Stránka 1 z 2
Podvozek LIFT 2"
Napsal: 23 črc 2007 20:06
od motohanz
Napsal: 23 črc 2007 21:03
od Land Jirka
Vypadá to dobře a je tam všechno pohromadě.
Deš do toho

Napsal: 23 črc 2007 22:05
od eliott
Podle mne jsou všechny tyhle lift sady divný, a to z jednoho prostého důvodu. Správně by pera neměly při kříení vypadnout z horního uložení, resp pero by stále mělo tlačit na nápravu, i když je tlumič na doraz vytažený. Řešení dislokačními konusy je sice jednoduché, ale podle mého nesprávné.
Napsal: 23 črc 2007 22:28
od motohanz
Land Jirka píše:Vypadá to dobře a je tam všechno pohromadě.
Deš do toho

jojo prave ze bych do toho asi sel....tak proto se ptam....

Napsal: 23 črc 2007 22:29
od motohanz
eliott píše:Podle mne jsou všechny tyhle lift sady divný, a to z jednoho prostého důvodu. Správně by pera neměly při kříení vypadnout z horního uložení, resp pero by stále mělo tlačit na nápravu, i když je tlumič na doraz vytažený. Řešení dislokačními konusy je sice jednoduché, ale podle mého nesprávné.
Jako ze by mela bejt mit delsi drahu propruzeni nez tlumic?
Napsal: 23 črc 2007 22:43
od eliott
No jasně, jinak je ti to bez uzávěry k prdu.
Napsal: 23 črc 2007 23:01
od motohanz
to je fakt to kolo vlastne nebude pritlaceny ke zemi vid?
Napsal: 23 črc 2007 23:32
od eliott

no jasně, akorát to zlepší nájezdové úhly a přejezdový (nebo jak se mu říká) úhel, ale ne křížení. Já osobně jsem měl na RRC pera z Tatry 603 a přesazené horní uložení tlumičů. Auto křížilo jako divý, mít tam ještě Procompy tak by to nemělo chybu, protože ty jsou krapet delší. Jen to bylo až moc vysoké, byl to tak 6ti palcový lift...
Napsal: 24 črc 2007 08:24
od teslo
U zadne napravy to az tak nevadi. Pritlacanie odlahceneho kolesa vychadza z principu uchytenia zadnej napravy v strede. Ked zacnes jedno koleso dvihat, tak druhe ide automaticky nizsie. Ma to ale teoreticku nevyhodu prave v tom klbe, pretoze ma obmedzene uhly...v praxi to ale vobec nevadi.
Pri prednej s panhardkou( resp. auta inych znaciek) v podstate suhlasim s eliottom, ale podla mna to nieje az tak hrozne.
Vsetky tieto sady su tak isto ako IM, OME zatazove, tzn. pracovne podvozky, ktorych hlavna vyhoda, je ze su stavane na vacsie zatazenie. A tym ze su pera tvrdsie je sekundarny efekt prave v tom lifte.
Taky podvozok ako pise eliott je skor trialovy a mal by byt dost makky, tym padom horsi na ceste.
Napsal: 24 črc 2007 10:33
od jezbera ivan
Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Napsal: 24 črc 2007 10:39
od eliott
ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
To by platilo, kdyby byl střed uchycený napevno, a ne kyvně

Váha auta leží na pružině, a ta je u kraje, ne uprostřed. Fyzika

Napsal: 24 črc 2007 10:44
od eliott
Vsetky tieto sady su tak isto ako IM, OME zatazove, tzn. pracovne podvozky, ktorych hlavna vyhoda, je ze su stavane na vacsie zatazenie. A tym ze su pera tvrdsie je sekundarny efekt prave v tom lifte.
Taky podvozok ako pise eliott je skor trialovy a mal by byt dost makky, tym padom horsi na ceste
V tom máš naprostou pravdu, je třeba to volit podle toho, jak chce kdo auto používat. Ale nevýhoda měkčího podvozku se dá snadno řešit zdvojením tlumičů.
Napsal: 24 črc 2007 11:03
od jezbera ivan
Ja som ako prve na seriovku DI nahodil len BP +2" pruziny a deCarbon +2" tlmice, nechal som tam oba stabiky no i tak mi zadne pruziny veselo pri krizeni vyskakovali, takze tie konusy vzadu su i tak potrebne. Prave ich idem nahodit. Ak tam nedas konusy, musis nejako zabezpecit aby ti pruziny nevyskakovali.
Napsal: 24 črc 2007 11:30
od motohanz
jezbera píše:Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Jsou tam stoceny ne?
Napsal: 24 črc 2007 11:39
od jezbera ivan
motohanz píše:jezbera píše:Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Jsou tam stoceny ne?
Aha, asi ano, to som totiz nevedel identifikovat co to je. Takze to vypada komplet, cena je primerana, ja by som sa toho nebal.
Napsal: 24 črc 2007 11:41
od eliott
Podle mě jsou to ''korunky'' se šroubama co drží tu ''trumpetu'' - horní uložení předních tlumičů.
Napsal: 24 črc 2007 11:43
od eliott
Ale podle seznamu (viz odkaz) tam jsou...
Napsal: 24 črc 2007 11:44
od jezbera ivan
eliott píše:Podle mě jsou to ''korunky'' se šroubama co drží tu ''trumpetu'' - horní uložení předních tlumičů.
Nie, tie su polozene na pruzinach, vyzera to ako hadice.
Napsal: 24 črc 2007 18:34
od Mešky
Jestli mohu taky pár poznatků, mám na RR Classic sadu pružin Britpart+2palce, Procompy 9000, podložky pod pružiny 3cm a konusy na honích miskách pružin na zadní nápravě a exentrický pouzdra na přední nápravě, pneu 235/85R16 Matador Wisentta. Na silnici bez problémů a v terénu super, i když pružina na odlehčené straně je nezatížená, auto stále jede. Jsou to poznatky z Rumunska, kde Patroly a Land Cruiser 90 museli zapínat uzávěrku, tak RR jel uplně v pododě i bez špéry.
Napsal: 24 črc 2007 19:51
od motohanz
ja do toho asi pujdu, a nemate nekdo foto s 2" liftem disca?