Stránka 1 z 1

P38 špatný volnoběh

Napsal: 04 kvě 2011 23:45
od mirek 1804
Ahoj, už si nevím rady......když nastartuji studený motor chytne hned, poměrně rychle cca minuta klesne na volnoběh 750ot. a začne poškubávat, klepe se jako laciný pes.....když přidám plyn běží krásně pravidelně a když se ohřeje na provozní teplotu je vše poměrně dobré občas se zaklepe ale to je asi běžné. Podotýkám že řídící vstřik je nový, obě teplotní čidla také. Koukal jsem na manuál a dole v čerpadle je ještě jedno čidlo.....máte s tím prosím někdo nějakou zkušenost? Jinak výkon je super jede jak čert. Jo ještě hůř chytá teplý ale není to tak hrozné. Může to být čerpadlem? Nerad bych ho vyndaval zbytečně....Dík Mirek

Re: P38 špatný volnoběh

Napsal: 07 kvě 2011 07:21
od Kokesek
:arrow: Dvouhmotnostni setrvacnik ma velke vule.
To je cela veda. Pockej az to zacne mlatit to uz pak bude uplne jasne.
V zime to mohlo byt lepsi ale tedka jak se otepli tak musi delat vice.

Cerpadlem to muze byt taky - ta hlava nahore (stelverk) Kdyz pridas lehce a nechas ho spadnout do volnobehu ...Zakokta se pri prechodu na volnobezne otacky? Jestli ano pak je vadny stelverk (vule v jehle nebo se seka) Vykon ok, nekouri, v nekterych rezimech nepravidelny chod motoru, tarokovani pocukavani.

Ten ventil dole na cerpadle je tlakove nastaveni predstihu ( predvstriku). Je to el. mag ventil od BOSCHE funguje na zaklade PWM regulace. Uz jsem jich menil dost, ale ne na LR RR, odchazi diky spatne nafte, necistoty. Ventil ma sice sitko ale stejne tam to smeti casem projde a zacne pridirat jehlu ve ventilu. Tahle zavada se da overit sledovanim na diagnostice.
Byva problem se startem nebo nema vykon, muze padat do nouzaku.

No a pak tam mas jeste cidlo teploty nafty ve stelverku. Taky overit pres diagnostiku zda je OK. Spatne starty, kour, nema vykon.