prodáno smazat!!! díky.
Napsal: 21 úno 2011 17:00
Protože stojí pod přístřeškem naprosto nevyužitá a je mi jí líto, pokusím se prodat ji dřív, než ji sežerou kuny. Budu jezdit a blbnout s plně pojištěnou D4, která je ještě ke všemu v záruce. Na extrémní trápení v terénu mám od Jardy Pešlíka koupenou Series 3 automat V8 - 3,5l petrol...a potom ještě další lanďáky....
Zde popis.
Discovery 2 Td5 Face Lift po německém lesníkovi a jeho psovi...
- pětimístná
- rok výroby 2004
- automatická převodovka
- originál uzávěrka mezinápravy včetně kontrolky na palubní desce a samozřejmě redukce
- servisní knížka + návod k obsluze + servisní historie až do dnešního dne
- stav tachometru 216000km
- závěsné zařízení na 3,5 tuny
- ve 105.000km provedena záruční výměna motoru za nový (doloženo servisní dokumentací z DE)
- nebere olej, ani nepřibývá nafta - spolehlivé auto s plným servisem.
- po výměně regulačního palivového ventilu
- lift +2“ od Paddock na obou nápravách (kompresor na měchy je pouze odpojen) Je možno vrátit na měchy včetně zvyšovacích podložek made in Mad Tom).
- naviják číňan 5,4t (po servisu u Land Jirky) se syntetikou v Bearmach rámu schovaný za nárazníkem s DO i kabelem.
- nové BF Goodrich MT 245x75x16 na LR elektronech (najeto asi 5000km)
- Safari šnorchl
- dolepované plastové ochranné lemy blatníků (nejsou na všech foto)
- tempomat
- originál rádio+CD s ovládáním z volantu
- CB vysílačka zabudovaná ve stropním panelu
- dvouzónová digi klimatizace
- centrální zamykání s DO (2x)
- tmavě zelená metalíza (s pár kosmetickými vadami od větví)
- tmavé fólie v oknech
- demontovatelná mříž oddělující zavazadlový prostor
-auto jsem si přivezl asi před necelými dvěma lety z Německa a od té doby nemělo jedinou závadu. měnili jsme pouze tekoucí regulační ventil nafty..
Interiér je tmavý textil. Smrad z nějakého loveckého psa, který tam byl při nákupu se mi už skoro podařilo vyhnat.
Slibuju, že jak auto umeju, hned jej aktuálně nafotím....

Zde popis.
Discovery 2 Td5 Face Lift po německém lesníkovi a jeho psovi...
- pětimístná
- rok výroby 2004
- automatická převodovka
- originál uzávěrka mezinápravy včetně kontrolky na palubní desce a samozřejmě redukce
- servisní knížka + návod k obsluze + servisní historie až do dnešního dne
- stav tachometru 216000km
- závěsné zařízení na 3,5 tuny
- ve 105.000km provedena záruční výměna motoru za nový (doloženo servisní dokumentací z DE)
- nebere olej, ani nepřibývá nafta - spolehlivé auto s plným servisem.
- po výměně regulačního palivového ventilu
- lift +2“ od Paddock na obou nápravách (kompresor na měchy je pouze odpojen) Je možno vrátit na měchy včetně zvyšovacích podložek made in Mad Tom).
- naviják číňan 5,4t (po servisu u Land Jirky) se syntetikou v Bearmach rámu schovaný za nárazníkem s DO i kabelem.
- nové BF Goodrich MT 245x75x16 na LR elektronech (najeto asi 5000km)
- Safari šnorchl
- dolepované plastové ochranné lemy blatníků (nejsou na všech foto)
- tempomat
- originál rádio+CD s ovládáním z volantu
- CB vysílačka zabudovaná ve stropním panelu
- dvouzónová digi klimatizace
- centrální zamykání s DO (2x)
- tmavě zelená metalíza (s pár kosmetickými vadami od větví)
- tmavé fólie v oknech
- demontovatelná mříž oddělující zavazadlový prostor
-auto jsem si přivezl asi před necelými dvěma lety z Německa a od té doby nemělo jedinou závadu. měnili jsme pouze tekoucí regulační ventil nafty..
Interiér je tmavý textil. Smrad z nějakého loveckého psa, který tam byl při nákupu se mi už skoro podařilo vyhnat.
Slibuju, že jak auto umeju, hned jej aktuálně nafotím....
