p38 nafta

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
strny
Příspěvky: 39
Registrován: 29 zář 2010 21:10
auto: RR P38

p38 nafta

#1 Příspěvek od strny » 16 led 2011 21:58

čaute,mám dotaz,p38 nafta zahřátý dlouho točí,po výměně čerpadla beze změny....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: p38 nafta

#2 Příspěvek od teslo » 17 led 2011 09:21

to je normalne u tohto auta...ked je zohriaty, tak nezhavi a dlho toci...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#3 Příspěvek od eliott » 17 led 2011 10:15

Normální to není, čerpadlo bylo předpokládám opět použité? Problém je ve vysokotlaké části, po zahřátí se zvětší vůle a proto dlouho točí. Diagnostika je celkem jednoduchá, hadice s ledovou vodou a pořádně zachladit zadní část čerpadla (litinová kostka). Pokud nebude startovat ani potom, je to v nastavení předvstřiku.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

strny
Příspěvky: 39
Registrován: 29 zář 2010 21:10
auto: RR P38

Re: p38 nafta

#4 Příspěvek od strny » 17 led 2011 18:08

díky za reakce, s tím ochlazením to zkusím...čerpadlo bylo vytažený s auta co s tím problém nemělo,tak proto se ptám zde podle vašich zkušeností.....

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#5 Příspěvek od eliott » 17 led 2011 23:02

Pak ještě čidla teploty, případně váha vzduchu, jestli ji to má.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#6 Příspěvek od Reverend » 20 led 2011 15:14

já mám ten samej problém i po generálce čerpadla, která byla provedena hned 2x během dvou let
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: p38 nafta

#7 Příspěvek od teslo » 20 led 2011 15:52

Priznam sa, ze v diesloch sa nevyznam (napriek tomu, ze jeden mam - ale iba kratko), ale nesuvisi to nejako pri tomto modely s tym, ze ked je motor zohriaty, tak to nezhavi? Na ebay-i sa objavuju elektronicke obvody, ktore vraj maju odstranit tento problem so startovanim a v popisoch sa pise, ze cely problem je v zhaveni...? Uz som bol skoro rozhodnuty si tento obvod kupit, ale teraz mam chrobaka ci to vobec pomoze...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#8 Příspěvek od Reverend » 20 led 2011 16:54

pry to pomaha, dokonce jsem mel chvilku zkusmo odpojene nejake rele nebo co - taky moc nevim o cem je rec - zhavilo to pri kazdem startu a bylo to ok. nejhorsi je situace, kdy mazu podalnici, dojedu treba jenom na pumpu a hned za 5min jedu dal, to se pak ten motor pri startovani pekne vzpouzi
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

mina
Příspěvky: 78
Registrován: 07 bře 2010 18:41
tel.: 605253159
auto: RR P38 2,5 DSE,
Bydliště: Krásný Les u K.Varů

Re: p38 nafta

#9 Příspěvek od mina » 20 led 2011 22:01

U mne to samé, studený jde na drc a teplý točí jako blázen. Se divím, že ten startér
ještě drží. Bavoráci říkají, že u TDS je to normální a někdo to pořešil srkze nějakou přidanou elekroniku, jakési relé se tu objevilo "až" z Polska ale prý to jen oblbuje čerpalo jako za studeného startu, tím pádem na úkor spotřeby. Jde to prý i chytřeji, zjistím a zavěsím to sem. A propo kolik stojí váha na RR TDS, neví někdo?
Jirka M. RR P38 2,5 DSE 2001 + Webasto
Saab 9.5 2.0t
Zetor 25K 1952

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: p38 nafta

#10 Příspěvek od teslo » 21 led 2011 12:54

toto je jeden z celkom rozsiahlych clankov k tejto problematike...nakonci je aj obrazok jedneho zo zapojeni...
http://www.landyzone.co.uk/lz/f10/diese ... 95-18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

strny
Příspěvky: 39
Registrován: 29 zář 2010 21:10
auto: RR P38

Re: p38 nafta

#11 Příspěvek od strny » 11 črc 2011 21:11

zjistil někdo něco za pokročilou dobu...?....díky

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#12 Příspěvek od Kokesek » 11 črc 2011 21:33

porad to same, cerpadlo kontrola popr repas, starter repas, zmerit kompres, kontrola casovani pres diag.
dat novou baterii cca 110Ah. jestli se to nezlespi pak je to pokazene a musi se nainstalovat dozhaveni, ktere funguje tak ze na par sekund odpoji cidlo teploty a pak ho zase pripoji. Pripadne nastavit casovani cerpadla vice do startu nez do vykonu. Staci 1-2stupne.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 568
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: p38 nafta

#13 Příspěvek od tomashan » 26 úno 2012 21:23

takze pre vlasny pokoj som vymenil na aute zhavice zistil som ze dva nesli vobec, uz mali najlepsie roky odzite ale div sa svete po namontovani novych auto startuje hrozne zle dokonca o dost horsie ako s tymi povodnymi takze niekde bude chyba ale neviem kde, teraz auto dlho toci a nie a nie nastartovat po cca 6sekundach chyti a motor ide nepravidelne asi 3 sekundy a potom vse ok ale od startu na drnc to uz ma velmi daleko a to som si myslel ze si tou vymenou pomozem ....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: p38 nafta

#14 Příspěvek od teslo » 26 úno 2012 22:39

Ja som menil zhavice cca tyzden dozadu a auto startuje teraz na doslova prve brnknutie. Mam tam ten geretik, ktory nazhavi aj ked je motor zohriaty a som absolutne spokojny.

Bol uplne odideny iba jeden zhavic, ale boli vacsie mrazy, tak uz nenastartoval.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
tomashan
Příspěvky: 568
Registrován: 29 led 2011 08:25
tel.: 0948777096
auto: RR p38, D2
Bydliště: Rajec, Žilinský kraj

Re: p38 nafta

#15 Příspěvek od tomashan » 27 úno 2012 11:13

no to zhavenie za tepla mam vyriesene vypinacom na cidle ale ani to momentalne nepomaha :angry ale svoj ucel to plnilo kym tam boli stare zhavice na 100 percent

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: p38 nafta

#16 Příspěvek od teslo » 27 úno 2012 12:26

Skontroloval si vsetky hadice co si odpajal a pozapajal si vsetko naspat spravne? Ja som mal podtlakovu hadicku rozpadnutu a musel som ju vymenit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

greenpoint
Příspěvky: 46
Registrován: 05 led 2011 19:05

Re: p38 nafta

#17 Příspěvek od greenpoint » 14 zář 2012 16:19

Možná by někoho mohlo zajímat, aby netápal jako, já, že upálená baňka žhavící svíčky značí vadný vstřik! ... jen tak pro informaci :lol:

A to čidlo teploty hlavy motoru, které je třeba odpojit, aby to žhavilo i při teplém startu, je to to zadní, na levé straně motoru u žhavičů, blíže k motorové přepážce ...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#18 Příspěvek od Kokesek » 20 zář 2012 10:34

... :arrow: nekonecne spatne starty maji pokracovani v reseni. Uz umime softwarove upravit delku zhaveni. Neni treba tahat draty ani pridelavat pridavne krabicky (hotfix) na prodluzovani zhaveni. Nevyhodou tlacitka bylo to ze na to clovek musel myslet a navic o delce zhaveni rozhodoval sam. Hot fix zase zhavi zbytecne dlouho.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: p38 nafta

#19 Příspěvek od uhlic » 03 čer 2022 10:07

Nebudem zakladat nove vlakno tak to vlozim sem.

Pri zahriatom motor mi nepravidelne vynechava motor. Absolutne nepravidelne, niekedy vobec, niekedy casto. Ci v zabere alebo na volnobeh. Ako keby tam bol vzduch ale neni. Diagnostika neukazala nic.

Ak vie niekto co tomu moze byt sem s tym


Diky

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: p38 nafta

#20 Příspěvek od Kokesek » 03 čer 2022 12:05

Vetsinou porucha vada vstrikovace s kablikem. Umi udelat zakopnuti az vynechani.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět