Stránka 1 z 1

RRC 5.7

Napsal: 06 dub 2011 19:30
od Lassard
Kdyby někdo chtěl fakt silný RRC. Tady je jeden 5.7 RHD z NL
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false; :clap

Re: RRC 5.7

Napsal: 06 dub 2011 21:01
od alap
Už jsem na něj taky narazil. Ale těch 241Kw musí být hrozné pokušení.

Re: RRC 5.7

Napsal: 06 dub 2011 21:35
od Mišák
To je nádhera. Už jsem jednoho viděl v De a než jsem se rozhoupal byl v čudu. Byl dokonce i LHD. Mít prachy v kupě jsem na cestě. Musí to být bomba.
To je kompresor, nebo V8 Big Block z Vete. Nevíte

Re: RRC 5.7

Napsal: 06 dub 2011 23:06
od Swedmann
Nejsem velký znalec amerik,ale ten motor z korvetty 5,7 je atmosferický a oficiálně se o něm mluvilo jako o smoll block :shock: ,big blok začínal někde kolem 6,3 l tuším jinak tech ůdaje si z hlavy nepamatuji ale jedná se o typ Z4 bruto 420 hp neto cirka 380 dle příslušencí.klima ,altík výfuky a ostatní blbosti co žerou výkon.SWED

Re: RRC 5.7

Napsal: 07 dub 2011 23:45
od Mišák
Já jsem právě slyšel dvě verze a to: 1. že se vrtal klasický blok (nevím kam, když 4,6 je max) a přidával kompresor a 2. verze že se tam pral motor z Vete. taky se v nich moc neorientuji, ale vím že tomu nadávají ... Block.
Hrozně se mi to líbí.
MKI

Re: RRC 5.7

Napsal: 08 dub 2011 11:12
od Mirko
Overfinch dával do Range americké GM motory 5,7 small-block -i do P38. Úpravu Rover V8 (asi mini-block dle US-měřítek) pomoci kompresoru dělal např. Lichfield. Hranice Rover V8 je momentálně u 5,2 litru (větší zdvih a vrtání 96 mm místo 94 u 4,6)
Mirko