Stránka 1 z 1
DII TD5 jde rano na 4 valce
Napsal: 26 črc 2007 08:14
od Stavros
Rano, kdyz je urcity druh pocasi, venku teplo a motor je studeny, tak jde motor na ctyri valce do ty doby, nez se trochu zahreje. Dneska bylo rano 11 st. a to naskocil normalne. Nenapada nekoho neco? Kvalita nafty nehraje roli, spis mi to pripada, jako, ze auto malo zhavi a ten patej, na kterym neni zhavicka se nechytil. Nebo tisic jinejch veci, diagnostika nic neukaze.
Napsal: 26 črc 2007 08:29
od discover
Napsal: 26 črc 2007 09:01
od Stavros
Ahoj Stando, diky za radu, taky mam pocit, ze by to mohlo byt ono, jeste jsem to nedelal. Jeste jsem pred 14 dny koupil pripravek na vycisteni palivoveho systemu od Liqui Molly a nalil to tam, od ty doby mi spadla spotreba na 10l/100km, coz se mi jeste nikdy nepovedlo. Ted mam rucicku 2 mm pod pulkou a najeto 550 km. Nevim jestli to neni blbost, ale stalo to 370 Kc.
Je to tohle:
http://www.liqui-moly.cz/index.php?page ... &Itemid=38
Napsal: 26 črc 2007 09:03
od Mirek70
ty konektory co jsou na vstřikách nejsou vůbec těsněný tak v nich olej asi být může.
a když přidáš nad 1500 ot chytne se ?
Napsal: 26 črc 2007 09:07
od Stavros
jo, to se chytne normalne, jde o to, ze rano to mam z kopce, takze tam vrazim ctyrku, ale kdyz chci pridat, tak to cuka.
Napsal: 26 črc 2007 09:37
od discover
Napsal: 26 črc 2007 09:39
od Mirek70
mě se zase motor chvěje mezi 1200-1500 ot a už ve dvou LR mi řekli že je to normální
tento způsob vstřikování se jim nepovedl
Napsal: 26 črc 2007 09:44
od discover
Napsal: 26 črc 2007 09:48
od Mirek70
já ten konektor odmastil zalepil ,ale žádná změna v chodu jede pořád stejne at je tam olej nebo ne
jinak ten olej může protékat kolem konektoru jak se mu zachce
Napsal: 26 črc 2007 09:54
od discover
Napsal: 26 črc 2007 09:59
od motohanz
Stavros píše:Ahoj Stando, diky za radu, taky mam pocit, ze by to mohlo byt ono, jeste jsem to nedelal. Jeste jsem pred 14 dny koupil pripravek na vycisteni palivoveho systemu od Liqui Molly a nalil to tam, od ty doby mi spadla spotreba na 10l/100km, coz se mi jeste nikdy nepovedlo. Ted mam rucicku 2 mm pod pulkou a najeto 550 km. Nevim jestli to neni blbost, ale stalo to 370 Kc.
Je to tohle:
http://www.liqui-moly.cz/index.php?page ... &Itemid=38
ahoj mam s tim jen dobre zkusenosti (liqui-moly), tyhle pripravky opravdu funguji, kup si jeste prisadu do oleje, budto tu keramickou nebo je tam ktera podporuje viskozitu oleje. Je to super, motor ztichne a jede jakoby hladceji.
Napsal: 26 črc 2007 23:38
od Mirek70
koukal jsem do něj když jsem měl ten svazek z hlavy venku ,ale myslíš že se dá ještě nějak rozebrat byl totiž suchý na prvni pohled tak jsem ho nepitval
u jednotky olej byl.
Napsal: 26 črc 2007 23:44
od Mirek70
tak myslíš který konektor v kterém je komůrka a jak do něj
díky
ještě zvažuji jestli te silikon zase nesundám stejne není to nic platné a mám strach aby se mi kousek nedostal do oleje a neucpal kanálek.
Napsal: 27 črc 2007 06:39
od discover
Napsal: 28 črc 2007 08:08
od kamil
ahoj. občas sa mi stalo, ze pri dlhšom voľnobehu začal motor dosť vibrovať ako keby nešiel jeden valec. Včera mi vymenili regulátor tlaku paliva a motor ide ako blázon. V celom rozsahu otáčok sa správa lepšie, všetky vibrácie, ktore som mal za normálne, zmizli a aj spotreba išla dole.
Napsal: 28 črc 2007 08:41
od Mirek70
ahoj Kamile kolik ta sranda stála myslím jen ten regulátor
Napsal: 28 črc 2007 11:57
od kamil
ahoj Mirek. Vymieňali mi to v Zlíne a aj s prácou 4666 českých bez dane.