobsyt si svoj zaver?
Dost som nezvyknuty na take tocky oproti P38 a L322 ked presadnem na Td5 stale mam pocit ako keby smykal hydromenic.Co tomu tak neni vykon ma ked hej stupim zabera krasne len to ze tak reve ako keby chcela upozornit celu ulicu ze uz idem domov :rofl
Ked som mal manual bolo to o inej kave aj za cenu pridusenia motora ale motor krasne vladal aj na dvojocke samozrejme vdaka cipu.Ale nemozem porovnavat manual z automatom samozrejme.
Měnič ale nemá s kouřivostí motoru nic společného. Prostě místo v 3000rpm to teď řadí v cca 2500rpm. Za mě je automat na D2 zabiják potenciálu motoru. HD měnič tu situaci zlepší ale nedostaneš se do stavu aby to řadilo jako moderní automat. Pokud nechceš D2 jako takovou tak bych šel o dům dál a nechal za P38.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#63 Příspěvek od Miklosxxx » 12 črc 2021 10:37

Jasne nechám si to prejsť hlavou a ešte niečo okolo toho postudujem :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#64 Příspěvek od pojir » 12 črc 2021 10:47

HD menic je proti zakladu fakt prijemny za jizdy, ale zase jsou pak znatelne horsi rozjezdy... Jestli hodne jezdis po meste, zejmena takove rozjezdy do kopce pri odbocovani vlevo, tak z nej muzes byt i smutny.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#65 Příspěvek od Miklosxxx » 12 črc 2021 11:02

pojir píše: 12 črc 2021 10:47 HD menic je proti zakladu fakt prijemny za jizdy, ale zase jsou pak znatelne horsi rozjezdy... Jestli hodne jezdis po meste, zejmena takove rozjezdy do kopce pri odbocovani vlevo, tak z nej muzes byt i smutny.
Tak toto som vôbec netušil a je to zásadný poznatok aj pre iných. :yes
Takže pri veľkých kolesách to by bolo asi znatelne cíti.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Petro
Příspěvky: 311
Registrován: 03 dub 2013 00:36
auto: 110Sw
Bydliště: Vysoka,, Slovensko

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#66 Příspěvek od Petro » 12 črc 2021 12:18

Moja skusenost s autami co opravujeme HD menic a 235/85 cize 32, chip, pevnostak vpredu, vzadu a auto v pohode jazdi mesto aj dialnicu, v podstate identicke auto v manuale je ale tak o 20 percent zivsie, nahanali sme sa z rozbehu do max. a manual vyhraval asi v celom priebehu ( tazko porovnat ako agresivne drzal pod plynom majitel svoj automat, kazde auto malo inu mapu v ECU, obe kvazi stage 1), ale vacsi menic urcite pomohol v podstate z mrtvoly sa stalo pouzitelne auto. Rozvodovka 1,2 u oboch a standart prevody v diferakoch. Na prvy pocit ked som sa bol previezt po doskladani som bol prekvapeny ze to jazdi skoro ako manual.

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#67 Příspěvek od Miklosxxx » 12 črc 2021 13:10

Petro píše: 12 črc 2021 12:18 Na prvy pocit ked som sa bol previezt po doskladani som bol prekvapeny ze to jazdi skoro ako manual.
:yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#68 Příspěvek od Miklosxxx » 15 zář 2021 12:06

Chlapi viete poradit ci je to na 100%turbo?
Auto ma 200tisic nejazdi tereny je to skor lestenka a ze by slo turbo prec?
Pozeral som aj tesnenia kolo turba su v poriadku hadicu som dal dole robi to iste pazvuky ako keby lopatky pri vyssich otackach suchali o driek.Ale ani driek neni zodraty a ide to z turba.
Mame kolo seba kolec Disco z najazdom 270 az350tisic a turba su ok a tuto ide odyst.
https://youtu.be/JxjjugW9y94
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#69 Příspěvek od MadTom » 15 zář 2021 12:12

Sundej od turba hadice a podívej se, jestli háže do sání moc oleje (troška tam bude vždy) a jestli nemá osička nadměrnou vůli. Malá tam bude vždy, vymezí ji tlakovej olej od mazání.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#70 Příspěvek od Miklosxxx » 15 zář 2021 12:14

Neviem aka spravma ma byt ta vola mne sa zda dost ,oleja tam troska je v hadici,ale neni to nic strasne.
https://youtu.be/pYe-iyPJauI
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#71 Příspěvek od MadTom » 15 zář 2021 12:56

Jaká je správná vůle ti neřeknu, ale pokud už se vrtulka dotýká stěny, tak je to špatně. Stejně tak, když jsou hadice něco víc než jenom mastné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#72 Příspěvek od Miklosxxx » 15 zář 2021 13:58

Tak dotyka sa jemne steny.No nic budeme objednavat rwpas ci mame aj inu variantu ako upravene turba ci je to zbytocnost.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#73 Příspěvek od MadTom » 15 zář 2021 14:34

Stěny se dotýkat nesmí, jestli je stěna odřená, tak je to na druhé turbo, protože odřenou stěnu nikdo neopraví. Pokud by nebyla poškozená, dá se vyměnit (i svépomocí) jenom celej střed, a v tu chvíli má smysl uvažovat o lepší středu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#74 Příspěvek od Miklosxxx » 15 zář 2021 18:19

Takze teraz som spozornel ,lebo stred neni aspon z predu neni obdrety.Je mozne tam dat daco lepsie?Lebo neni problem rozobrat a vymenit,ale cital som ze to akosi kalibruju strojom.Vies my prosim poslat nieco co by sa tam dalo nahradit?? :yes
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#75 Příspěvek od MadTom » 15 zář 2021 20:05

Vyvažuje se střed turba - tedy to co se točí (vrtulka v horké částí a vrtulka ve studené části). To doma neuděláš, otáčky jsou tam až 200 000 za minutu. Ale dá se koupit celej střed - tj. vrtulky, osa, uložení, ... na co se jenom našroubují obě komory ze starého turba. Je to nachystané vyvážené, jenom to složit. Já jsem měl vyhlédnutého něco takového: https://www.ebay.co.uk/itm/123813439237, až mi turbo umře, ale zatím neumřelo, takže zatím nic. Tyhlety "lepší" středy by měly mít lepší parametry - optimalizované tvary lopatek, lopatky přesně frézované a jiné drobnosti. O krok dále jsou hybridní turba - ty mají stále ztrátovou regulací (waste gate), ale nějaká část je většinou lepší a/nebo větší, takže to umí dát víc vzduchu nebo vzduch v širším rozsahu otáček motoru. Ještě lepší je VNT turbo - to má jiný princip regulace - naklápěním lopatek na statoru studené části, takže funguje optimálněji v malých otáčkách, což znamená větší pružnost motoru. Každé lepší turbo chce pro využití potenciálu alespoň remap řídící jednotky, případně lepší intercooler, pokud toho výkonu má být doopravdy víc. A teď si rozmysli co vlastně chceš, a jak moc si chceš hrát.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#76 Příspěvek od Miklosxxx » 15 zář 2021 22:48

Velmi dobre si mi to napisal zase som o nieco mudrejsi.Ale mna teraz trochu tlaci aj cas,takze na hranie sa teraz neni kedy :think Mame sice upravenu mapu Stage 1 ale asi spravime (kupime)ludovu volbu repasu.
Ak som ta dobre pochopil Tak hybridne turba su ovladane wastegate a VNT je samocinne z naklapanim lolatiek?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#77 Příspěvek od habakuk » 16 zář 2021 06:09

No další věc je možné vydření uloženi klapky obtoku které je v rozumných penězích neopravitelné a je lepší vzít nové turbo.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Smutňák
Příspěvky: 9
Registrován: 11 srp 2021 18:24
tel.: 777200580
auto: Discovery II

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#78 Příspěvek od Smutňák » 07 lis 2021 18:22

Zdravím chlapy,koupil jsem Disco 2 v automatu,protože mělo super kastli a rám,dal jsem chip od Kokeška,začalo to ject mnohem lépe.Ale bohužel brzo po pár set km ,to začalo špatně řadit.Jede jedna,dva a víc nahoru nejde a k tomu byla cítit spálenina.Řesil někdo přestavbu na manuál?Diky

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#79 Příspěvek od Miklosxxx » 07 lis 2021 18:31

Specifikuj spaleninu čoho (oleja,gumy)od kial dedukujes zdroj zapachu.
Javia sa ti aj dake chyby na palubke?
Automat sa da prerobit,ale je to financne narocnejsie ako repas prevodovky z menicom.Za mna by som radsej zachranil automat na D2 nieco vydrzi.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Disco II, koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#80 Příspěvek od MadTom » 07 lis 2021 18:41

Spálenina? A je v tom dost oleje?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět