Defender 110 TD5 prosím SMAZAT - prodáno
Napsal: 08 úno 2011 18:49
Tak už je tu zase. Vloni jsem jej inzeroval bez nutnosti prodeje. Teď je to podobne. Mam v merku jine vozidlo se zeleným oválem a ne že by jsem jich nechtěl mít doma více, ale prostě to nejde (zatím
)
Defa jsem koupit od UK KFOR (takze ex NATO) v 2008. Je postavené na českých dokladech a denně používané cca poslední tři měsíce. Jinak jsem s ním jezdil převážně dálkovou z republiky na Balkán. Do terénu se samozřejmě dostal v podobě Islandu, Albanie, Bosny, Černé Hory a pod.. Žádný kravení jsem s ním nedělal neb ho mám rád
Na autě je dodělaná spousta věcí. Nechci radši ani nějak počítat bo by se mi z toho mohlo udělat nevolno a Defa si nechat. Všechny doplňky, které jsou na autě jsou montované u Jardy Pešla ve Valmezu, kde je auto průběžně servisováno. Jediná montáž mimo Valmez byla u Toomichů, když montovali přídavné nádrže a úložný systém se stanem.
Auto ma pevnostní nárazník od Luboše, špulku Tmax 6400 lb zapsáno v TP, přídavné dálkové Helly, pracovní rampu na střeše, kompletní HD nápravy od Ascrofta, ve předu TT, vzadu DL, zdvojené tlumiče, krytování motoru, spojovačky, nášlapy, uchycení rezervy na kapotě a na nosiči na zadních dveřích. Přední sedáky jsou z Disco, mezi nimi Tuffy security box, měnič napětí na 1500W, stropní konzole, menší volant, rádio, vysílačka. Vloni jsem měnil všechna těsnění dveří za nové origo. V zadní cásti jsou vyhozené lavky (v TP je 5+4) a místo nich jsou AL bedny (ideální velikost na plechovkovou Plzeň
) a úložný systém Front runner. Palivová nádrž ma 110 litrů, přídavná palivová má 42 litrů, nádrž na vodu v zadním blatníku 44 litrů. Nově namontováno tažné na 3,5 tuny taky v TP. Pod zadníma sedákama je teplovzdušné Webasto. K autu je Hi lift a sada disků 7*16 ještě zabalených na druhou sadu kol. K autu je i zahrada se stanem od Toomichů.
Obutí je BFG 235/85/16 cca 8mm, na tachometru cca 197000. Je tam vyměněná celá spojka, druhá převodovka i rozvodovka. Vloni stříkanej spodek tím černým bor...em od Bernera. Auto je k vidění a projetí na Moravě Holešov - BpH.
Nepředstavuji si, že za to auto dostanu zlatou kouli, ale všechy "nezbytné nutnosti" které tam jsou si asi dokážete spočítat. Nedělal jsem jej na prodej, ale na cestování. Za dva roky jsem s ním najel přes 50.000 km téměř bez problémů. Auto ma nějakej věk, leštěnka to není. Cenu by jsem viděl cca kolem 415.000 ale jakékoliv dobré dohodě se nebráním. Nutně to prodat nemusím, ale když to prodám udělam si radost jiným LR

Defa jsem koupit od UK KFOR (takze ex NATO) v 2008. Je postavené na českých dokladech a denně používané cca poslední tři měsíce. Jinak jsem s ním jezdil převážně dálkovou z republiky na Balkán. Do terénu se samozřejmě dostal v podobě Islandu, Albanie, Bosny, Černé Hory a pod.. Žádný kravení jsem s ním nedělal neb ho mám rád

Auto ma pevnostní nárazník od Luboše, špulku Tmax 6400 lb zapsáno v TP, přídavné dálkové Helly, pracovní rampu na střeše, kompletní HD nápravy od Ascrofta, ve předu TT, vzadu DL, zdvojené tlumiče, krytování motoru, spojovačky, nášlapy, uchycení rezervy na kapotě a na nosiči na zadních dveřích. Přední sedáky jsou z Disco, mezi nimi Tuffy security box, měnič napětí na 1500W, stropní konzole, menší volant, rádio, vysílačka. Vloni jsem měnil všechna těsnění dveří za nové origo. V zadní cásti jsou vyhozené lavky (v TP je 5+4) a místo nich jsou AL bedny (ideální velikost na plechovkovou Plzeň

Obutí je BFG 235/85/16 cca 8mm, na tachometru cca 197000. Je tam vyměněná celá spojka, druhá převodovka i rozvodovka. Vloni stříkanej spodek tím černým bor...em od Bernera. Auto je k vidění a projetí na Moravě Holešov - BpH.
Nepředstavuji si, že za to auto dostanu zlatou kouli, ale všechy "nezbytné nutnosti" které tam jsou si asi dokážete spočítat. Nedělal jsem jej na prodej, ale na cestování. Za dva roky jsem s ním najel přes 50.000 km téměř bez problémů. Auto ma nějakej věk, leštěnka to není. Cenu by jsem viděl cca kolem 415.000 ale jakékoliv dobré dohodě se nebráním. Nutně to prodat nemusím, ale když to prodám udělam si radost jiným LR
