Stránka 1 z 1
Tentokrát brzdy v háji...
Napsal: 24 črc 2007 12:59
od Mirek 1234.cz
Tak si jedu pro dvouplaťák... na Strakonické se rozsvítilo ABS, TCS a symbol ruční brzdy... Zkoušel jsem jestli mám tlak v brzdách snad každou chvíli, abych se na to připravil... a vše funkční. Účinek stejný, žádne oslabení, žádná známka úbytku podtlaku, zeslabujícího účinku posilovače ani po dvaceti sešlápnutí najednou...
Po kilometru, jsem potřeboval přibrzdit... a "no air" pedál téměř na podlahu s minimálním účinkem. Málem jsem projel autem před sebou..., ale ručka a podřazení na 2 naštěstí postačilo.
Než se toto stalo, měl jsem 15min. zastávku na benzině... a bylo mi divné, že v motorovém prostoru vrčel celou dobu i při zamčeném autě nějaký elektromotor (zvuk jako tichý kompresor) i po cca 15min., kdy jsem se k autu vrátil.
Za chvíli jedu na diagnostiku..., tak uvidím.
Mě už se snad podělalo všechno co tam má dráty
RR P38 DSE 96
Napsal: 24 črc 2007 13:14
od karel
Mimo téma:Ty Přílepy jsou u Holešova na Moravě?A jaký máš typ RR?
Napsal: 24 črc 2007 18:10
od Mirek 1234.cz
Tak je to vadné el. čerpadlo ABS, nebo jak se to jmenuje
Range Rover II - Holland & Holland, 1996, 2,5 TDS
------------------------------------------------------------------------------
Přílepy jako pobočka? Praha 6

Horoměřice

Přílepy (Praha západ)
Bude se tam dát vyzvednout objednané zboží..., jinak centrální sklady máme v HK.
Napsal: 12 úno 2008 22:28
od cenda111
Mám ten samý problém.Teď mi RR stojí u Wisingera přes týden a neví co s ním.Prý se nedostane počítačem do RR.Dala by se sehnat řídící jednotka ABS(starší) a motor ABS(taky starší)?
Napsal: 13 úno 2008 23:17
od Sláma Karel
Oboje mám použitý. Ale ten motor je stejně pěkně drahej. K
Napsal: 14 úno 2008 12:12
od motohanz
ty blaho ja si furt chci koupit P38 ale uz pomalu nevim z tech zavad tady na co si dat poradne pozor....bude to chtit seznam....
neberte to nijak zle...

Napsal: 14 úno 2008 13:29
od karel
motohanz píše:ty blaho ja si furt chci koupit P38 ale uz pomalu nevim z tech zavad tady na co si dat poradne pozor....bude to chtit seznam....
neberte to nijak zle...

Já tohle zavrhnul tím, že jsem pořídil D1 a mám relativně klidný život

Napsal: 14 úno 2008 14:16
od OC
motohanz píše:ty blaho ja si furt chci koupit P38 ale uz pomalu nevim z tech zavad tady na co si dat poradne pozor....bude to chtit seznam....
neberte to nijak zle...

No, ono je to poměrně jednoduché -- chceš-li superspolehlivé auto, do nějž se jen lije benzin a snad ještě voda do ostřikovačů, a ono jezdí a jezdí a jezdí, pak rozhodně P38 nechceš (ono v takovém případě obávám se asi vůbec nechceš Landyho, ale spíše nějakou ameriku).
Naproti tomu, pokud chceš superpohodlný luxusní salón, ve kterém si připadáš jako v Rollsce, který po dálnici jezdí lépe než běžné sporťáky a v terénu dokáže jezdit dokola kolem čehokoli kromě Unimogu či H1, pak chceš rozhodně Rangieho. Ovšem... vždycky je něco za něco; u Rangieho je cenou to, že neustále nějaká závada -- byť i třeba banální -- prostě je, to už je takové pravidlo

Napsal: 14 úno 2008 14:37
od motohanz
OC píše:motohanz píše:ty blaho ja si furt chci koupit P38 ale uz pomalu nevim z tech zavad tady na co si dat poradne pozor....bude to chtit seznam....
neberte to nijak zle...

No, ono je to poměrně jednoduché -- chceš-li superspolehlivé auto, do nějž se jen lije benzin a snad ještě voda do ostřikovačů, a ono jezdí a jezdí a jezdí, pak rozhodně P38 nechceš (ono v takovém případě obávám se asi vůbec nechceš Landyho, ale spíše nějakou ameriku).
Naproti tomu, pokud chceš superpohodlný luxusní salón, ve kterém si připadáš jako v Rollsce, který po dálnici jezdí lépe než běžné sporťáky a v terénu dokáže jezdit dokola kolem čehokoli kromě Unimogu či H1, pak chceš rozhodně Rangieho. Ovšem... vždycky je něco za něco; u Rangieho je cenou to, že neustále nějaká závada -- byť i třeba banální -- prostě je, to už je takové pravidlo

No tak Disco I jsem nedavno prodal a tam se mi nevysypalo nic...u RR s nejakou tou drobotinou na vroubek elektroniky pocitam...ale obcas taky poztrebuju jezdit.....

me prave tahne ta masa techniky co je v P38...

proste mam tyhle veci rad...
Napsal: 14 úno 2008 15:13
od OC
motohanz píše:u RR s nejakou tou drobotinou na vroubek elektroniky pocitam...ale obcas taky poztrebuju jezdit.....

Ony takové ty základní věci (na nichž závisí zda jezdíš či ne) jsou u RR velmi spolehlivé --
pokud se o něj dobře staráš (a to platí i pro případné předcházející majitele, takže to může být kapku problém).
Velmi hezky je to řečeno na rangerovers.net (kteréžto stránky mimochodem vřele doporučuji, jsou opravdu velmi dobré):
The Range Rover is the world's best 4X4; if you're looking for the world's best handling sports car or shopping mall conveyance, or the lowest maintenance and repair costs, look elsewhere. To find out whether you really want one, check out the SUV Comparison Page on this web site.
... Rovers usually rank low when it comes to the number of faults reported by owners, but very high in owner satisfaction. The basic frame, body, and drive train are very reliable and long lasting. (Take a look underneath a Range Rover and compare its solid engineering with the flimsy undersides of other sport utilities that are "off-road" vehicles in name only). However, when it comes to the small, annoying things that can go wrong, the Range Rover (like other Land Rover products) cannot compete with the reliability record of cars like Hondas and Toyotas. A Range Rover is well worth buying if you want to know you have the world's best four wheel drive capabilities. Other buyers may be happier with a lesser but more maintenance free vehicle.
me prave tahne ta masa techniky co je v P38...

proste mam tyhle veci rad...
Amen

Napsal: 21 úno 2008 08:04
od cenda111
Hurá tak už zase jezdím.Nakonec si s tím v Kolíně poradili.
