Stránka 1 z 1
řídící vstřik
Napsal: 03 bře 2011 20:26
od mirek 1804
Ahoj ví někdo jak se dá poznat když zlobí na P38 řídící vstřik paliva? Auto dost dlouho stálo, nechal jsem vyčistit vstřiky ale přesto když běží na volnoběh jde na pět válců ale ne vždy........přidal jsem do nafty čistící přisadu a zlepšilo se to ale jen dočasně občas to prostě zlobí a občas to jde jak víno.....byl jsem i na diagnostice ale nic to neukázalo.....
Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 21:31
od Hubert
Nevím jak na P38, ale na Oktávce, když se odpojil řídící vstřik motor měl traktorovej (klepavej) zvuk.
Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 21:47
od Rosi
Píšeš celkem málo informací na to aby se ti dalo poradit.
Než ti "dobře" poradí nějakej "odborník", je lepší se stavit za odborníkem.
P38 vcelku dobře ovládají Mešky nebo Eliot. Hoď si korunou

Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 21:48
od Rosi
Píšeš celkem málo informací na to aby se ti dalo poradit.
Než ti "dobře" poradí nějakej "odborník", je lepší se stavit za odborníkem.
P38 vcelku dobře ovládají Mešky nebo Eliot. Hoď si korunou

Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 22:25
od Mešky
Pokud nefunguje, tak by ho měla řídící jednotka zaznamenat v závadách. Jde diagnostikovat pomocí osciloskopu. Pojezdi s tím, pokud to stálo. Může to dělat kterýkoliv vstřik.
Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 22:31
od Tonny
ještě bych zkusil vyměnit palivový filtr
Re: řídící vstřik
Napsal: 06 bře 2011 22:46
od Mešky
Na volnoběh by filtr neměl mít vliv, spíše v zatížení by se projevil. Ale pro jistotu asi jo.
Re: řídící vstřik
Napsal: 09 bře 2011 00:17
od mirek 1804
Ahoj všem, tak vstřiky jsem nechal vyčistit ultrazvukem ale bylo to stejné.......takže 1800kč v p..........no víte kde:-) takže jsem zkoumal dál, odpojil jsem ten řídící vstřik od zásuvky , při nasazeném sacím potrubí je to docela boj,......a nic se nezměnilo....teda trochu se to zhoršilo ......takže asi bude v pytli.......kabely se ale jeví jako v pořádku, dá se naměřit odpor....takže by neměly být přerušeny. Nikde to okolo nich neteče.....ale v podstatě jak jsem pochopil jedná se vlastně o jakousi cívku ve které jehla trysky tvoří pohyblivé jádro......v případě že vinutí je v pořádku může ještě váznout jehla trysky a tím to dává špatné údaje čerpadlu a tím jak se to pere může vznikat špatný chod motoru....no nic mám to venku ráno s tím dojedu do servisu snad to dokážou proměřit za chodu na zkoušečce.....dám vědět, jo ještě nevíte něko jak vyzkoušet když mi neukazuje teploměr zda to je v budíku nebo čidle? Funguje klasika uzemnit čidlo a budík jde na doraz? V Hlavě jsou dvě čidla (BMW 525TD) nevíte někdo které je teplotní? Mělo by to být to první ale když ho ukostřim rozsvítí se kontrolka v budíku jako že je motor přehřátý....má jen jeden vývod...dík Mirek
Re: řídící vstřik
Napsal: 09 bře 2011 16:22
od Hubert
Čidlo teploty vody. C0196D Má dva kontaky. Je napojené do ŘJ. Dle RAVE.

- C0196D.jpg (27.06 KiB) Zobrazeno 4613 x
Re: řídící vstřik
Napsal: 09 bře 2011 17:59
od mirek 1804
Děkuju za radu, hezký den M

Re: řídící vstřik
Napsal: 10 bře 2011 00:18
od Sláma Karel
No hlavně bych nejdřív řešil to aby ti ukazoval budík teploty vody. Protože teplotou se samozřejmě řídí i předvstřik a bohatost. Takže pokud si auto není jisté na kolik má ohřátý motor, tak může udávat špatné časování nebo dávkování nafty a proto ti to dělá problémy. Tím si měl podle mého začít.
K

Re: řídící vstřik
Napsal: 10 bře 2011 01:33
od Mešky
Přeměř čidlo teploty , to dvouvývodový, mělo by mít při 80-90stupni teploty motoru odpor 200-280ohmu.
Re: řídící vstřik
Napsal: 10 bře 2011 20:11
od mirek 1804
Dík za odpovědi, zítra to přeměřím ale koupím asi nové není to až tak drahá záležitost.......jak jsem už psal bylo tam připojeno ,,cosi,, co snad prodlužovalo žhavení......nevím nikdy jsem to neslyšel.......ale bylo to zapojeno na první i druhé čidlo v hlavě, napájeno to bylo od cívky na čerpadle a od alternátoru, uzemněno .....a vše končilo v tajemné černé krabičce přidělané stahovací páskou........když to tam bylo teploměr ukazoval v modrém poli když jsem vše propojil jak má být chod motoru se nezměnil ,,stále nic moc,, ale přestal právě ukazovat teploměr, když zapnu klíček trochu se hne ale dál nepokračuje.....měřil jsem to bezdotykovým teploměrem.....motor 65 stupňů ,,,na čidle,, ale teploměr nic.....je možné že čidlo nevydrželo nadměrné namáhání a ,,odešlo hledat něco lepšího

,, budu informovat.