Stránka 1 z 1

problém s TD5 v automatu

Napsal: 24 kvě 2011 21:08
od libovka
Dnes mi začalo auto občes cukat.Nejvíc kolem 2000ot.Jednou to začalo v těch 2000ot.tak škubat že se rozsvítila kontrolka motoru a začaly blikat kontrolky automatu.V tu chvíli motor spadl do volnoběhu a přestal reagovat na plyn.Prostě pedál uplně mrtvej.Po vypnnutí a nastartování zase funguje,ale to škubání je tam furt. Nekouří,olej nežere,...

Našel jsem zde asi dvě stejná témata ale nikdo tam nenapsal nic konkrétního a ani jak odstranil závadu.

Nějaký nápad???

Re: problém s TD5 v automatu

Napsal: 24 kvě 2011 21:09
od Acon
Aby sa vylúčila úplne najbežnejšia závada, vytiahni červený konektor z RJ. Ak je tam olej, je to jasné.

Re: problém s TD5 v automatu

Napsal: 24 kvě 2011 21:18
od libovka
Uplnej amatér nejsem. :cool
Olej není v žádném konektoru,hadice od turba mám nové silikonové,wastgate ventil nový a funkční.

Něco jsem slyšel že umíraly poteciometry na plynovém pedálu?

Re: problém s TD5 v automatu

Napsal: 25 kvě 2011 15:11
od libovka
Dnes diagnostika napsala:

potenciometr plynového pedálu

jacko-snímač

Potenciometr šel smazat a v testu členů normálně funguje.Ten snímač vůbec nevím co znamená?

Re: problém s TD5 v automatu

Napsal: 25 kvě 2011 15:40
od visby
potenciometer plynoveho pedalu ti moze znova vyskocit - chybu vyhodi vtedy, ked doda ECU neplauzibilne data. cize zmazat ho mozes ale neskor naskoci znova (najskor hodi aj motor do nudzoveho rezimu ak posiela uplne hluposti)

pozri ci aj pri stlacani dava normalne data (mali by byt dva senzory a potom ich rozdiel)...

edit: este dodam, ze chybne udaje nemusi hadzat vzdy ale iba v urcitej polohe pedalu...

Re: problém s TD5 v automatu

Napsal: 26 kvě 2011 08:15
od raven.99
libovka píše:.Ten snímač vůbec nevím co znamená?
D2 pokial viem nemá mechanický "plyn", údaje o tom kolko má pridať/ubrať dostáva z pedála elektronicky cez snimač pedálu