Stránka 1 z 1
Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 11 úno 2011 19:40
od Franta813
Mám RR P38 2,5DSE.
večer mi sám od sebe začal řvát alarm (originál) provedl jsem tedy odpojení baterky a po obnovení vše ok. Po chvilkové jízdě spadly budíky a nic nezobrazují a nechodí blinkr doleva, pravý funguje. Při startu to dvakrát pípne objeví se na kontrolka SRS a motor naskočí bez problému, ale budíky nejdou, nevíte kde by mohla být chyba, děkuji za pomoc
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 11 úno 2011 20:27
od ssang
Typoval bych to na pojistku.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 12 úno 2011 08:22
od Franta813
Pojistky jsem projel všechny jak v motoru tak v interieru u sedačky řidiče. nejde displej klimatizace a informační.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 12 úno 2011 08:58
od Kokesek
Ahoj, ja typoval rele v BECM nebo v prostoru motoru vypalena deska popr taky rele, nebo po trase od spolujezde v konektorech voda.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 12 úno 2011 10:20
od Palic
Tak ja to tiez tipujem na bordel v BECM jednotke. Ja som mal take iste priznaky, nesiel displej klimy, ani nekurila, prevodovka v pohotovostnom rezime, cize stala 3 zaradena(automat), nesli brzdove svetla a nesiel zadny stierac.
Mal som nahradnu celu BECM jednotku a jeden chlapik mi preletoval procesor do tej nahradnej a vsetko funguje jak ma.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 12 úno 2011 21:16
od Kokesek

..jen trosku nechapu jak ti chlapik mohl preletovat procesor, kdyz tam jsou asi tri, maji milion nozicek a navic je vnich a v tech epromkach okolo software v asembleru. Tyto vsechny spolu komunikuji a nejde jen tak prehodit a myslet si ze to pojede.
Navic od roku 95 kdyz vysla prvni BECM se kazdy rok ta procesorova deska menila (na ni taky osazeni tech svabu jiny DIN pouzdra, jine typy).Otazkajestli si mel uplne stejnou na chlup.tzn. datum vyroby rok mesic.
Myslim ze pouze prehodil silovou cast BECM z te tvoji nahradni a nechal spodni desku to je procesorovo puvodni, protoze jinak by ti nesly dalky a mel bys vubec jine kodovani jednotky.
A jeste ty silove desky jdou prehodit jen za predpokladu ze ti sedi ty prvni pismena AMR nebo YWC a dale oznaceni L a H.
Nekdo rika ze L je nizka vybava a H je vysoka( napr vyhrev sedacek atd.) ,ale podle me je to kec, protoze tady mam rozdelanych par BECM, ktere sedacky a okna maji s pismenem L (low vybavy).
To znamena ze pokud dam na procesorovou desku bez vyhrevu sedacek---silovou desku s vyhrevem tedy s ovladacima relatkama, tak mi stejne nebude fungovat pokud ji neprekoduju. (aby procesor vedel ze tam my ovladane vystupy na relatka sedacek.
to jsem se rozepsal trosku ..
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 14 úno 2011 10:36
od Palic
Kokesek nebol som pritom, ked to chlapik robil. Mne povedal, ze tam prehadzoval procesor. Ale je mozne, ze prehodil tie dosky medzi sebou, lebo tiez mi bolo divne, ze clovek, ktory to vidi prvykrat by hned trafil nejaky 1 hlavny mozog.
Inak chlapik robil palubneho technika na vrtulnikoch. Ale zistim teda presnejsie, co to tam porobil. Vtedy som bol taky nadseny a bez seba, ze mi bolo jedno co tam porobil.
Inak na tej jednotke som mal napisane VIN-ko a tusim som to aj zistoval a bolo to toho isteho rocniku.Ale ide mi vsetko v aute, aj tie vyhrievane sitze.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 14 úno 2011 12:29
od Kokesek
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 14 úno 2011 12:36
od Palic
Chlapik to mal hotove asi do 2 hodin. Jojo, hlavne ze to ide.

Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 15 úno 2011 18:18
od Franta813
Děkuji všem, byla to voda v jednotce pod sedačkou spolujezdce. Jen je pro mne záhada jak se tam dostala.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 15 úno 2011 18:37
od Kokesek
pres ventilatory... polen filtr a pak dolu a az na zem z ventilatoru do koberce a tak k becm.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 19 úno 2011 12:03
od Dušan Dreisig
Kokesek píše:pres ventilatory... polen filtr a pak dolu a az na zem z ventilatoru do koberce a tak k becm.
A odkiaľ to zvykne tiecť, mne to tečie ale netuším odkiaľ??? a čo oprava? treba rozoberať palubovku alebo...? Díky
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 19 úno 2011 16:27
od Franta813
pokud se nepletu tak BECM jednotka je uschována pod sedačkou spolujezdce.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 20 úno 2011 08:45
od eliott
Franta813 píše:Děkuji všem, byla to voda v jednotce pod sedačkou spolujezdce. Jen je pro mne záhada jak se tam dostala.
Nenechával někdo to auto čistit - tepovat? To je nejčastější způsob.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 20 úno 2011 18:08
od Franta813
Přiznávám se, nechal jsem Rangera vykoupat, až poté jsem zjistil že by se to nemělo dělat. Tampec střechy mám vytáhnutý jak klokaní kapsu. Teď jen čekám kolik mne bude stát oprava řídících jednotek.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 19 bře 2011 12:42
od Franta813
Sháním BECM jednotku (spodní část), mám RR P38 2,5TD r.v. 1996, co by stála a jak by se měla více definovat, jak si myslím nejsou všechny stejné. Dík.
Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 19 bře 2011 19:21
od eliott
Nevím, jak to ke mně máš daleko, ale vzhledem k tomu, že výměna BeCM obnáší i výměnu klíče a deaktivaci imobilizéru v jednotce motoru by se možná vyplatilo to dovézt, troufám si říct, že by jsme to dali do cajku

Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 15 čer 2018 06:27
od LevonHD
Ahoj, mám dotaz. koupil jsem p38 2.5 tds a budíky fungujou, ale display je osvetlen jen z půlky. tuším že tam je schovaná žárovka,která praskla.. a ještě display vubec nereaguje na tlačítko ingo na přepinači blikru čím to může být?

Re: Nefunkční budíky RR P38
Napsal: 15 čer 2018 23:24
od Kokesek
Spatnym nakodovanim becm. Muze byt vypnute kodovani palubniho pocitace. Jsou tam tri zarovky
Sent from my iPhone using Tapatalk